Snupi wspomniał o Renault Espace F1, i że ta marka zawsze wiedziała jak zrobić coś z niczego. Oto kolejny przykład.
Debiut odbył się w 2013 roku, na torze Circuit de Monaco, w teorii to jest zapowiedź nowego Twingo, ale w praktyce jest troszkę inaczej.
Przeważnie samochody koncepcyjne nie są stworzone do przejechania większych dystansów niż z lawety do wystawy, Twin Run jest kompletnie sprawnym pojazdem.
Za siedzeniami została umieszczona 3.5l V-szóstka z Megane Trophy, który generuje 320 KM i 380 Nm. Masa nie przekracza jednej tony (950 kg). Co to oznacza w praktyce?
Szalona wyścigówka wielkości buta!
Od 0 do 100 przyspiesza w 4.2 sekundy i legenda głosi, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.
Zero zbędnej elektroniki, tylko Ty, strasznie wrażliwy układ kierowniczy i sekwencyjna skrzynia biegów. A za Tobą, oddzielony pleksą silnik, który warczy. To 7 tysięcy obrotów, które napędzają tylne koła. Daje to niesamowite wrażenia.