Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Prawdziwy tuning

Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
by staryjaponiec
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
1 1

Ciężko nazwać to zwykłym tuningiem. To jest profesjonalna przeróbka na tor.

Odpowiedz
avatar staryjaponiec
0 0

@Mar90: Moim zdaniem, tuning to dość szerokie pojęcie. Być może część ludzi ma przed oczami głównie stożki, turbosprężarki czy krótsze sprężyny, ale wyższy i głębszy poziom modyfikacji, to nadal tuning, zdecydowanie. Właściwie to można zaryzykować stwierdzenie, im wyższy poziom, tym bardziej prawdziwy tuning.

Odpowiedz
avatar deuce1337
0 0

Z S2000 to tu chyba tylko tylne lampy zostały :P

Odpowiedz
avatar Franq95
0 2

@deuce1337: wkurzające jest gdy na ramę z rur wrzucą karoserie z włókna w danym kształtem i nazywają to autem

Odpowiedz
avatar staryjaponiec
0 0

@deuce1337: Na pewno osiągnięcie takiego poziomu, wymaga sporej ingerencji w samochód. Ale w tej S2000 jest trochę więcej S2000 ;) niż tylko lampy. Czytałem jakiś opis budowy z 2013 r., i na przykład w silniku F20C (który wtedy miał ponad 700 KM po modyfikacjach) pozostawiono fabryczne: wałek rozrządu, sprężyny zaworowe, wał korbowy, uszczelka i śruby głowicy. Takich pozostałości z oryginału, było jeszcze trochę. No ale ewolucja tego samochodu cały czas postępuje, w końcu Top Fuel zbudowali go jeszcze przed 2007 r.

Odpowiedz
avatar staryjaponiec
0 0

@Franq95: Tylko, że to nie jest auto do jazdy po bułki ;) To, że nie ściga się w jakichś oficjalnych, znanych, europejskich wyścigach o których wszędzie piszą, to absolutnie nic nie znaczy. A poza tym, czemu wkurzające? To raczej piękne, że niektóre samochody mają taki bogaty potencjał. Jedne spełniały się bądź spełniają się w WTCC, BTCC, WRC itd., a inne są przerabiane indywidualnie przez pasjonatów, wyłącznie na cele wyścigowe.

Odpowiedz
avatar misiorrrr
0 0

Zajebistaa !

Odpowiedz
Udostępnij