Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Corsa B 3.0 V6 211 KM Projekt C.D.

Wróciłem. Pamiętacie moją 2.5? teraz już jest 3.0. Co prawda na filmiku widać różne barwy spalin, ze względu na niekompletny dolot, więc tym się nie przejmuję, kondycja silnika jest naprawdę dobra, kontynuując... nie poddaję się, projekt dalej jest robiony, jeśli ktokolwiek mnie pamięta. Obiecałem, słowa dotrzymałem, przesyłam filmik mojego autorstwa. Właściwie mojego brata, wszystko jest na poziomie, pół osie koniecznie musiały zostać skrócone i nie ma innej opcji! Do zrobienia, dolot do poprawy oraz blacharka. Pozdrawiam!
by Testarossaxxx
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
3 3

No nareszcie. czekałem na kolejny filmik o Corsie. Powodzenia w dalszych pracach. Motor skąd pochodzi??

Odpowiedz
avatar Testarossaxxx
0 0

@Klemuch: motor jest z Opla Omegi, skrzynia wiazka i osprzet z calibry c25xe, no skrzynia f16 z c20xe znaczy sie tylko, e u bez immo, kolektor ssacy z omegi, w sumie tyle, wspomaganie jest bezposrednie wiec swietnie sobie radzi :) zbliza sie wiosna filmikow bedzie wiecej bo cieplej sie zrobilo, przy okazji jest i projekt vectry na www.facebook.pl/maestrov6

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@Testarossaxxx: oo. Viki dodatkowy smaczek. będę obserwował. jeszcze raz powodzenia :)

Odpowiedz
avatar RX_Love
0 0

działaj, działaj ;) dużo już nie brakuje ;)

Odpowiedz
avatar Testarossaxxx
1 1

Kiedy projekt ucichl mialem bardzo silna wole zeby robic to dalej, uwierzcie mi wszystko robie sam poza spawaniem jednej lapy, wszystko ja zrobilem dwoma rekoma, nie mam tak ogromnej wiedzy bo sam sie pytalem znajomego ktory robi swapy, w nastepnym roku jak dobrze pojdzie to bedzie 3.2 z RWD lub 3.2+ kompresor, trzymajcie kciuki, cieplej sie srobi to zrobie porzadnego burnout"a :)

Odpowiedz
avatar Ltvnsky
0 0

To jest dalej ośka? Nie wiem, jaki był sens wsadzania do Corsy dużego i dosyć ciężkiego silnika, który jakby nie było, średnio znosi ostrą jazdę (pompa nie poda oleju i zaraz odezwą się panewki, 3.2 pod tym względem ponoć lepszy, ale i tak zostaje kilka innych wad) i jego tuning jest dosyć kosztowny... Nie lepiej było x20let?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2015 o 23:28

avatar Testarossaxxx
0 0

@Ltvnsky: chciales powiedziec c20let? Nie, to sa w wiekszosci trupy a jak kosztuja to juz sume pieniedzy, wole Vki bo one sa najlepsze :) to byl moj wybor na zadne rzedowki nie zmienie, no moze kieys

Odpowiedz
avatar Ltvnsky
0 0

@Testarossaxxx: Nie, wprawdzie pomyliłem się bo chodziło mi o z20let, a nie x20let, w każdym bądź razie już silnik nowszej serii montowany między innymi w Astrze G OPC (tej poliftowej). V6 Opla są fajne, no ale niestety wskutek pewnych błędów te silniki są dosyć delikatne i łatwo jest je zatrzeć. Sam już kilka takich widziałem. Tak więc do auta, które ma ******dalać to mimo wszystko wrzuciłbym rzędówkę z turbo, no ale Twój wybór. :) Pokrywy zaworów masz standardowe z plastiku czy zamieniłeś na aluminiowe? Jaka skrzynia i sprzęgło?

Odpowiedz
avatar Testarossaxxx
0 0

@Ltvnsky: plastikowe, szukam alu wlasnie, skrzynia f16 z calibry kolo zamachowe plaskie z c20xe oraz sprzeglo nowe c20xe

Odpowiedz
avatar Johnny69
0 0

Corsy mają coś specyficznego w sobie,sam jestem szczęśliwym posiadaczem. Aktualnie zajmuję się projektem Corsy B z znajomym, który wsadził do niej silnik 2.0 C20xe z calibry, furka stoi już na kołach, zostaje jeszcze tylko zestrojenie ITB i ok 200KM będzie :) jestem pełen podziwu dla projektu i czekam na więcej

Odpowiedz
avatar Testarossaxxx
0 0

@Johnny69: powodzenia, c20xe to sa najlepsze silniki ktore maja potencjal na turbo :) kolega tez polecal 2.0 ale jednak wolalem Vke :)

Odpowiedz
avatar RX_Love
0 0

@Johnny69: też coraz częściej rozmyślam C20XE, według mnie dobry silnik i świetny stosunek masa/moc :D

Odpowiedz
Udostępnij