@maniek2008: "aluzji" ;) Kurde piękna ta Celica, coraz bardziej się przekonuję do nich, bo w przeciwieństwie do MR2 jest to utytułowane auto z bogatą historią rajdową.
@maniek2008: moze jeszcze zaluzji? napisales ze to jest cos innego niz audi i bmw wiec ja napisalem ze na mk nie brakuje toyoty A ZWLASZCZA SUPRY. wiem ze na zdjeciu jest celica...
@Yojimbo: No nie mów, że MR2 jest nieutytułowana. Może w US i EU nie jest, ale poczytaj o historii tego modelu w Japonii to zobaczysz, że także jest utytułowane. Może nie aż tak, jak celica CS ale też ma kilka tytułów na swoim koncie.
@kitt2496: Tylko w japonii mr2 odnosila jakiekolwiek sukcesy :) na arenie swiatowej krolowala celica i wg mnie to wlasnie one beda zyskiwac duza wartosc (oczywiscie carlosy itp)
@Yojimbo: No nie mam na co liczyć z coupe :/ Chociaż, gdy rejestrowałem samochód w PL rzeczoznawca samochodowy wycenił moją Toykę na 17tys. zł. i powiedział, że na żółtych tablicach będzie warty dużo więcej.
Moim zdaniem to nie celica CS, tylko zwykła celica z maską i zderzakiem CS. Czemu tak sądzę? Lusterka CS są inne, a takie ja mam w swoim coupe, były jeszcze w cabrio oraz w niektórych 2.0 156 koni mechanicznych. Dodatkowo błotniki CS miały specjalne przetłoczenie u góry którego tutaj nie ma.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 lutego 2015 o 11:39
Moim zdaniem jest to samochód wart inwestycji i utrzymania w jak najlepszej kondycji, ponieważ zadbanych egzemplarzy jest coraz mniej a jest to bardzo ciekawe auto przykuwające uwagę.
tak bo toyot brakuje na mk... zwlaszcza supry, co nie? :((
OdpowiedzTo jest Celica a nie Supra więc nie rozumiem Twojej iluzji.
Odpowiedz@maniek2008: "aluzji" ;) Kurde piękna ta Celica, coraz bardziej się przekonuję do nich, bo w przeciwieństwie do MR2 jest to utytułowane auto z bogatą historią rajdową.
Odpowiedz@maniek2008: moze jeszcze zaluzji? napisales ze to jest cos innego niz audi i bmw wiec ja napisalem ze na mk nie brakuje toyoty A ZWLASZCZA SUPRY. wiem ze na zdjeciu jest celica...
Odpowiedz@Yojimbo: No nie mów, że MR2 jest nieutytułowana. Może w US i EU nie jest, ale poczytaj o historii tego modelu w Japonii to zobaczysz, że także jest utytułowane. Może nie aż tak, jak celica CS ale też ma kilka tytułów na swoim koncie.
Odpowiedz@kitt2496: Tylko w japonii mr2 odnosila jakiekolwiek sukcesy :) na arenie swiatowej krolowala celica i wg mnie to wlasnie one beda zyskiwac duza wartosc (oczywiscie carlosy itp)
Odpowiedz@Yojimbo: No nie mam na co liczyć z coupe :/ Chociaż, gdy rejestrowałem samochód w PL rzeczoznawca samochodowy wycenił moją Toykę na 17tys. zł. i powiedział, że na żółtych tablicach będzie warty dużo więcej.
OdpowiedzMoim zdaniem to nie celica CS, tylko zwykła celica z maską i zderzakiem CS. Czemu tak sądzę? Lusterka CS są inne, a takie ja mam w swoim coupe, były jeszcze w cabrio oraz w niektórych 2.0 156 koni mechanicznych. Dodatkowo błotniki CS miały specjalne przetłoczenie u góry którego tutaj nie ma.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 lutego 2015 o 11:39
@kitt2496: A maska jest z GT-4
Odpowiedz@piotr315s: no i zderzak
Odpowiedz@kitt2496: Ale maska jest z GT-4 a zderzak z CS
Odpowiedz@piotr315s: Fakt, zderzak z wersji GT4 jest inny. Ale czym się maska CS i GT4 różni?
OdpowiedzNieważne, przypomniałem sobie. Wlotem powietrza. GT4 miał wlot podobny jak do subaru imprezy.
Odpowiedz@kitt2496: http://i.imgur.com/VstD4M4.png
OdpowiedzMoim zdaniem jest to samochód wart inwestycji i utrzymania w jak najlepszej kondycji, ponieważ zadbanych egzemplarzy jest coraz mniej a jest to bardzo ciekawe auto przykuwające uwagę.
Odpowiedz