Bardzo ładna :) A jak naprawdę jest z tą awaryjnością wankla? I ewentualnymi kosztami napraw? Bo już od dłuższego czasu kusi mnie RX-8, ale boję się awarii.
@skota741: silnik ogólnie bezawaryjny, jedynie uszczelniacze się wycierają, koszt wymiany uszczelniaczy w odpowiednim momencie zamknie się w 6k zł i później przez kolejne parę lat mamy spokój z naprawami ;) no chyba że wymiana układu zapłonowego(kable, cewki, świece) też się liczy do awarii :P jesli w odpowiednim momencie nie wymieni się uszczelniaczy to mogą wypaść w silnik i narobić niezłego bałaganu(lecz to długo trzeba jeździć jak już nie pali na ciepłym silniku żeby wypadły), wtedy koszt remontu rośnie, zależy co ucierpiało :/
jesli chcesz więcej info to polecam 2 fora ;) rxklub.pl i rx-klub.pl :) jest tam ogromna wiedza na temat rotorków :)
od siebie dodam że najlepsze wyjście na dzień dzisiejszy to kupić z prawie padniętym silnikiem(za 10-15k zł się kupi), potem remont(6-14k zł) i mamy auto jak trzeba :)
@skota741: Potwierdzam. W powyższym aucie wymieniłem silnik jak przebieg dobił do 107kkm.
Tylko drobny update do info RX_Love - wymiana silnika na nowy, wraz z robotą, nowym zapłonem i ogólnie całością to bardziej 20k
Popieram natomiast opcję - dobra buda z padniętym silnikiem i wstawienie nowego.
P.
ładna sceneria, samochodzik też niczego sobie twój ?
OdpowiedzTak, to było dobre popołudnie; plus kumpel fajnie potrafił to opstrykać. Auto moje.
OdpowiedzBardzo ładna :) A jak naprawdę jest z tą awaryjnością wankla? I ewentualnymi kosztami napraw? Bo już od dłuższego czasu kusi mnie RX-8, ale boję się awarii.
Odpowiedz@skota741: silnik ogólnie bezawaryjny, jedynie uszczelniacze się wycierają, koszt wymiany uszczelniaczy w odpowiednim momencie zamknie się w 6k zł i później przez kolejne parę lat mamy spokój z naprawami ;) no chyba że wymiana układu zapłonowego(kable, cewki, świece) też się liczy do awarii :P jesli w odpowiednim momencie nie wymieni się uszczelniaczy to mogą wypaść w silnik i narobić niezłego bałaganu(lecz to długo trzeba jeździć jak już nie pali na ciepłym silniku żeby wypadły), wtedy koszt remontu rośnie, zależy co ucierpiało :/ jesli chcesz więcej info to polecam 2 fora ;) rxklub.pl i rx-klub.pl :) jest tam ogromna wiedza na temat rotorków :) od siebie dodam że najlepsze wyjście na dzień dzisiejszy to kupić z prawie padniętym silnikiem(za 10-15k zł się kupi), potem remont(6-14k zł) i mamy auto jak trzeba :)
Odpowiedz@RX_Love: Dzięki :) Ta wiedza na pewno się przyda ;)
Odpowiedz@skota741: Potwierdzam. W powyższym aucie wymieniłem silnik jak przebieg dobił do 107kkm. Tylko drobny update do info RX_Love - wymiana silnika na nowy, wraz z robotą, nowym zapłonem i ogólnie całością to bardziej 20k Popieram natomiast opcję - dobra buda z padniętym silnikiem i wstawienie nowego. P.
Odpowiedz