Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Stary ale jary

WSK z dyfuzorem - Keihin PWK 38Wsk po tuningu: wał z korbowodem od yz 250 by Bayu, gaźnik PWK Keihin 38mm, membrana i króciec Rotax 34mm, CDI + Top Performance ustawione na 3,2mm przed GMP, tłok z Kawasaki KDX 200, dyfuzor 8k + LeoVince.
by Folley96
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar mati12394
9 9

@hiroshima87: Przecież to 2t. Bez gazu=bez smarowania.

Odpowiedz
avatar VolvoS80FAN
2 2

@hiroshima87: Dwusuwem nigdy nie hamuje się biegami dlatego że silnik 2T bez gazu nie ma smarowania i gdy zredukujesz bieg to obroty skaczą i jest ryzyko zatarcia silnika

Odpowiedz
avatar LoveForJapan
0 0

@hiroshima87: A co do rękawiczek to lepiej takie niż żadne moim zdaniem :)

Odpowiedz
avatar rebeliant9513
1 1

Moze jest pare niedociagiec ale sprzet mega, piekne brzmienie , moc jest i do tego POLSKIE !

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

Jak się zna na rzeczy to cuda można zrobić.

Odpowiedz
avatar ziutek140
3 3

rider trochę nie ogarnia mocy swojej maszyny, ale jak najbardziej + za sprzęcior

Odpowiedz
avatar Franq95
1 1

Powinieneś cały projekt udokumentować i gdzieś na forum wrzucić

Odpowiedz
avatar motomaniac
0 0

Nasze forum czeka na foto relacje i dokładny opis ;D Moim zdaniem kozak projekt, trochę wiedzy, części, narzędzi oraz wyobraźni, a można stworzyć cuda. Nie myślałeś założyć jakiej kostki na fele? Odczułbyś ogromną różnice w prowadzeniu po lasach i piachach.

Odpowiedz
avatar doorciu12
0 0

Zna ktoś tytuł kawałka lecącego w tle?

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

doorciu12@: K & Theory Remix - E-V Feat. Lorine Chia & MGK

Odpowiedz
Udostępnij