Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

ITB w Lanosie? Jednak Polak potrafi

Co sądzicie? Polski projekt.Gdybym spotkał to auto stojące obok na światłach to bym się zdziwił i nie spodziewałbym się, że Lanos ma takie parametry.
by ~Quattros3
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar wilk600rr
0 0

Potrzebuję więcej informacji na temat tego co siedzi pod maską i w ogóle piszcie kto co wie

Odpowiedz
avatar BarSko
2 2

@wilk600rr: Witam. Autko nalezy do mnie i powoli je sobie przerabiam :) Liczba koni - 212KM & 235NM Modyfikacje -Swap na 2.0 GSi c20xe -Wałki Rewar 276* -Regulowane koła rozrządu by ZTR -Wtryski 320ccm -Regulator paliwa regulowany obecnie pompuje 4b -Wydech 2.25" na 3 tłumikach przelotowych -Kolektor wydechowy Lexmaul owinięty bandażem -ITB czyli 4 przepustnice od motocykla Kawasaki by ZTR -Całosc wystrojona na Ecumaster 3 przez firme ZTR Autko wazy 1050kg zwazone. Sprezyny Jamex do tego gazowe amorki Kayaba Exel-g Tarcze EBC 256mm nawiercane nacinane wentylowane oraz klocki BRECK Kapcie 19/45/16 8J et30 schmidt space line.

Odpowiedz
avatar k9wolf
2 2

Silnik c20xe+ ostre wałki, regulowane kółka rozrządu, ITB 212KM i 235NM Ogólnie rakieta skrzynia D16 z Lanosa, znam ten projekt

Odpowiedz
avatar ramjetsc
0 0

@k9wolf: Fabryczna skrzynia Lanosa daje sobie rade z taką mocą?

Odpowiedz
avatar k9wolf
0 0

@ramjetsc: Tak D16 daje rade aby była szanowana :)

Odpowiedz
avatar Mysza
0 0

Lanos kolegi. Rewelacyjnie wygląda i jeszcze lepiej jedzie :)

Odpowiedz
Udostępnij