@Suru:
Evo VIII miało i ma więcej KM z tej pojemności i to już od dawna, bodajże w 2004 roku wyszła wersja FQ-400.
Wokół A45 ten dym się zrobił ze względu na rozmiary tego auta w stosunku do Lancera Evo.
No tak, wow tyle koni przy 2l, tylko przy przebiegu 300 tys. ( o ile dotrwa) to będzie klekot na kółkach. Ja po prostu jestem przeciwniczką downzisingu bo to już zakrawa o parodię.
@Justyna0810: Mnie też się to nie podoba. Co z tego, że taki pi*dzik ma 1.0T, który jest oszczędny całą oszczędzoną kase na benzynę spędzę na naprawianiu tego gówna. Wole już mieć te 2.0, 2.5 i nie bać się, że nagle silnik umrze i będę w dupie.
Pierwszy raz zobaczyłem go w Top Gear i od razu przydał mi do gustu :)
OdpowiedzCzy ja wiem czy rekordzista? Jeśli chodzi o segment, to na pewno. W kwestii pojemności to przebija go Evo VIII FQ-400. 205,5KM na litr.
Odpowiedz@Suru: http://m.moto.pl/MotoPL/1,113669,16852808,Konfrontacja___Mercedes_A45_AMG_kontra_CLA45_AMG__.html
Odpowiedz@Foka10: 164.22 kW (223.3 PS; 220.2 hp) per liter - 2014 Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR 328.107 kW (446 PS; 440 hp) 1,998 cc (121.9 cu in) 4B11T I4 turbo
Odpowiedz@Suru: Evo VIII miało i ma więcej KM z tej pojemności i to już od dawna, bodajże w 2004 roku wyszła wersja FQ-400. Wokół A45 ten dym się zrobił ze względu na rozmiary tego auta w stosunku do Lancera Evo.
OdpowiedzNo tak, wow tyle koni przy 2l, tylko przy przebiegu 300 tys. ( o ile dotrwa) to będzie klekot na kółkach. Ja po prostu jestem przeciwniczką downzisingu bo to już zakrawa o parodię.
Odpowiedz@Justyna0810: Mnie też się to nie podoba. Co z tego, że taki pi*dzik ma 1.0T, który jest oszczędny całą oszczędzoną kase na benzynę spędzę na naprawianiu tego gówna. Wole już mieć te 2.0, 2.5 i nie bać się, że nagle silnik umrze i będę w dupie.
Odpowiedz@Suru: Dokładnie. Pogoń za tym zaoszczędzonym 1 litrem paliwa jest wręcz śmieszna.
OdpowiedzZ turbo? Żaden wyczyn.
Odpowiedztylko czy jest to powod do dumy? Silnik jest wysilony do granic mozliwosci. Po 200 tys rozleci sie na kawałki
Odpowiedz