stare dobre czasy ;] ja tylko nie kiedy sobie drifta pyknę już to całą gre przeszedłem wzdłuż i w szerz chyba z 5 razy ;] ale driftować mogę co dziennie ;] PS.seryjny nissan ?
@DuDzio: Na kręte trasy nieporównywalnie lepsza była Corolla GT-S, ale szczególnie na początku gry to był samochód dla bezbłędnych kierowców - jeden źle wyrobiony zakręt lub stłuczka z reguły wymuszała restart.
@DuDzio: Ja Undergrounda 1 i 2 w całości MX-5 przeszedłem :) ale... jak pierwszy raz grałem w U2 też wybrałem 240SX i trzymałem do końca :)
Swoją drogą - czy tylko mi pojawienie się AE86 i zawodów w drifcie po górskich trasach skojarzyło się z Initial D? :)
Fajny, jakieś plany masz? :D A tak na serio to fajna i giereczka ale tak między nami: słyszałeś o profile creator? fajny modzik i robisz save z dowolnym autem z gry :) np Supra :)
Nie rozumiem tego, człowiek wrzuca screen z gry, 15 komentarzy i ponad 90 "jest moc".
Pasjonaci wrzucają swoje dopieszczone autka, na które wydają całą kasę i poświęcają mu czas. Fotki ze zlotów, albo własnego auta, które wyszło odpowiednie za 143 razem. Ciekawe artykuły/informacje, porady - wszystkie te materiały uzyskują ledwie kilkanaście punktów, albo nie wychodzą z poczekalni.
Ech, ludzie... Gdzie tu logika?!
Zapewne zaraz mi zarzucicie że się czepiam i zaczniecie minusować komentarz.
@Borsucjusz: Zgodzę się z tobą ale to też nie każda pierwsza gra tylko gra do której niektórzy mają większy respect niż do samochodów ja pamiętam jak jako takie 5 letnie dziecko ciupałem w Undrgrounda 1 tych czasów nie da się zapomnieć wydaje mi się ze nawet żaden samochód który będę mieć w przyszłości nie da mi tego. Dla mnie tak naprawdę seria NFS skończyła się na Most Wantedzie z 2005. A najlepszą częscią jest Hot Pursuit z 1998 roku a zaraz po nim UG1 i UG2 na równi. Ten trochę kiczowy i wiejski tuning miał wtedy taki klimat że szkoda słów.
@Borsucjusz: Zarzucam Ci, że się czepiasz :P Gość wrzucił coś oryginalnego, screena z gry, to i wielu motokiller'om zagościł uśmiech na twarzy, większość z nas pewnie miała do czynienia z tą grą. Podejrzewam, że jak ktoś zauważy, że tyle "plusików" materiał złapał i wrzuci kolejny tego typu to już się rozczaruje ;-)
No pewnie :p
Jestem taki oryginalny :)
Chciałem wrzucić coś innego z motoryzacji - pomyślałem o grze. Bo akurat mnie naszła chęć pogrania w stare, jeszcze z możliwością tuningu NFS'y, a nie te nowe, w których tylko można kolor zmienić. Mam nadzieję, że EA tym razem sie popiszę i stworzy lepszą grę - powróci do starych korzeni, do tego co każdy uwielbiał. No może coś z lepszą grafą :p
Pozdrawiam motokillerów :-)
W NFS Carbon 240sx można odblokować w serii prób po czym kupić w karierze i opier*olić calutką karierę nie zmieniając samochodu. Włącznie z ostatnimi wyścigami z murcielago, challangerem, evo IX i Audi r8
stare dobre czasy ;] ja tylko nie kiedy sobie drifta pyknę już to całą gre przeszedłem wzdłuż i w szerz chyba z 5 razy ;] ale driftować mogę co dziennie ;] PS.seryjny nissan ?
OdpowiedzTak, na razie :D
OdpowiedzTo były czasy, aż się łezka w oku kręci;)
Odpowiedzzawsze chciałem z kimś podriftować online bo tak z komputerem do zawsze wygrywałem ;] z moim skyline nikt nie ma szans ;]
Odpowiedz@berton121: Zawsze można ;) U2 jest do tego stworzony, instalujesz patcha 1.3 hamachi i ciupiesz z kim chcesz :) Sprawdzone wzdłuż w szerz :D
Odpowiedz@nitro997: będąc szczerym wg mnie Gameranger jest nieco lepszy :)
Odpowiedz@TheKyosHii: będąc jeszcze szczerszym lepiej grać na tunngle.
OdpowiedzJedyny wóz od początku do końca! :D Tak samo było w Pro Street. 240SX królem NFS :D
Odpowiedz@DuDzio: Idealnie się prowadzi, dobre osiągi, tylny napęd + ten wygląd = idealne auto w NFS :D
Odpowiedz@Czarn0Bialy: Może nie jest najmocniejszy i najszybszy ale w zakrętach idzie jak po sznurku :)
Odpowiedz@DuDzio: Na kręte trasy nieporównywalnie lepsza była Corolla GT-S, ale szczególnie na początku gry to był samochód dla bezbłędnych kierowców - jeden źle wyrobiony zakręt lub stłuczka z reguły wymuszała restart.
Odpowiedz@DuDzio: Ja Undergrounda 1 i 2 w całości MX-5 przeszedłem :) ale... jak pierwszy raz grałem w U2 też wybrałem 240SX i trzymałem do końca :) Swoją drogą - czy tylko mi pojawienie się AE86 i zawodów w drifcie po górskich trasach skojarzyło się z Initial D? :)
Odpowiedz@DuDzio: W Carbonie też. 240SX na swoim poziomie był nie do prześcignięcia, problem się pojawia dopiero na poziomie 3 :D
OdpowiedzWychowałem się na NFS Underground 2 - m.in. wtedy zapoczątkowała się moja pasja do motoryzacji. Zawsze będe miał respekt do tej gry...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2015 o 21:28
@Czarn0Bialy: doklanie to samo mialem na mysli
OdpowiedzFajny, jakieś plany masz? :D A tak na serio to fajna i giereczka ale tak między nami: słyszałeś o profile creator? fajny modzik i robisz save z dowolnym autem z gry :) np Supra :)
OdpowiedzCoś takiego przeleciało mi przez uszy :p
OdpowiedzW grach nas tylko stac na takie kultowe samochody :)
OdpowiedzNie rozumiem tego, człowiek wrzuca screen z gry, 15 komentarzy i ponad 90 "jest moc". Pasjonaci wrzucają swoje dopieszczone autka, na które wydają całą kasę i poświęcają mu czas. Fotki ze zlotów, albo własnego auta, które wyszło odpowiednie za 143 razem. Ciekawe artykuły/informacje, porady - wszystkie te materiały uzyskują ledwie kilkanaście punktów, albo nie wychodzą z poczekalni. Ech, ludzie... Gdzie tu logika?! Zapewne zaraz mi zarzucicie że się czepiam i zaczniecie minusować komentarz.
Odpowiedz@Borsucjusz: Zgodzę się z tobą ale to też nie każda pierwsza gra tylko gra do której niektórzy mają większy respect niż do samochodów ja pamiętam jak jako takie 5 letnie dziecko ciupałem w Undrgrounda 1 tych czasów nie da się zapomnieć wydaje mi się ze nawet żaden samochód który będę mieć w przyszłości nie da mi tego. Dla mnie tak naprawdę seria NFS skończyła się na Most Wantedzie z 2005. A najlepszą częscią jest Hot Pursuit z 1998 roku a zaraz po nim UG1 i UG2 na równi. Ten trochę kiczowy i wiejski tuning miał wtedy taki klimat że szkoda słów.
Odpowiedz@Borsucjusz: Zarzucam Ci, że się czepiasz :P Gość wrzucił coś oryginalnego, screena z gry, to i wielu motokiller'om zagościł uśmiech na twarzy, większość z nas pewnie miała do czynienia z tą grą. Podejrzewam, że jak ktoś zauważy, że tyle "plusików" materiał złapał i wrzuci kolejny tego typu to już się rozczaruje ;-)
Odpowiedz@BorucGT: Porsche 2000 też było bardzo dobrą grą ;) Tryb kariery jako testowy kierowca Porsche wciągał i to mocno :)
OdpowiedzNo pewnie :p Jestem taki oryginalny :) Chciałem wrzucić coś innego z motoryzacji - pomyślałem o grze. Bo akurat mnie naszła chęć pogrania w stare, jeszcze z możliwością tuningu NFS'y, a nie te nowe, w których tylko można kolor zmienić. Mam nadzieję, że EA tym razem sie popiszę i stworzy lepszą grę - powróci do starych korzeni, do tego co każdy uwielbiał. No może coś z lepszą grafą :p Pozdrawiam motokillerów :-)
OdpowiedzW NFS Carbon 240sx można odblokować w serii prób po czym kupić w karierze i opier*olić calutką karierę nie zmieniając samochodu. Włącznie z ostatnimi wyścigami z murcielago, challangerem, evo IX i Audi r8
Odpowiedza no i biorąc pod uwagę że w U2 są te zdjęcia do magazynów to nie postarałeś się
Odpowiedz