Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Ręczny, bieg czy luz?

MK jak najczęściej zabezpieczacie swoje pojazdy podczas waszej nieobecności na parkingu? Ten kierowca zdecydowanie woli na wzniesieniach zostawiać na luzie bez hamulca ręcznego. Robi spokojnie zakupy podczas gdy jego samochód tańczy po parkingu, na szczęście skończyło się tylko na blokowaniu parkingu bez stłuczek.
by dominn704
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Marko
11 11

U mnie jest ręczny i bieg.

Odpowiedz
avatar Jigsaw
1 1

U mnie tak samo :)

Odpowiedz
avatar sid1521
2 2

Posiadam Malucha i u mnie jest zawsze bieg + ręczny, choć ręczny już na 4 ząbku koła wlecze. Przezorny zawsze ubezpieczony :)

Odpowiedz
avatar hiroshima87
5 5

Zawsze na biegu, chyba ze jest gorka lub pod gorke to wtedy jeszcze reczny.

Odpowiedz
avatar Aikanaro
1 1

Reczny, bo do tego zostal zaprojektowany. Kontrolka z (P) chyba mówi sama za siebie.

Odpowiedz
avatar RoyMaster
1 1

@Aikanaro: Zauważ, że ręczny jakby nie patrzeć to dwie linki. Zawsze istnieje prawdopodobieństwo, że jedna ze starości się urwie.

Odpowiedz
avatar Aikanaro
1 1

@RoyMaster: No to sie je wtedy wymienia. Jak sie hamulca nie uzywa to wiadomo, ze przestanie po jakims czasie funkcjonowac tak jak powinien i zaczna wychodzic kwiatki ze reczny nie pusci czy cos. Jest to wazna czesc pojazdu i nalezy o nia dbac jak o kazda inna.

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
6 6

Bieg (P)arkingowy :D Automat pozdrawia, żadna siła go nie ruszy. Jak jest z góry to czasem też i ręczny dorzucę, chociaż wiem, że i tak się nie stoczy - testowane. Jak w manualu to jedyneczka, jak stroma górka to i ręczny. W zimę staram się tylko na biegu bo już miałem sytuację, że ręczny mi zamarzł i nie mogłem go spuścić :D

Odpowiedz
avatar polak
1 3

@CamaroFanBoy: Zostawianie automata na P bez ręcznego nawet na lekkiej nierówności to dość dobry sposób na jego szybkie zabicie. Najpierw unieruchom samochód ręcznym, potem wrzucaj P. Z drugiej strony naprawa zapadki lub wymiana całej TH400 to dosyć prosta i niedroga sprawa, więc w sumie możesz robić tak dalej ;)

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
4 4

nie TH400 tylko 4L60E. I napisałem, że na wzniesieniach zaciągam ręczny tylko testowałem czy sie stoczy. Nie stoczył się, ale zawsze mam dziwne wrażenie, że zaraz poleci więc dla bezpieczrństwa ręczny też idzie wbparze :P

Odpowiedz
avatar PolePosition
0 0

@CamaroFanBoy: W automacie to zawsze najpierw na N, potem ręczny, bo lekko się ruszy i dopiero zapinamy P. :) Zepsuć się niby nie zepsuje, ale w krytycznym przypadku możesz nie dać rady wbić D potem i ruszyć, jak się zaklinuje. :)

Odpowiedz
avatar bikerr
0 0

Ja zawsze zostawiam tylko na biegu ale to dlatego, że ręcznego prawie nie mam ;/

Odpowiedz
avatar sizar1330
2 2

Zawsze bieg, ręczny tylko czasami, ale też zawsze przy wrzuconym biegu. W zimę ręcznego nie używam nigdy

Odpowiedz
avatar C0rvette
0 2

Na płaskiej ręczny, na wzniesieniu ręczny +bieg... w zimie bieg...

Odpowiedz
Udostępnij