@Charakterek: Dokładany to ty jesteś. Nie udało ci się zabłysnąć gościu, bo to hajlajn tylko lampy zmienione na ksenonowe ori. Jakbyś miał takie fele to byś z biedy wyszedł nie wspominając już o samym pasku, także wiesz, możesz sobie pogadać ;)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 2:06
@DonCyniarz: Troche nie kulturalne zachowanie z twojej strony no ale cóż. Widać po poziomie wypowiedzi, że nie stać cię na więcej. To że ktoś wyraża swoją opinie nie znaczy że zaraz trzeba się unosić, jak dla mnie Charakterek jest znawcą Passatów bo sam takowego posiada nie od dziś. Nie zaszpanowałeś tymi "felami", jak dla mnie niczym nie wyróżniający się passat.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 2:51
@emer94: To że też ma jakiegoś tam passata to odrazu znawca? No to nieźle. Poza tym wyraża swoją opinie? Gdyby wyraził swoją opinie to by napisał, że mu się podoba albo nie, albo coś w tym stylu, a nie, że to nie hajlajn, że mu brakuje i jakieś teorie na temat lamp. Właśnie widać po tym co piszecie jacy z was znawcy.
@DonCyniarz: Po pierwsze wyszło powszechnie znane buractwo właścicieli VW. Powinniście pracować dla cukrowni, jest was tylu że Polska by miała urodzaj. (Oczywiście nie wkładam wszystkich do jednego wora, ale spotkałem się już z taką ilością jadu ze strony podobnie wyrażających się ludzi, że niestety wyrobiłem sobie dosyć nieprzychylną na ten temat opinie)
Po drugie masz Xenon nie masz spryskiwaczy, twój dowód powinien leżeć teraz w wydziale komunikacji gdzie zarejestrowany jest twój pojazd.
Wytykanie innym biedoty to najczęstsza linia obrony ludzi posiadających samochód z widłami na masce. A jak prawi jedna z ostatnich reklam, to że masz widły na masce nie robi z ciebie Posejdona.
Nastepnie to przód jest ciemniejszy odcieniowo od reszty pojazdu. Więc lakiernik też się nie popisał i albo robił to dla ciebie kolega ze stodoły, albo kupiłeś ulepa jak 99% narodu.
P.S Posiadanie VW, nie czyni ludzi lepszych i bogatszych od reszty narodu i nie obliguje do tego, żeby dookoła się z tym obnosić dokładając do tego swoje cztery grosze o biedactwie innych ludzi, którzy owego FAŁWEJA nie posiadaja.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 9:48
@hondacbr11: Nie jeździj po wszystkich właścicielach VW, to tak samo jak wśród posiadaczy Hond czy BMW są stereotypowi posiadacze ;). Co do paska, to w nowych wersjach nie jestem obeznany aż tak, ale pierwsza myśl: "składany po stłuczce" to przez te czarne progi, do tego jak już zostało wspomniane, brak spryskiwaczy co jest konieczne przy ksenonie, więc jeśli właściciel ich nie dołożył to może poprzedni albo Mirek handlarz, no i brak listw z chromami na zderzakach więc highline to to nie jest. No i btw Charakterek też ma Passata B5 ;)
@hondacbr11: Spokojnie, take it easy, po prostu przeszedłem do następnego akapitu :). Ot VW marka jak każda inna ma swoich zwolenników i wieśniaków za kółkiem też ;)
Jest kilka dobrych silników w B5, z 1.8T na czele, no ale lepiej zachować się jak leming i wybrać archaiczny agregat, z którym samochód staje się zwykłym rzęchem, a nie godnym uwagi samochodem.
@polak: 1.9 TDI 131 KM to najlepszy silnik, sam producent pisze, żę nie przewiduje awarii, jak się dba to jest nie do zajechania. Bardzo przyjemnie się nim jeździ, zwłąszcza po czipie i z lepszą turbiną, a pali tyle co nic.
@MPoweFreaks:
Najlepszy w porównaniu z czym? Bo nie jest najlepszy nawet w rodzinie 1.9 TDI, a o porównaniu z silnikami konkurencji nie ma w ogóle co wspominać, bo tutaj 1.9 TDI w ogóle nie ma czego szukać.
W Passacie B5 najlepszym silnikiem jest 1.8 turbo, 150 KM z dużymi kanałami (AEB).
Z całym szacunkiem, ale jak się raz przejedziesz Passatem B5 1.8T to na 1.9 TDI już nigdy nie spojrzysz. Inna klasa po prostu.
@MPoweFreaks: Właśnie z tym bym polemizował. Mój silnik jest zadbany, od początku na Motulu 505.01 pędzony. Olej zmieniam co 7500-9000km. Obecnie jego przebieg wynosi 145 000 km i każdy kilometr udokumentowany w ASO. I nie jest różowo - poprzez napędy PD wałek ma węższe krzywki - potrafią się wyklepać po 250 000 km. Czasami nawet po 150 000. Poza tym jeśli nieumiejętnie jeździsz - zawiesić możesz turbo - wtedy notorycznie łapie notlaufy. No i jak lejesz podłe paliwo PD padają na pysk na szyje, a ich BIPy wołają o pomstę do nieba. Najlepszym TDI był 110 konny AFN na pompie - to był TDI nie do zajechania. Choć 1,9 TDI i tak są o niebo lepsze od tych nowoczesnych wynalazków.
@polak - zależy co kto lubi i czego wymaga od silnika. Miałem masę okazji jazdy 1,8T i powiem szczerze - brakowało mi dołu w tym silniku. TDI idzie od dołu jak zaklęty. Ci, którzy prowadzili mój samochód - od razu mówili, że jest sporo lepszy od 1,8 T (i nie są to przechwałki, na hamowni wypluł 156 KM i 365 Nm - seria). Ale jak napisałem - co kto lubi. A i ważne - mam automata - tylko taka skrzynia u mnie wchodzi w grę. Z 1,8 jest nieszczególnie zestopniowana.
Jeśli jeszcze raz miałbym wybierać Passka B5 - kupiłbym V6 2,8 4 motion. Czemu tak? Silnik bez turbiny, atmosferyczny, niezawodny o wysokiej kulturze pracy i ładnie się z automatem zbiera od dołu. Choć wypadają mu zapłony na cylindrach, ale to wina cewek.
A jeśli idzie o naprawdę potężną niezawodność, to może się nią pochwalić niedoceniana jednostka dwulitrowa benzynowa ośmiozaworowa o mocy 115 KM pamiętająca Audi 80 B4. To jest silnik nie do zajechania.
I zaznaczam - to moje subiektywne spostrzeżenia. Można się z nimi zgodzić lub nie.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 14:23
@MPoweFreaks:
Kolego - nie ośmieszaj się. Subiektywnie możesz czuć potęgę swojego 1.9 TDI z chipem, obiektywnie rzecz biorąc na drodze z najsłabszym 1.8T nie masz najmniejszych szans. Chip? Nie zapominaj, że 1.8T również można chipować i to na moce nieporównywalnie wyższe, niż z tego twojego klekota można wyciągnąć.
@Charakterek
Subiektywnie, nie subiektywnie, ale ogólnie rzecz biorąc masz rację. Faktycznie przy połączeniu ze skrzynią automatyczną diesle się dobrze sprawdzają, więc nie dziwi mnie to, że subiektywnie Twój Passat jest żwawy. Automat po prostu podkreśla zalety diesli maskując ich wady - nie trzeba np. na okrągło patykiem wachlować :)
2.0 to przyzwoity silnik, idealny do LPG. Pedantów może wkurzać spalanie oleju, ale ten typ tak ma i koniec. Tyle tylko, że to stara konstrukcja, niezbyt elastyczna, czuć wiek silnika i w dodatku osiągi też ma mizerne (kupiłem niedawno 40-letniego Fiata, który z 2.0 ma więcej mocy...). W 2.8 dla mnie nie do przyjęcia jest spalanie w porównaniu do oferowanej mocy. 1.8T tutaj wypada optymalnie, bo i da się oszczędnie jeździć, a przycisnąć też jest czym.
Syncro? Jeśli brać pod uwagę VW z napędem na 4 koła, to nie licząc Iltisa i Touarega to B5 jest jedyną rozsądną opcją. Wszystkie inne VW (oczywiście Passaty też) mają Haldexa, a tego nie ma sensu brać pod uwagę.
Zarobiłeś u mnie sporego plusa tym, że nie wspomniałeś o VR5 :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 16:08
@polak: A zczipujesz? Nie. Więć koniec tematu. Gadać każdy potrafi. Co by tam można było zorbić. Zrób to pogadamy. Więc póki co jakbys go spotakał na drodze kiedyś, to daj sobie spokój, bo próbowanie czego kolwiek nie będzie miało sensu
@polak: Nie wspomniałem o VR5 i W8, bo oba pięknie brzmią, ale mają problemy. Jeśli znasz się na VW, to obaj wiemy jakie.
O 2,0 napisałem - prosty, nie do zajechania. Konstrukcja stara, ale niezawodna. Godna polecenia tym, którzy lubią pchać LPG i nie koniecznie lubią rajdowo jeździć - ot do normalnej spokojnej jazdy - silnik idealny, bo niezawodny. Jeśli dla kogoś miarą tego czy silnik jest dobry jest to jak się zbiera - to niech kupi W8 - zbiera się super, ale... Na tym poprzestańmy. 2,0 to pancerna jednostka do spokojnej jazdy i tyle.
Co do 4 motion - wiadomo tylko Torsen. Haldex to jakaś pomyłka.
Co do spalania w V6... Coś za coś. mi się podoba jego elastyczność i to jak się w tiptronie zachowuje. Bo 1,8T w tiptronie zachowuje się gorzej od 1,6 w manualu - robiliśmy takie porównania i 1,6 w manualu objeżdża tego 1,8T w tiptronie. Coś wyjątkowo skopali przełożenia tej skrzyni w tym silniku. Nie lubi się ten silnik z tą skrzynią - to jedno z najgorszych połączeń. Za to 1,9TDI i tiptronic - to czysta poezja.
@MPoweFreaks:
Nie będę niczego chipował, bo nie jeżdżę Passatem, ani żadnym autem od VW. A te co mam i się nadawały do "chipowania" już dawno mają mody porobione.
Skoro się podniecasz swoim chipowanym tedeikiem, to się podniecaj dalej. Tylko licz się z tym, że na drodze ogoli cię seryjny 1.8T.
@Charakterek:
Jestem tradycjonalistą - używam tylko skrzyń manualnych. Automatów i dwusprzęgłówek unikam jak ognia. Mogę jedynie zaakceptować Selespeedy i im podobne, ale i tak klasyczny manual jest dla mnie nie do pobicia.
Ale rozumiem, że dla Ciebie automat to podstawa, wiem dlaczego (a przynajmniej tak sądzę) i szanuję to.
@polak: Po pierwsze nie podniecam się tylko mówie, że przyjemnie się jeździ, bo passat to nigdy nie będzie samochodem do ścigania się. Po drugie jaki automat? Przecież pisze, że manual. I wogole spoko że nie msz passata, ale wszystko o nim wiesz. Z resztą Charakterek, który po tym co pisze widać, że jednak się tam "coś" zna dorzucił sowje trzy gorsze i napisał ci co ten 1.8T sobie może
@MPoweFreaks:
Charakterek napisał tyle, że automat w Passatach jest źle zestopniowany dla silnika 1.8T. Tego nie wiem, nie jeździłem takim zestawem. Może powinieneś najpierw przeczytać, albo poproś, żeby ci ktoś wytłumaczył co napisał Charakterek.
Ale jeździłem wieloma samochodami z ręczną skrzynią z 1.9 TDI oraz 1.8T i wiem doskonale, że pod względem elastyczności i osiągów nie ma czego porównywać, bo TDI nie ma żadnych szans. Wszelkie opowieści fanatyków tego rzężącego klekota o jego osiągach są po prostu śmieszne.
@Charakterek: Nic dziwnego, że twoi znajomi mają takie odczucia, że diesel lepiej idzie. Owszem, jeśli chodzi o przyśpieszenie to benzyna nie ma szans jeśli oba motory mają podobną moc. Weźmy takiego 1.9TDI 156KM(w twoim przypadku) i zdrowe 1.8T 150KM. Diesel pluje momentem od samego dołu, co przy wartości momentu 365Nm gwarantuje niesamowite przyśpieszenie, które jednak się kończy po 2s, natomiast w benzynie moment jest rozłożony na większą skale, zaczyna się od 1750 i rośnie do powiedzmy 5500-6000(w dieslu do 2500-3000). Na dłuższej prostej 1.8T zje każdego TDIka.
@CamaroFanBoy: Sam sobie konto zamknął - ja nie jestem taki, który komuś bez powodu konto zamyka. To dziecinada. Najwyżej jak pyskuje drugiemu userowi mogę bana dać na 2 tygodnie - ale zamykać komuś konto? Nie - nigdy.
Ponieważ DonCyniarz sobie zamknął konto - to może napiszę, jak bardzo się myli próbując wmówić mi brak obeznania z Passatem.
Passka posiadam od ponad 10 lat. Jest to highline, ale takie, które wyszło jako highline z fabryki.
Po czym to poznać?
http://forum.motokiller.pl/forum/uploads/monthly_01_2015/post-25-0-34318000-1421249185.jpg
Po pierwsze wygląd zewnętrzny - listwy są w kolorze nadwozia, ale z chromami. Pomalowanie czarnych listew highline z Passata nie czyni. Po wtóre - relingi też są srebrne (ten pakiet jest standardem dla highline i silników V6). Felgi - aluminiowe 16 cali - wyposażenie standardowe w wersji high.
Xenon - koniecznie ze spryskiwaczem - czyli jak na poniższym foto:
http://forum.motokiller.pl/forum/uploads/monthly_01_2015/post-25-0-96100800-1421249196.jpg
Co ciekawe - xenon w high występował tylko z felgami Road America (był to najlepszy model felg dla B5 - takie są na zdjęciu). I w High kupując xenon trzeba było dopłacić tylko za xenon (alu w standardzie). W niższych wersjach trzeba było dokupić xenon wraz z alusami - tak to sobie VW wykalkulował cenowo.
W środku skóra + alcantara ewentualnie skóra. Co ważne - fotele przednie mają sterowanie elektryczne. U mnie dodatkowo wykupiona została opcjonalna pamięć foteli i lusterek i fotele komfortowe (nie kubełki) na takim konfigu bardzo mi zależało. Drewniane wykończenia w standardzie, ale kredens wywaliłem, leży w piwnicy - zbytnio mnie wpieniał.
http://forum.motokiller.pl/forum/uploads/monthly_01_2015/post-25-0-41559300-1421249191.jpg
Tak więc nie wszystko z pomalowanymi listwami to highline, a DonCyniarz chciał zabłysnąć, ale swoje żale skierował do nieodpowiedniej osoby, a właściciela modelu, który zna swój samochód na wylot.
Generalnie high line ma jeszcze więcej bajerów, po których można poznać czy to autentyczny High. Mój taki jest, dodatkowo został wyposażony na maksimum (prawie, bo nie ma szyberdacha i 4x4 z listy opcji). No i mój Passat posiada stałą bolączkę praktycznie wszystkich srebrnych VW jeśli idzie o lakier. Mianowicie po latach odcień srebrnego na zderzakach i samochodzie zaczyna się różnić. Przypatrzcie się srebrnym B5 - nie ma takiego w którym by różnicy w odcieniu nie było widać. Winę za to ponosi dodatek, który czyni farbę plastyczna.
@MPoweFreaks - masz coś do dodania? Jak widzisz jednak trochę się na samochodach znam, a adminem tej strony nie zostałem z ulicznej łapanki.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 13:12
@Charakterek: Nie chciał zabłysnąć tylko pokazać swój samochód (tak jak i duża część użytkowników tego portalu) w który w tym przypadku widać , żę włożył mnóstwo czasu i pieniędzy, i normalnie może przyjąć słowa ktytyki, oczywiste, żę jednemu będzie się podobać, a drugiemu nie, ale jak ktoś jest takim specjalistą, żę od zewnątrz widzi jakie jest wyposażenie to naprawdę zajebisty specjalista. Jeśli ktoś komentuje, żę mu się felga nie podoba, spoko, ale jak mówi, żę niczym nie wyrózniająca się zwykłaa fela i to samo przytacza passatowi, którego pewnie nie widział z takim lakierem. Śmieszny jest też komrntarz, żę na bank malowany, bo z przodu ciemniejszy. Jaja. Widać, że słońce świeci od boku i jest to lakier metalik. Usunął konto, bo myślał, żę ludzie będą wyrażać tu swoją opinie, a nie, żę każdy będzie tu specjalistą, ale czego mógł się spodziewać po polaczkach.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 13:20
@MPoweFreaks: Opisałem co z zewnątrz powinien mieć high - czego tamten nie miał i co z xenonem jest nie tak. Popatrz sobie na zdjęcia - i porównaj. Tamten ma czarne listwy pomalowane w kolor nadwozia i bixenony dołożone do standardowego zderzaka. I to wszystko. A powinien mieć znacznie więcej.
Akurat tak się stało, że B5 znam na wylot. Jak miałem VAG ale takiego na DOS czyli VDC_E oraz kabelek po RS 232 to chłopakom robiłem cuda w module komfortu. Zarówno tym sprzed liftu, jak i tym po lifcie. Wiele osób może potwierdzić jak dowiadywali się, że ich Passat potrafi takie rzeczy o których nawet nie śnili.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 13:24
@Charakterek: To żę nie miał oryginalnie ksenonowych lamp to nie znaczy, żę to nie hajlajn, ale cóż, bardzo poruszyły mnie te wszystkie komentarze tutaj, ale nie mam już najmniejszej ochoty ciągnąć tego dalej. Jak się domyślam po wcześniejszym komentarzu jesteś administratorem, no to troche nie fajnie, że nie wyraziłeś swojej opinii tylko skrytykowałeś, coś w kto ktoś włożył kupe roboty, zwłaszcza będąc administratorem, nie sądzisz?
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 13:36
@MPoweFreaks: Brakuje mu listew z chromami dookoła pojazdu i chromowanych relingów - dałem zdjęcia high i pokazałem zewnętrzne wyróżniki tej opcji. Chromowane listwy i relingi były dostępne tylko w HL, V6 i W8. Wszędzie indziej były czarne. W tym samochodzie też są czarne, tylko pomalowane w kolor nadwozia przez lakiernika.
A poza tym nie skrytykowałem, tylko lakonicznie dość wyraziłem to, co widzę na zdjęciu. I tyle.
A i widzę, ze to pewnie jakiś Twój kolega - zerknijcie do wlepy do bagażnika i zobaczcie, czy jest tam napis basis.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 14:57
@Charakterek: Spoko wersja, ale skąd wiesz, że tamten nie ma na wyposażeniu tego samego? Poza tym jest to wersja seryjna, takiego kupiłeś i nie widać żebyś coś z nim robił w przeciwieństwie do tamtego. Jeśli się tak znasz to powinineneś wiedzieć, że wersja hajlajn posiadała również w pakiecie 17 calowe felgi, których ty nie posaiadasz i bez nich nawet z tym wyposażeniem na ulicy ten twój passat niczym nie wyróznia się od innych
@MPoweFreaks: Mody powiadasz? No to lecimy. Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe oraz oświetlenie nóg. Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się. Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem. A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479http://motokiller.pl/179256http://motokiller.pl/180142http://motokiller.pl/181802
Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy.
Wszystkiego tego dokonałem będąc przykutym do wózka inwalidzkiego.
A kolega co? Pomalował listwy, zmienił lampy na bixenon zmieniając piny albo stosując przejściówkę i dał glebę i zmienił felgi? Łał...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
8 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 18:54
A i żeby nie było - mam też drugie autko - Megankę - akurat na nią poświeciłem kupę czasu doprowadzając ją do stanu perfekcyjnego - więc poprawiłem w niej wszystko - długo by mówić. Ale z rzeczy widocznych - dorzuciłem jej ledy w lampki (własne wykonanie) oraz zmieniłem całkowicie podświetlenie konsoli. Bo pomarańczowe było nudne. http://motokiller.pl/73621/Nudna-Meganka-Czary-mary-i-nie-jest-nudna No i oczywiście tam gdzie klima dmucha jest niebieskie podświetlenie, bo tak być musi.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 18:47
@Charakterek: Nie warto z takim kimś gadać ;) Chłopak się zawziął założył drugie konto i próbuje zagrać obrońce. Polecam wsiąść do Charakterkowego Passata i poczuć magię świąt.
Najlepsi są ci którzy jeźdzą punto albo jakimś innym kiblem i mówią, że zwykły passat i zwykła fela, pomijając fakt, że za same felgi kupili by pięc swoich samochodów
@MPoweFreaks: Zgadzam się co do tego że teksty specjalistów którzy oceniają po zdjęciu że "bity był bo odcień lakieru inny" są słabe. Ale szkoda że takie fajne auto ( bo jest fajne, ładne i wyróżnia się na tle innych) trafia w ręce takich wieśniaków jak Twój kolega. Dosłownie. Przykro patrzeć jak wraz z kolegą w tak prymitywny sposób najeżdżacie na innych użytkowników. Jak się coś wstawia na portalu publicznym to trzeba się liczyć z krytyką, a z kulturalną krytyką można w równie kulturalny sposób polemizować.
@Justyna0810: Oczywiście że każdy ma prawo do swojego zdania i może mu się podobać lub nie. Samochód wystarczy, że podoba się włąścielowi. Każdy zrobi sobie co chce i co mu się podoba bez wzgkędu na to co powiedzą inni i wiadomo, że wystawiając go na forum powinien liczyć się z krytyką, ale co nazywasz wieśniectwem. Wieśnicwo to to jak ktoś widząc jedno zdjęcie pisze że jest bity sugerując się refleksami światła. To to już wogole jest śmieśne, dodatkowo wie co ma na wyposażeniu nigdy nie widząc śrdoka i pisząc, że to zwykle fele. To jest wieśniactwo, a nawet powiem więcej to jest głupota i zazdrość
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
19 lutego 2015 o 16:48
Ja napisałem, że to zwykły pasek i zwykła fela i nie jeżdżę punto czy innym zwykłym kiblem. Posiadanie takich felg również mnie nie uratuje z biedy czy jak ty to tam nazwałeś.
Ty i twój kolega ew. ty i on to jedna i ta sama osoba, wasze zachowanie jest po niżej krytyki, jeżeli chcesz wrzucać to do neta to przygotuj się na każdą krytykę nie tylko tę pozytywną, ale i negatywną.
@CamaroFanBoy: A MPoweFreaks i DonCyniarz to prawdopodobnie ta sama osoba :) Zresztą - po północy przychodzi system i sprząta - jak ktoś jedno swoje konto zamknął - automatycznie zamyka pozostałe.
@MPoweFreaks: Ale mi zrobiłeś dzień. Tak się uśmiałem z Ciebie że leżę na podłodze i się zwijam z Twojej głupoty :D No i wracając do tematu - kiepsko pomalowany passacik w "hajlajnie" i felga która no niestety nie odciąga wzroku od tego rażącego w oczy zderzaka i oczywiście smrodzącego 1.9TDI :)
@MPoweFreaks:
Problem polega na tym, że nie możesz/cie się pogodzić z prawdą.
Michale Boraku (w sumie o=u),
Charakterek napisał normalnie, z nutką sarkazmu, że bity i źle poskładany i miał rację - jest źle poskładany.
Może nie po wypadku, nie wiem - w dupie z tym, nie posiada systemu spryskiwaczy do tych śmiesznych zenonów i masz szczęście, że nie widać tablicy bo daleko byś nie zajechał w tym małym i zaprzyjaźnionym miasteczku.
Po 2gie - kupiłeś/ukradłeś/wystrugałeś CK'i w niepasującym kompletnie odcieniu i się podniecasz, że drogie. Powiem tyle - w pokoju u mnie stoi jedna felga warta tyle, co ten śmieszny komplet BBS'ów.
"szcipkowane" 1.9?
Rakieta jak cholera, i jeszcze porównania do 1.8T, które rzekomo wącha capiące gnojem spaliny mieszanki ON i słomy z butów ;)
I tak, wyobraź sobie, że można wyczytać prawie całe wyposażenie widząc kilka elementów karoserii.
Charakterek potrafi to z b5, a mi wystarczy zderzak od BMW e38 by powiedzieć, jaki numer software jest w nawigacji + większość wyposażenia.
Się porobiło tak swoją drogą, kiedyś było C, CL i GL i wystarczyło :). W sumie to szkoda, że B5 trafiają w nieodpowiednie ręce, tak jak swojego czasu inne generacje i tak jak E36, a moim zdaniem silnik wzdłużnie sprawia, że mają to coś co zniknęło z passatów na czas B3/B4, powróciło w B5 i znowu zniknęło. To będą youngtimery ;)
A wystarczyło napisać, że będzie stylizowany na highline i byłoby o 3/4 mniej komentarzy. Ale tak już jest, jak się próbuje samego siebie oszukać, albo nie konfrontuje tego co piszą inni z rzeczywistością. Tu się nic nie oszuka, ja akurat bym się nie zorientował czy to faktycznie highline czy nie... Bo się na passatach nie znam, jedynie dałoby mi do myślenia brak sprysków i dół zderzaka w kolorze, a nakładka progowa już w czerni. Ale te komentarze autora i autora pod innym nickiem (lub ew. przyjaciela, obrońcy) to kompromitacja. Charakterek ma pojęcie, napisał rzeczowo, dlaczego się nie zgadza z tym, że na zdjęciu jest rzekomo highline, a Ty go próbujesz przekrzyczeć, mówiąc, że obraża to złotko. Tu się nic nie oszuka...
Dolną część zderzaków trzeba było zostawić w czerni albo pomaluj plastik na progach.
Odpowiedz@Andoine: Progi będą pomalowane w kolor ;)
OdpowiedzPewnie w highline :)
Odpowiedz@dominn704: Nie - do highline mu brakuje trochę. Ale xenona ma, choć dokładanego. A jak ori - to zderzak wymieniony na zły po dzwonie.
Odpowiedz@Charakterek: Dokładany to ty jesteś. Nie udało ci się zabłysnąć gościu, bo to hajlajn tylko lampy zmienione na ksenonowe ori. Jakbyś miał takie fele to byś z biedy wyszedł nie wspominając już o samym pasku, także wiesz, możesz sobie pogadać ;)
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 2:06
@DonCyniarz: Troche nie kulturalne zachowanie z twojej strony no ale cóż. Widać po poziomie wypowiedzi, że nie stać cię na więcej. To że ktoś wyraża swoją opinie nie znaczy że zaraz trzeba się unosić, jak dla mnie Charakterek jest znawcą Passatów bo sam takowego posiada nie od dziś. Nie zaszpanowałeś tymi "felami", jak dla mnie niczym nie wyróżniający się passat.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 2:51
@emer94: To że też ma jakiegoś tam passata to odrazu znawca? No to nieźle. Poza tym wyraża swoją opinie? Gdyby wyraził swoją opinie to by napisał, że mu się podoba albo nie, albo coś w tym stylu, a nie, że to nie hajlajn, że mu brakuje i jakieś teorie na temat lamp. Właśnie widać po tym co piszecie jacy z was znawcy.
Odpowiedz@DonCyniarz: No i pokazałeś jakim jesteś prostakiem. Wyszła słoma z butów.
Odpowiedz@DonCyniarz: Fela jak każda inna, passat jak każdy inny... Trochę kulturki by się przydało
Odpowiedz@DonCyniarz: Po pierwsze wyszło powszechnie znane buractwo właścicieli VW. Powinniście pracować dla cukrowni, jest was tylu że Polska by miała urodzaj. (Oczywiście nie wkładam wszystkich do jednego wora, ale spotkałem się już z taką ilością jadu ze strony podobnie wyrażających się ludzi, że niestety wyrobiłem sobie dosyć nieprzychylną na ten temat opinie) Po drugie masz Xenon nie masz spryskiwaczy, twój dowód powinien leżeć teraz w wydziale komunikacji gdzie zarejestrowany jest twój pojazd. Wytykanie innym biedoty to najczęstsza linia obrony ludzi posiadających samochód z widłami na masce. A jak prawi jedna z ostatnich reklam, to że masz widły na masce nie robi z ciebie Posejdona. Nastepnie to przód jest ciemniejszy odcieniowo od reszty pojazdu. Więc lakiernik też się nie popisał i albo robił to dla ciebie kolega ze stodoły, albo kupiłeś ulepa jak 99% narodu. P.S Posiadanie VW, nie czyni ludzi lepszych i bogatszych od reszty narodu i nie obliguje do tego, żeby dookoła się z tym obnosić dokładając do tego swoje cztery grosze o biedactwie innych ludzi, którzy owego FAŁWEJA nie posiadaja.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 9:48
@hondacbr11: Nie jeździj po wszystkich właścicielach VW, to tak samo jak wśród posiadaczy Hond czy BMW są stereotypowi posiadacze ;). Co do paska, to w nowych wersjach nie jestem obeznany aż tak, ale pierwsza myśl: "składany po stłuczce" to przez te czarne progi, do tego jak już zostało wspomniane, brak spryskiwaczy co jest konieczne przy ksenonie, więc jeśli właściciel ich nie dołożył to może poprzedni albo Mirek handlarz, no i brak listw z chromami na zderzakach więc highline to to nie jest. No i btw Charakterek też ma Passata B5 ;)
Odpowiedz@vagfan: Umiesz czytać ze zrozumieniem, czy masz z tym problem. Jest w nawiasie że nie mam na myśli wszystkich.
Odpowiedz@hondacbr11: Spokojnie, take it easy, po prostu przeszedłem do następnego akapitu :). Ot VW marka jak każda inna ma swoich zwolenników i wieśniaków za kółkiem też ;)
Odpowiedz@DonCyniarz: Tylko potwierdzasz teorię, że wioska przesiadła się na Passaty.
Odpowiedz@DonCyniarz: Załóż sobie fele od Ferrari wieśniaku, i tak nadal będzie passat :v
OdpowiedzJest kilka dobrych silników w B5, z 1.8T na czele, no ale lepiej zachować się jak leming i wybrać archaiczny agregat, z którym samochód staje się zwykłym rzęchem, a nie godnym uwagi samochodem.
Odpowiedz@polak: 1.9 TDI 131 KM to najlepszy silnik, sam producent pisze, żę nie przewiduje awarii, jak się dba to jest nie do zajechania. Bardzo przyjemnie się nim jeździ, zwłąszcza po czipie i z lepszą turbiną, a pali tyle co nic.
Odpowiedz@MPoweFreaks: Najlepszy w porównaniu z czym? Bo nie jest najlepszy nawet w rodzinie 1.9 TDI, a o porównaniu z silnikami konkurencji nie ma w ogóle co wspominać, bo tutaj 1.9 TDI w ogóle nie ma czego szukać. W Passacie B5 najlepszym silnikiem jest 1.8 turbo, 150 KM z dużymi kanałami (AEB). Z całym szacunkiem, ale jak się raz przejedziesz Passatem B5 1.8T to na 1.9 TDI już nigdy nie spojrzysz. Inna klasa po prostu.
Odpowiedz@MPoweFreaks: Właśnie z tym bym polemizował. Mój silnik jest zadbany, od początku na Motulu 505.01 pędzony. Olej zmieniam co 7500-9000km. Obecnie jego przebieg wynosi 145 000 km i każdy kilometr udokumentowany w ASO. I nie jest różowo - poprzez napędy PD wałek ma węższe krzywki - potrafią się wyklepać po 250 000 km. Czasami nawet po 150 000. Poza tym jeśli nieumiejętnie jeździsz - zawiesić możesz turbo - wtedy notorycznie łapie notlaufy. No i jak lejesz podłe paliwo PD padają na pysk na szyje, a ich BIPy wołają o pomstę do nieba. Najlepszym TDI był 110 konny AFN na pompie - to był TDI nie do zajechania. Choć 1,9 TDI i tak są o niebo lepsze od tych nowoczesnych wynalazków. @polak - zależy co kto lubi i czego wymaga od silnika. Miałem masę okazji jazdy 1,8T i powiem szczerze - brakowało mi dołu w tym silniku. TDI idzie od dołu jak zaklęty. Ci, którzy prowadzili mój samochód - od razu mówili, że jest sporo lepszy od 1,8 T (i nie są to przechwałki, na hamowni wypluł 156 KM i 365 Nm - seria). Ale jak napisałem - co kto lubi. A i ważne - mam automata - tylko taka skrzynia u mnie wchodzi w grę. Z 1,8 jest nieszczególnie zestopniowana. Jeśli jeszcze raz miałbym wybierać Passka B5 - kupiłbym V6 2,8 4 motion. Czemu tak? Silnik bez turbiny, atmosferyczny, niezawodny o wysokiej kulturze pracy i ładnie się z automatem zbiera od dołu. Choć wypadają mu zapłony na cylindrach, ale to wina cewek. A jeśli idzie o naprawdę potężną niezawodność, to może się nią pochwalić niedoceniana jednostka dwulitrowa benzynowa ośmiozaworowa o mocy 115 KM pamiętająca Audi 80 B4. To jest silnik nie do zajechania. I zaznaczam - to moje subiektywne spostrzeżenia. Można się z nimi zgodzić lub nie.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 14:23
Ogólnie jest najelpszy. Jest bezawaryjny, bardzo żwawy i mało pali, wystarczy mapowanie albo czip i ten twój 1.8T wącha spaliny
Odpowiedz@MPoweFreaks: Kolego - nie ośmieszaj się. Subiektywnie możesz czuć potęgę swojego 1.9 TDI z chipem, obiektywnie rzecz biorąc na drodze z najsłabszym 1.8T nie masz najmniejszych szans. Chip? Nie zapominaj, że 1.8T również można chipować i to na moce nieporównywalnie wyższe, niż z tego twojego klekota można wyciągnąć.
Odpowiedz@Charakterek Subiektywnie, nie subiektywnie, ale ogólnie rzecz biorąc masz rację. Faktycznie przy połączeniu ze skrzynią automatyczną diesle się dobrze sprawdzają, więc nie dziwi mnie to, że subiektywnie Twój Passat jest żwawy. Automat po prostu podkreśla zalety diesli maskując ich wady - nie trzeba np. na okrągło patykiem wachlować :) 2.0 to przyzwoity silnik, idealny do LPG. Pedantów może wkurzać spalanie oleju, ale ten typ tak ma i koniec. Tyle tylko, że to stara konstrukcja, niezbyt elastyczna, czuć wiek silnika i w dodatku osiągi też ma mizerne (kupiłem niedawno 40-letniego Fiata, który z 2.0 ma więcej mocy...). W 2.8 dla mnie nie do przyjęcia jest spalanie w porównaniu do oferowanej mocy. 1.8T tutaj wypada optymalnie, bo i da się oszczędnie jeździć, a przycisnąć też jest czym. Syncro? Jeśli brać pod uwagę VW z napędem na 4 koła, to nie licząc Iltisa i Touarega to B5 jest jedyną rozsądną opcją. Wszystkie inne VW (oczywiście Passaty też) mają Haldexa, a tego nie ma sensu brać pod uwagę. Zarobiłeś u mnie sporego plusa tym, że nie wspomniałeś o VR5 :)
OdpowiedzZmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 16:08
@polak: A zczipujesz? Nie. Więć koniec tematu. Gadać każdy potrafi. Co by tam można było zorbić. Zrób to pogadamy. Więc póki co jakbys go spotakał na drodze kiedyś, to daj sobie spokój, bo próbowanie czego kolwiek nie będzie miało sensu
Odpowiedz@polak: Tak wogole to skąd wiesz, że to automat? Akurat w tym przypadku to szesciobiegowa skrzynia manulana
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 16:23
@polak: Nie wspomniałem o VR5 i W8, bo oba pięknie brzmią, ale mają problemy. Jeśli znasz się na VW, to obaj wiemy jakie. O 2,0 napisałem - prosty, nie do zajechania. Konstrukcja stara, ale niezawodna. Godna polecenia tym, którzy lubią pchać LPG i nie koniecznie lubią rajdowo jeździć - ot do normalnej spokojnej jazdy - silnik idealny, bo niezawodny. Jeśli dla kogoś miarą tego czy silnik jest dobry jest to jak się zbiera - to niech kupi W8 - zbiera się super, ale... Na tym poprzestańmy. 2,0 to pancerna jednostka do spokojnej jazdy i tyle. Co do 4 motion - wiadomo tylko Torsen. Haldex to jakaś pomyłka. Co do spalania w V6... Coś za coś. mi się podoba jego elastyczność i to jak się w tiptronie zachowuje. Bo 1,8T w tiptronie zachowuje się gorzej od 1,6 w manualu - robiliśmy takie porównania i 1,6 w manualu objeżdża tego 1,8T w tiptronie. Coś wyjątkowo skopali przełożenia tej skrzyni w tym silniku. Nie lubi się ten silnik z tą skrzynią - to jedno z najgorszych połączeń. Za to 1,9TDI i tiptronic - to czysta poezja.
Odpowiedz@MPoweFreaks: Nie będę niczego chipował, bo nie jeżdżę Passatem, ani żadnym autem od VW. A te co mam i się nadawały do "chipowania" już dawno mają mody porobione. Skoro się podniecasz swoim chipowanym tedeikiem, to się podniecaj dalej. Tylko licz się z tym, że na drodze ogoli cię seryjny 1.8T.
Odpowiedz@Charakterek: Jestem tradycjonalistą - używam tylko skrzyń manualnych. Automatów i dwusprzęgłówek unikam jak ognia. Mogę jedynie zaakceptować Selespeedy i im podobne, ale i tak klasyczny manual jest dla mnie nie do pobicia. Ale rozumiem, że dla Ciebie automat to podstawa, wiem dlaczego (a przynajmniej tak sądzę) i szanuję to.
Odpowiedz@polak: Po pierwsze nie podniecam się tylko mówie, że przyjemnie się jeździ, bo passat to nigdy nie będzie samochodem do ścigania się. Po drugie jaki automat? Przecież pisze, że manual. I wogole spoko że nie msz passata, ale wszystko o nim wiesz. Z resztą Charakterek, który po tym co pisze widać, że jednak się tam "coś" zna dorzucił sowje trzy gorsze i napisał ci co ten 1.8T sobie może
Odpowiedz@MPoweFreaks: Charakterek napisał tyle, że automat w Passatach jest źle zestopniowany dla silnika 1.8T. Tego nie wiem, nie jeździłem takim zestawem. Może powinieneś najpierw przeczytać, albo poproś, żeby ci ktoś wytłumaczył co napisał Charakterek. Ale jeździłem wieloma samochodami z ręczną skrzynią z 1.9 TDI oraz 1.8T i wiem doskonale, że pod względem elastyczności i osiągów nie ma czego porównywać, bo TDI nie ma żadnych szans. Wszelkie opowieści fanatyków tego rzężącego klekota o jego osiągach są po prostu śmieszne.
Odpowiedz@Charakterek: Nic dziwnego, że twoi znajomi mają takie odczucia, że diesel lepiej idzie. Owszem, jeśli chodzi o przyśpieszenie to benzyna nie ma szans jeśli oba motory mają podobną moc. Weźmy takiego 1.9TDI 156KM(w twoim przypadku) i zdrowe 1.8T 150KM. Diesel pluje momentem od samego dołu, co przy wartości momentu 365Nm gwarantuje niesamowite przyśpieszenie, które jednak się kończy po 2s, natomiast w benzynie moment jest rozłożony na większą skale, zaczyna się od 1750 i rośnie do powiedzmy 5500-6000(w dieslu do 2500-3000). Na dłuższej prostej 1.8T zje każdego TDIka.
Odpowiedzhttp://i58.tinypic.com/2h8af5v.png Czyżby na tym skończyła się jego przygoda tutaj ? Chciał zabłysnąć, a gówno z tego wyszło ;)
Odpowiedz@CamaroFanBoy: oj oj lepiej nie zadzierać z administracją ;D
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Sam sobie konto zamknął - ja nie jestem taki, który komuś bez powodu konto zamyka. To dziecinada. Najwyżej jak pyskuje drugiemu userowi mogę bana dać na 2 tygodnie - ale zamykać komuś konto? Nie - nigdy.
Odpowiedz@Charakterek: a to proszę mi wybaczyć błąd ;)
OdpowiedzPonieważ DonCyniarz sobie zamknął konto - to może napiszę, jak bardzo się myli próbując wmówić mi brak obeznania z Passatem. Passka posiadam od ponad 10 lat. Jest to highline, ale takie, które wyszło jako highline z fabryki. Po czym to poznać? http://forum.motokiller.pl/forum/uploads/monthly_01_2015/post-25-0-34318000-1421249185.jpg Po pierwsze wygląd zewnętrzny - listwy są w kolorze nadwozia, ale z chromami. Pomalowanie czarnych listew highline z Passata nie czyni. Po wtóre - relingi też są srebrne (ten pakiet jest standardem dla highline i silników V6). Felgi - aluminiowe 16 cali - wyposażenie standardowe w wersji high. Xenon - koniecznie ze spryskiwaczem - czyli jak na poniższym foto: http://forum.motokiller.pl/forum/uploads/monthly_01_2015/post-25-0-96100800-1421249196.jpg Co ciekawe - xenon w high występował tylko z felgami Road America (był to najlepszy model felg dla B5 - takie są na zdjęciu). I w High kupując xenon trzeba było dopłacić tylko za xenon (alu w standardzie). W niższych wersjach trzeba było dokupić xenon wraz z alusami - tak to sobie VW wykalkulował cenowo. W środku skóra + alcantara ewentualnie skóra. Co ważne - fotele przednie mają sterowanie elektryczne. U mnie dodatkowo wykupiona została opcjonalna pamięć foteli i lusterek i fotele komfortowe (nie kubełki) na takim konfigu bardzo mi zależało. Drewniane wykończenia w standardzie, ale kredens wywaliłem, leży w piwnicy - zbytnio mnie wpieniał. http://forum.motokiller.pl/forum/uploads/monthly_01_2015/post-25-0-41559300-1421249191.jpg Tak więc nie wszystko z pomalowanymi listwami to highline, a DonCyniarz chciał zabłysnąć, ale swoje żale skierował do nieodpowiedniej osoby, a właściciela modelu, który zna swój samochód na wylot. Generalnie high line ma jeszcze więcej bajerów, po których można poznać czy to autentyczny High. Mój taki jest, dodatkowo został wyposażony na maksimum (prawie, bo nie ma szyberdacha i 4x4 z listy opcji). No i mój Passat posiada stałą bolączkę praktycznie wszystkich srebrnych VW jeśli idzie o lakier. Mianowicie po latach odcień srebrnego na zderzakach i samochodzie zaczyna się różnić. Przypatrzcie się srebrnym B5 - nie ma takiego w którym by różnicy w odcieniu nie było widać. Winę za to ponosi dodatek, który czyni farbę plastyczna. @MPoweFreaks - masz coś do dodania? Jak widzisz jednak trochę się na samochodach znam, a adminem tej strony nie zostałem z ulicznej łapanki.
OdpowiedzZmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 13:12
@Charakterek: Nie chciał zabłysnąć tylko pokazać swój samochód (tak jak i duża część użytkowników tego portalu) w który w tym przypadku widać , żę włożył mnóstwo czasu i pieniędzy, i normalnie może przyjąć słowa ktytyki, oczywiste, żę jednemu będzie się podobać, a drugiemu nie, ale jak ktoś jest takim specjalistą, żę od zewnątrz widzi jakie jest wyposażenie to naprawdę zajebisty specjalista. Jeśli ktoś komentuje, żę mu się felga nie podoba, spoko, ale jak mówi, żę niczym nie wyrózniająca się zwykłaa fela i to samo przytacza passatowi, którego pewnie nie widział z takim lakierem. Śmieszny jest też komrntarz, żę na bank malowany, bo z przodu ciemniejszy. Jaja. Widać, że słońce świeci od boku i jest to lakier metalik. Usunął konto, bo myślał, żę ludzie będą wyrażać tu swoją opinie, a nie, żę każdy będzie tu specjalistą, ale czego mógł się spodziewać po polaczkach.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 13:20
@MPoweFreaks: Opisałem co z zewnątrz powinien mieć high - czego tamten nie miał i co z xenonem jest nie tak. Popatrz sobie na zdjęcia - i porównaj. Tamten ma czarne listwy pomalowane w kolor nadwozia i bixenony dołożone do standardowego zderzaka. I to wszystko. A powinien mieć znacznie więcej. Akurat tak się stało, że B5 znam na wylot. Jak miałem VAG ale takiego na DOS czyli VDC_E oraz kabelek po RS 232 to chłopakom robiłem cuda w module komfortu. Zarówno tym sprzed liftu, jak i tym po lifcie. Wiele osób może potwierdzić jak dowiadywali się, że ich Passat potrafi takie rzeczy o których nawet nie śnili.
OdpowiedzZmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 13:24
@Charakterek: To żę nie miał oryginalnie ksenonowych lamp to nie znaczy, żę to nie hajlajn, ale cóż, bardzo poruszyły mnie te wszystkie komentarze tutaj, ale nie mam już najmniejszej ochoty ciągnąć tego dalej. Jak się domyślam po wcześniejszym komentarzu jesteś administratorem, no to troche nie fajnie, że nie wyraziłeś swojej opinii tylko skrytykowałeś, coś w kto ktoś włożył kupe roboty, zwłaszcza będąc administratorem, nie sądzisz?
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 13:36
@MPoweFreaks: Brakuje mu listew z chromami dookoła pojazdu i chromowanych relingów - dałem zdjęcia high i pokazałem zewnętrzne wyróżniki tej opcji. Chromowane listwy i relingi były dostępne tylko w HL, V6 i W8. Wszędzie indziej były czarne. W tym samochodzie też są czarne, tylko pomalowane w kolor nadwozia przez lakiernika. A poza tym nie skrytykowałem, tylko lakonicznie dość wyraziłem to, co widzę na zdjęciu. I tyle. A i widzę, ze to pewnie jakiś Twój kolega - zerknijcie do wlepy do bagażnika i zobaczcie, czy jest tam napis basis.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 14:57
@Charakterek: Co to jest to na kierownicy? Druga kierownica? Po co? Do czego to służy?
Odpowiedz@MPoweFreaks: Urządzenia inwalidzkie - tam mam gaz.
Odpowiedz@Charakterek: Spoko wersja, ale skąd wiesz, że tamten nie ma na wyposażeniu tego samego? Poza tym jest to wersja seryjna, takiego kupiłeś i nie widać żebyś coś z nim robił w przeciwieństwie do tamtego. Jeśli się tak znasz to powinineneś wiedzieć, że wersja hajlajn posiadała również w pakiecie 17 calowe felgi, których ty nie posaiadasz i bez nich nawet z tym wyposażeniem na ulicy ten twój passat niczym nie wyróznia się od innych
Odpowiedz@MPoweFreaks: Mody powiadasz? No to lecimy. Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe oraz oświetlenie nóg. Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się. Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem. A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac. http://motokiller.pl/178479 http://motokiller.pl/179256 http://motokiller.pl/180142 http://motokiller.pl/181802 Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy. Wszystkiego tego dokonałem będąc przykutym do wózka inwalidzkiego. A kolega co? Pomalował listwy, zmienił lampy na bixenon zmieniając piny albo stosując przejściówkę i dał glebę i zmienił felgi? Łał...
OdpowiedzZmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 18:54
@MPoweFreaks: Przestań się już pogrążać.
OdpowiedzA i żeby nie było - mam też drugie autko - Megankę - akurat na nią poświeciłem kupę czasu doprowadzając ją do stanu perfekcyjnego - więc poprawiłem w niej wszystko - długo by mówić. Ale z rzeczy widocznych - dorzuciłem jej ledy w lampki (własne wykonanie) oraz zmieniłem całkowicie podświetlenie konsoli. Bo pomarańczowe było nudne. http://motokiller.pl/73621/Nudna-Meganka-Czary-mary-i-nie-jest-nudna No i oczywiście tam gdzie klima dmucha jest niebieskie podświetlenie, bo tak być musi.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 18:47
@Charakterek: Nie warto z takim kimś gadać ;) Chłopak się zawziął założył drugie konto i próbuje zagrać obrońce. Polecam wsiąść do Charakterkowego Passata i poczuć magię świąt.
OdpowiedzBBS RS ? CZY GT RS
Odpowiedz@FiRe: BBS CK
OdpowiedzNajlepsi są ci którzy jeźdzą punto albo jakimś innym kiblem i mówią, że zwykły passat i zwykła fela, pomijając fakt, że za same felgi kupili by pięc swoich samochodów
Odpowiedz@MPoweFreaks: Zgadzam się co do tego że teksty specjalistów którzy oceniają po zdjęciu że "bity był bo odcień lakieru inny" są słabe. Ale szkoda że takie fajne auto ( bo jest fajne, ładne i wyróżnia się na tle innych) trafia w ręce takich wieśniaków jak Twój kolega. Dosłownie. Przykro patrzeć jak wraz z kolegą w tak prymitywny sposób najeżdżacie na innych użytkowników. Jak się coś wstawia na portalu publicznym to trzeba się liczyć z krytyką, a z kulturalną krytyką można w równie kulturalny sposób polemizować.
Odpowiedz@Justyna0810: Oczywiście że każdy ma prawo do swojego zdania i może mu się podobać lub nie. Samochód wystarczy, że podoba się włąścielowi. Każdy zrobi sobie co chce i co mu się podoba bez wzgkędu na to co powiedzą inni i wiadomo, że wystawiając go na forum powinien liczyć się z krytyką, ale co nazywasz wieśniectwem. Wieśnicwo to to jak ktoś widząc jedno zdjęcie pisze że jest bity sugerując się refleksami światła. To to już wogole jest śmieśne, dodatkowo wie co ma na wyposażeniu nigdy nie widząc śrdoka i pisząc, że to zwykle fele. To jest wieśniactwo, a nawet powiem więcej to jest głupota i zazdrość
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 16:48
Ja napisałem, że to zwykły pasek i zwykła fela i nie jeżdżę punto czy innym zwykłym kiblem. Posiadanie takich felg również mnie nie uratuje z biedy czy jak ty to tam nazwałeś. Ty i twój kolega ew. ty i on to jedna i ta sama osoba, wasze zachowanie jest po niżej krytyki, jeżeli chcesz wrzucać to do neta to przygotuj się na każdą krytykę nie tylko tę pozytywną, ale i negatywną.
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Twojego LS 5,7 to bym przygarnął :) Ale Ty o tym wiesz :)
Odpowiedz@Charakterek: Wiem i nie tylko Ty byś go przygarnął :D Ale spokojnie i tak go nie oddaje ^^ za bardzo go kocham :D
Odpowiedz@CamaroFanBoy: A MPoweFreaks i DonCyniarz to prawdopodobnie ta sama osoba :) Zresztą - po północy przychodzi system i sprząta - jak ktoś jedno swoje konto zamknął - automatycznie zamyka pozostałe.
Odpowiedz@MPoweFreaks: Ale mi zrobiłeś dzień. Tak się uśmiałem z Ciebie że leżę na podłodze i się zwijam z Twojej głupoty :D No i wracając do tematu - kiepsko pomalowany passacik w "hajlajnie" i felga która no niestety nie odciąga wzroku od tego rażącego w oczy zderzaka i oczywiście smrodzącego 1.9TDI :)
Odpowiedz@MPoweFreaks: Problem polega na tym, że nie możesz/cie się pogodzić z prawdą. Michale Boraku (w sumie o=u), Charakterek napisał normalnie, z nutką sarkazmu, że bity i źle poskładany i miał rację - jest źle poskładany. Może nie po wypadku, nie wiem - w dupie z tym, nie posiada systemu spryskiwaczy do tych śmiesznych zenonów i masz szczęście, że nie widać tablicy bo daleko byś nie zajechał w tym małym i zaprzyjaźnionym miasteczku. Po 2gie - kupiłeś/ukradłeś/wystrugałeś CK'i w niepasującym kompletnie odcieniu i się podniecasz, że drogie. Powiem tyle - w pokoju u mnie stoi jedna felga warta tyle, co ten śmieszny komplet BBS'ów. "szcipkowane" 1.9? Rakieta jak cholera, i jeszcze porównania do 1.8T, które rzekomo wącha capiące gnojem spaliny mieszanki ON i słomy z butów ;) I tak, wyobraź sobie, że można wyczytać prawie całe wyposażenie widząc kilka elementów karoserii. Charakterek potrafi to z b5, a mi wystarczy zderzak od BMW e38 by powiedzieć, jaki numer software jest w nawigacji + większość wyposażenia.
OdpowiedzSię porobiło tak swoją drogą, kiedyś było C, CL i GL i wystarczyło :). W sumie to szkoda, że B5 trafiają w nieodpowiednie ręce, tak jak swojego czasu inne generacje i tak jak E36, a moim zdaniem silnik wzdłużnie sprawia, że mają to coś co zniknęło z passatów na czas B3/B4, powróciło w B5 i znowu zniknęło. To będą youngtimery ;)
OdpowiedzA wystarczyło napisać, że będzie stylizowany na highline i byłoby o 3/4 mniej komentarzy. Ale tak już jest, jak się próbuje samego siebie oszukać, albo nie konfrontuje tego co piszą inni z rzeczywistością. Tu się nic nie oszuka, ja akurat bym się nie zorientował czy to faktycznie highline czy nie... Bo się na passatach nie znam, jedynie dałoby mi do myślenia brak sprysków i dół zderzaka w kolorze, a nakładka progowa już w czerni. Ale te komentarze autora i autora pod innym nickiem (lub ew. przyjaciela, obrońcy) to kompromitacja. Charakterek ma pojęcie, napisał rzeczowo, dlaczego się nie zgadza z tym, że na zdjęciu jest rzekomo highline, a Ty go próbujesz przekrzyczeć, mówiąc, że obraża to złotko. Tu się nic nie oszuka...
Odpowiedz