Padła w moim Poldku uszczelka pod głowicą, także postanowiłem zrobić planowanie, wymienić komplet uszczelek, a przy okazji go trochę odnowić. Co ty na to?
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą to chyba standardowa awaria w tym silniku. Przez chyba 140 tys km jak miałem poloneza z tym właśnie silnikiem (GSI), uszczelkę wymieniałem 3 razy. Mimo wszystko przyjemnie wspominam ten samochód. Wrzuć fotki jak odświeżenie wyszło po zmontowaniu w całość.
@LukeFB: Dodam ale po jakimś czasie bo w poniedziałek oddaje głowicę do planu tak o 0.5mm a w między czasie będę dodawał zdjęcia z innych prac czyli polerowanie kolektora dolotowego czyszczeie silnika polerka pompy wody i takie tam :D
Wyszło nieźle. Daj zdjęcie po montażu.
OdpowiedzUszkodzenie uszczelki pod głowicą to chyba standardowa awaria w tym silniku. Przez chyba 140 tys km jak miałem poloneza z tym właśnie silnikiem (GSI), uszczelkę wymieniałem 3 razy. Mimo wszystko przyjemnie wspominam ten samochód. Wrzuć fotki jak odświeżenie wyszło po zmontowaniu w całość.
Odpowiedz@LukeFB: Dodam ale po jakimś czasie bo w poniedziałek oddaje głowicę do planu tak o 0.5mm a w między czasie będę dodawał zdjęcia z innych prac czyli polerowanie kolektora dolotowego czyszczeie silnika polerka pompy wody i takie tam :D
Odpowiedznapis FSO i znaczek wypoleruj i bedzie fajnie wyglądało
Odpowiedz