Czesc przymierzam sie do zakupu tego modelu i zbieram informacje na jego temat moglbys mi powiedziec jakie awarie cie dopadly koszta remontow i wysokosc spalania Aaa i pczywiscie jaki masz silnik. Ogolnie niespotykany kolor
@losznek: witam mam ją od sierpnia tamtego roku i jedyne co zainwestowałem to olej i szczotki rozrusznika a tak nic się nie psuje.
silnik m52b20 spalanie bp od 10 do 13 zależy od nogi
@losznek: Od siebie dodam kilka wydaje mi się że przydatnych informacji. (Ostatnio oglądałem 6 egzemplarzy więc trochę się orientuje :P)
1.Silnik - radzę wziąć M54B25. Spalanie takie samo jak w 520i, a radości z jazdy o wiele więcej... i nie znudzi Ci się po miesiącu ;-)
2.Szukaj egzemplarza ze zdrową blachą - o mechanikę nie ma się co martwić bo jest mnóstwo części zamiennych dostępnych na rynku, a ruda lubi się czepić tych modeli (szczególnie po kolizji!)
3.Cena - może to banalne, ale jeżeli nie masz 12K + czegoś na ewentualne naprawy to nie pchałbym się w ten model. Oglądałem E39 w różnym przedziale cenowym i powiem szczerze że znaleźć obecnie to auto w dobrym stanie jest MEGA ciężko.
Mam nadzieję że te informacje choć trochę naprowadzą Cię na dobry egzemplarz i oszczędzą tracenia pieniędzy i paliwa :-)
PS.Zwróć uwagę na newralgiczne punkty blachy tj.
-progi
-nadkola
-ranty drzwi i klapy bagażnika
-reflektory przednie (lubią parować, jednak nie zawsze oznacza to że auto jest po dzwonie)
Czesc przymierzam sie do zakupu tego modelu i zbieram informacje na jego temat moglbys mi powiedziec jakie awarie cie dopadly koszta remontow i wysokosc spalania Aaa i pczywiscie jaki masz silnik. Ogolnie niespotykany kolor
Odpowiedz@losznek: witam mam ją od sierpnia tamtego roku i jedyne co zainwestowałem to olej i szczotki rozrusznika a tak nic się nie psuje. silnik m52b20 spalanie bp od 10 do 13 zależy od nogi
Odpowiedz@losznek: Od siebie dodam kilka wydaje mi się że przydatnych informacji. (Ostatnio oglądałem 6 egzemplarzy więc trochę się orientuje :P) 1.Silnik - radzę wziąć M54B25. Spalanie takie samo jak w 520i, a radości z jazdy o wiele więcej... i nie znudzi Ci się po miesiącu ;-) 2.Szukaj egzemplarza ze zdrową blachą - o mechanikę nie ma się co martwić bo jest mnóstwo części zamiennych dostępnych na rynku, a ruda lubi się czepić tych modeli (szczególnie po kolizji!) 3.Cena - może to banalne, ale jeżeli nie masz 12K + czegoś na ewentualne naprawy to nie pchałbym się w ten model. Oglądałem E39 w różnym przedziale cenowym i powiem szczerze że znaleźć obecnie to auto w dobrym stanie jest MEGA ciężko. Mam nadzieję że te informacje choć trochę naprowadzą Cię na dobry egzemplarz i oszczędzą tracenia pieniędzy i paliwa :-) PS.Zwróć uwagę na newralgiczne punkty blachy tj. -progi -nadkola -ranty drzwi i klapy bagażnika -reflektory przednie (lubią parować, jednak nie zawsze oznacza to że auto jest po dzwonie)
OdpowiedzKolorek naprawde ładny :)
OdpowiedzTen kolor robi mi dobrze:) NIgdy takiego nie widziałem..możesz napisać jak się nazywa ten kolorek?
Odpowiedz@bialegt: dokładnie nie wiem bo taką już kupiłem a autko miało zmieniony kolor :)
OdpowiedzTe chromy z klamek i listew bym wywalił i byłoby git, szczególnie klamki bo masakra jakaś
Odpowiedz@aster: Jestem tego samego zdania - te chromy zalatują tandetą troszkę :-P
OdpowiedzMyślałem że to fabryczny lakier :) Chromy z klamek i listew drzwi wywal :)
Odpowiedz