Wygląda naprawdę fajnie.
Mógłbyś napisać coś więcej? Jak się prowadzi w stosunku do gwintu, jakie czucie drogi, przyczepność, komfort i oczywiście koszt tego bajeru :)
pozdro
Jezdzi sie podobnie jak na gewinde. Wiadomo w passacie wielowachacz to jest stosunkowo komfortowo do mp golfa czy audi ale mozna zrobic spas i sie nie ugnie. Koszta zalezy od tego czy sie chce porządnych elemetach czy byle latalo. Uzywane za 3-4 dostaniesz ale jak wszystko nowe i pozadnie na 4 zaworach... To troche kosztuje mozna mowic ze passat jest w passacie
Według mnie Passat B5 dzięki swoim pięknie zaokrąglonym liniom nadwozia na glebie wygląda przecudownie! Powinien fabrycznie wyjeżdżać szurając bakiem o asfalt. VW Passat B5 i obniżone zawieszenie jest jak whisky z colą-po prostu połączenie idealne!
Wygląda naprawdę fajnie. Mógłbyś napisać coś więcej? Jak się prowadzi w stosunku do gwintu, jakie czucie drogi, przyczepność, komfort i oczywiście koszt tego bajeru :) pozdro
OdpowiedzJezdzi sie podobnie jak na gewinde. Wiadomo w passacie wielowachacz to jest stosunkowo komfortowo do mp golfa czy audi ale mozna zrobic spas i sie nie ugnie. Koszta zalezy od tego czy sie chce porządnych elemetach czy byle latalo. Uzywane za 3-4 dostaniesz ale jak wszystko nowe i pozadnie na 4 zaworach... To troche kosztuje mozna mowic ze passat jest w passacie
Odpowiedz@DaviD_8l: a w audi nie ma wielowachaczów?
OdpowiedzWedług mnie Passat B5 dzięki swoim pięknie zaokrąglonym liniom nadwozia na glebie wygląda przecudownie! Powinien fabrycznie wyjeżdżać szurając bakiem o asfalt. VW Passat B5 i obniżone zawieszenie jest jak whisky z colą-po prostu połączenie idealne!
Odpowiedz