Celica V 2.2 GT
Moja Toyka na pierwszej w tym roku sesji i pewnie ostatniej wykonywanej przeze mnie. Jeszcze alumy zimowe, ale letnie już czekają na założenie. Nie, nie zglebię tego samochodu, nie dam zawiasu, nie ściemnię szyb etc. Na razie są dużo ważniejsze sprawy niż takie bajery. A nawet gdybym miał na to pieniądze, to nie zrobię tego ze względu na to, że to auto mi się najbardziej w serii podoba. Za rok będzie się kwalifikował na żółte tablice, lecz się jeszcze nad tym zastanawiam. Ogólne wrażenie jakie robi ten samochód jest dobre czy złe?
by
kitt2496
Szacunek dla Ciebie, gleba jest dla młodzieży wiejskiej lubiacej utrudniać ruch drogowy. Sam posiadam V-gena i moim zdaniem w serii jest wspaniały;)
Odpowiedz@dzymek100: Spójż na Volvo 940, Poloneza czy inne auta z lat 80tych... Dziś w UE jednak mamy równe w miarę drogi... tak nawet u nas w Polsce. Dziś nie trzeba prześwitu obecnie zarezerwowanego dla klasy SUV/Crossover. Bo jak mój ojciec lamentował że co ja robię z Volvo... A ile to razy zjeżdżasz dziś osobówka z asfaltu?
OdpowiedzNie nie chyba sie nie zrozumielismy, ja pod pojeciem gleba widze te auta z krzywymi kolami wystajacymi pol metra za auto za ktorymi sypia sie iskry bo juz to wiele razy widzialem. A pod pojeciem obnizenie rozumie tak zeby ino zniwelowac przeswit kolo a nadkole, a nie np naciaganie nadkoli itp. A jakby nie patrzyl to moim zdaniem celica na zdjeciu powyzej nie potrzebuje takiego zabiegu, tak jak teraz jest pieknie;) Sorki za zamieszanie czasem jak cos napisze to mysle o czyms innym a wychodzi co innego
OdpowiedzDawaj żółte, prezencja wzrośnie o 100%. Sam mam dwa auta na żółtych :D
Odpowiedz@Jarpi: A co daje rejestracja na żółte, i czy ciężko dostać żółte tablice?
Odpowiedz@kitt2496: Z tego co wiem, to jeśli chodzi o OC to nie musisz mieć ciągłości, możesz sobie wykupić np. od marca do sierpnia, a zimą po prostu garażować i nie opłacać. Przeglądu chyba masz ważny bezterminowo. Czy ciężko... Powiem może swoimi słowami... Jeśli auto jest w nienagannym stanie, nie było po większym dzwonie (lub jest naprawdę dobrze naprawione), jeśli nie ma korozji jest generalnie zadbany i w technicznie naprawdę nienagannym stanie, to nie powinieneś mieć problemu. Bo z tego co wiem, przebieg masz niewielki, to może akurat.. ;) Potem z żółtymi blachami, każda przeróbka musi być za zgodą konserwatora zabytków. Jak auto jest na pokaz to może i warto, ale jak zamierzasz dużo jeździć, to bym sobie gitary nie zawracał na Twoim miejscu.
Odpowiedz@kartonito: Dziś stuknęło 74000 mil(około 119 000 kilometrów)
OdpowiedzDobre wrażenie robi. Jak dobrze widzę to jest Celica Coupe a nie Liftback jakich pełno więc na plus :)
Odpowiedz@morrimoto: Nawet w hashtagach napisałem Coupe ;p Ale dzięki za pochlebną opinię ;)
Odpowiedz@kitt2496: nie zauważyłem tego :)
Odpowiedzjak dorwałeś tą Toyke? :d
Odpowiedz@Bedus: Własny import z UK. Pracowałem całe waksy 2014 i za pieniądze zarobione tam kupiłem, sprowadziłem, opłaciłem i zarejestrowałem Toyke. Ma ten plus, że ma komplet dokumentów. Poważnie, całą grubą teczkę papierów dostałem przy zakupie.
Odpowiedz