Ręczny, bieg czy luz?
MK jak najczęściej zabezpieczacie swoje pojazdy podczas waszej nieobecności na parkingu? Ten kierowca zdecydowanie woli na wzniesieniach zostawiać na luzie bez hamulca ręcznego. Robi spokojnie zakupy podczas gdy jego samochód tańczy po parkingu, na szczęście skończyło się tylko na blokowaniu parkingu bez stłuczek.
by
dominn704
U mnie jest ręczny i bieg.
OdpowiedzU mnie tak samo :)
OdpowiedzPosiadam Malucha i u mnie jest zawsze bieg + ręczny, choć ręczny już na 4 ząbku koła wlecze. Przezorny zawsze ubezpieczony :)
Odpowiedzwolę dmuchać na zimne żadna siła go nie ruszy ;] http://www.humorpage.pl/obrazki/g/640_golf_na_parkingu_przypiety_klodka.jpg
OdpowiedzZawsze na biegu, chyba ze jest gorka lub pod gorke to wtedy jeszcze reczny.
OdpowiedzReczny, bo do tego zostal zaprojektowany. Kontrolka z (P) chyba mówi sama za siebie.
Odpowiedz@Aikanaro: Zauważ, że ręczny jakby nie patrzeć to dwie linki. Zawsze istnieje prawdopodobieństwo, że jedna ze starości się urwie.
Odpowiedz@RoyMaster: No to sie je wtedy wymienia. Jak sie hamulca nie uzywa to wiadomo, ze przestanie po jakims czasie funkcjonowac tak jak powinien i zaczna wychodzic kwiatki ze reczny nie pusci czy cos. Jest to wazna czesc pojazdu i nalezy o nia dbac jak o kazda inna.
OdpowiedzBieg (P)arkingowy :D Automat pozdrawia, żadna siła go nie ruszy. Jak jest z góry to czasem też i ręczny dorzucę, chociaż wiem, że i tak się nie stoczy - testowane. Jak w manualu to jedyneczka, jak stroma górka to i ręczny. W zimę staram się tylko na biegu bo już miałem sytuację, że ręczny mi zamarzł i nie mogłem go spuścić :D
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Zostawianie automata na P bez ręcznego nawet na lekkiej nierówności to dość dobry sposób na jego szybkie zabicie. Najpierw unieruchom samochód ręcznym, potem wrzucaj P. Z drugiej strony naprawa zapadki lub wymiana całej TH400 to dosyć prosta i niedroga sprawa, więc w sumie możesz robić tak dalej ;)
Odpowiedznie TH400 tylko 4L60E. I napisałem, że na wzniesieniach zaciągam ręczny tylko testowałem czy sie stoczy. Nie stoczył się, ale zawsze mam dziwne wrażenie, że zaraz poleci więc dla bezpieczrństwa ręczny też idzie wbparze :P
Odpowiedz@CamaroFanBoy: W automacie to zawsze najpierw na N, potem ręczny, bo lekko się ruszy i dopiero zapinamy P. :) Zepsuć się niby nie zepsuje, ale w krytycznym przypadku możesz nie dać rady wbić D potem i ruszyć, jak się zaklinuje. :)
OdpowiedzJa zawsze zostawiam tylko na biegu ale to dlatego, że ręcznego prawie nie mam ;/
OdpowiedzZawsze bieg, ręczny tylko czasami, ale też zawsze przy wrzuconym biegu. W zimę ręcznego nie używam nigdy
OdpowiedzNa płaskiej ręczny, na wzniesieniu ręczny +bieg... w zimie bieg...
Odpowiedz