Po czym poznać Passata B5 Highline?
Z Passatami B5 Highline jest jak z BMW serii M. W Polsce jeździ ich więcej, niż firma wyprodukowała. Bo według niektórych 4 elektryczne szyby i klimatronik to full opcja i takie auto to na pewno highline. Po ostatnim spięciu na MK postaram się w miarę rozjaśnić - po czym odróżnić hajlajna. Po pierwsze - zwróć uwagę na listwy na zderzaku i drzwiach. Są w kolorze nadwozia. Mało tego - oprócz tego mają chromy na górze listwy. Jest to rzecz wspólna dla sedana i kombi. Dodatkowo w kombi także relingi są pochromowane (zdjęcie 2). W wersjach normalnych są czarne. Więc pomalowanie czarnych listew z Passata b5 FL wersji highline nie czyni. Ale. Są wyjątki. Taki pakiet chrom mają seryjnie wersje V6, W8 i samochody z USA. O ile W8 to w standardzie highline, tak z V6 bywa różnie. Generalnie w wersjach V6 VW do pewnego czasu nie wyróżniał wersji - była to wersja wyposażenia V6 i już. Jednak potem zaczęli i highline w środku musi mieć skórę (albo skórę + alcantarę) oraz drewniane wykończenia. Taki standard wnętrza dotyczy także czterocylindrowych jednostek w highline. Felgi w standardzie aluminiowe - 16 cali bez dopłaty, 17 cali o nazwie Phoenix za dopłatą. Teraz wersja USA - one miały w standardzie pakiet chrom niezależnie od wersji wyposażenia (zdjęcia 3 i 4). Jednak je rozpoznać można błyskawicznie. Po kwadratowym otworze na rejestrację, oraz światłach obrysowych w listwach (przód - pomarańczowe, tył - czerwone).Tak więc myślę, że troszkę rozjaśniłem sprawę i użytkownicy MK patrząc się na samochód będą wiedzieć, który Passat to rzeczywiście highline, a który to tylko pobożne życzenie właściciela.
by
Charakterek
Passeratti to Passeratti ;)
Odpowiedz@YetiQuattro: Już wyraziłem swoje zdanie pod tamtym postem, ale tu się powtórzę. Passaty to naprawdę fajne i wdzięczna samochody, tylko tak się poskładało, że są tak postrzegane. Z tym highline to jest jak z //M Power i S-line, ostatnio to nawet matiza w S-line widziałem ;)
Odpowiedzmożna też poznać po wlepie w bagażniku bądź w książce serwisowej:)
OdpowiedzPo co drążyć ten temat ehh :)
OdpowiedzWidzę, że nie dało to Ci spokoju
OdpowiedzCzytałem komentarze dotyczące spiny przy tej B5 na glebie. I wcale się nie dziwię Charakterkowi, że postanowił to wyjaśnić dogłębnie.
OdpowiedzCharakterek, jak byś się orientował w przeliftowych to bym poprosił o wytłumaczenie :)
Odpowiedzpo co marnować klawiaturę na opisa passata? i tak wygląda nudnie i tak wygląda nudnie
Odpowiedz