Fajnie się czyta takie liczby, a jeszcze lepiej widzi się je w ruchu. http://youtu.be/dGUyIOGVa0M?t=2m
Renault zawsze wiedział jak zrobić coś z niczego, a to się ceni. Szkoda tylko, że tego typu projekty powstawały w jednostkach i nie były dostępne na rynku "cywilnym".
Jedno z najbardziej osobliwych aut w Grand Turismo 2, z resztą i w ogóle w motoryzacji. Jak by wypuścili krótką serię tych aut to poszły by jak świeże bułeczki!
Odpowiedz600 metrów to chyba nie jest jakiś rewelacyjny wynik jeśli chodzi o hamowanie, nawet z 270 km/h. Wiem, że masa itd, ale ta generacja espace nie jest super ciężka, a do tego wpakowali mu jeszcze ekstra hamulce. Podsumowując chyba jest jedno "0" za dużo ;)
Odpowiedz@vagfan: "Potężne węglowo-ceramiczne tarcze pozwalały na rozpędzenie się od 0 do 270 km/h i następnie całkowite zatrzymanie na dystansie zaledwie 600 metrów." Więc chyba jednak imponująco :)
Odpowiedz@vagfan: lub tutaj, napisane (przetłumaczone) przez bardziej ogarniętego redaktora: Karbonowo-ceramiczne hamulce także były imponujące. Espace mógł przyśpieszyć od 0 do 270 km/h, a potem zatrzymać się na odcinku krótszym niż 600 m.
OdpowiedzNie znàm fchrancuskégò, alè z 300 km/h do 70 km/h hamujé w mniejszym odstępié niż z 270 do 0, 80 metrów.
Odpowiedz@Italianiec: Całkiem możliwe, różne źródła różnie podają. W jednym ze źródeł znalazłem, że jego prędkość maksymalna wynosi 270k/h ;)
OdpowiedzZapomniałem dodać, z tym "fchrancuskìm" chodziło mi o źródło, francuska Wikipedia http://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_Espace_F1
Odpowiedz