Dobra pogoda by złożyć dach, zła by umyć auto... Większość myjni bezdotykowych ze względu na przymrozki zamknięta w mojej okolicy, więc Megi jest strasznym brudasem.
i te spojrzenia ludzi jak się jedzie bez dachu przy temperaturze 5 stopni bezcenne :)
Pierwsza (w moim przypadku też ostatnia) przejażdżka bez dachu po zimie daje jeszcze większą frajdę
@sizar1330: no to racja ;) Przy najniższej temperaturze jeździłem około -5'C, to wtedy reakcje ludzi były bezcenne :D A jak się nadmuch na 27'C nastawi i grzane fotele, to w środku i tak ciepło ;)
@Michalekk: to źle myślałeś, tym bardziej, że dach zamykany jest hydraulicznie. A nawet jak pompa padnie można to zrobić ręcznie. Więc komentarz trochę bez sensu.
@d2k: na lato mam trochę większe koła, więc z tyłu jest jak dla mnie optymalnie - nie lubię chowających się felg w nadkola. A z przodu kwestia czasu i będzie Einbach z RSa -35mm albo -45mm. Nic innego sensownego do Megany II niestety nie ma. A jedyny dedykowany gwint (TA Technix) ponoć ma trwałość rzędu 15-20kkm, więc średnio 2-3 razy rocznie musiałbym zmieniać zawieszenie...
no to jak myjnie zamknięte to wiadro,szczota i heja ;]
Odpowiedz@berton121: pod blokiem ciężko, tym bardziej, że na moim miejscu teraz stoi Mesiek i w nim zawieszenie tylne robię.
Odpowiedzi te spojrzenia ludzi jak się jedzie bez dachu przy temperaturze 5 stopni bezcenne :) Pierwsza (w moim przypadku też ostatnia) przejażdżka bez dachu po zimie daje jeszcze większą frajdę
Odpowiedz@sizar1330: no to racja ;) Przy najniższej temperaturze jeździłem około -5'C, to wtedy reakcje ludzi były bezcenne :D A jak się nadmuch na 27'C nastawi i grzane fotele, to w środku i tak ciepło ;)
OdpowiedzMyślałem że elektryka padła i nie idzie go zamknąć
Odpowiedz@Michalekk: to źle myślałeś, tym bardziej, że dach zamykany jest hydraulicznie. A nawet jak pompa padnie można to zrobić ręcznie. Więc komentarz trochę bez sensu.
OdpowiedzDach, dachem ale strasznie wysoko sterczy, nie myślałeś o jakiejś inwestycji w zawieszenie? prezentował by się znacznie lepiej.
Odpowiedz@d2k: na lato mam trochę większe koła, więc z tyłu jest jak dla mnie optymalnie - nie lubię chowających się felg w nadkola. A z przodu kwestia czasu i będzie Einbach z RSa -35mm albo -45mm. Nic innego sensownego do Megany II niestety nie ma. A jedyny dedykowany gwint (TA Technix) ponoć ma trwałość rzędu 15-20kkm, więc średnio 2-3 razy rocznie musiałbym zmieniać zawieszenie...
Odpowiedz