@zigurt7: Kolego tutaj oczywiście chodzi o inną jednostkę, Audi 2.7 biturbo, która występowała np w A6 C5, ale przede wszystkim w S4 B5 i podejrzewam że autorowi o tą wersję chodziło :)
@lukaszm: dokładnie nie inaczej. Dzwięku 2.2T nic nie zastąpi... Barszczu 1.8 dobry silnik tylko ma swoje bolączki poczytaj trochę na co zerknąć podczas kupna i śmiało brać
@barszczu78: 1.8T ma bardzo dobre opinie...co do Bmw, miałem M50B20 bez vanosa i przy przebiegu 250000 pracował idealnie, kultura pracy, osiągi i dźwięk super. Nie wiem czy masz nam myśli M20B25 czy jakiś nowszy, na 100% 1.8t mniej spali:)
Jaki koncern? Kojarzy mi się tylko Peugeot 2.7 HDi...
Odpowiedz@zigurt7: Kolego tutaj oczywiście chodzi o inną jednostkę, Audi 2.7 biturbo, która występowała np w A6 C5, ale przede wszystkim w S4 B5 i podejrzewam że autorowi o tą wersję chodziło :)
Odpowiedz@zigurt7: Mi też kojarzy się tylko z HDi i Jaguarem. :D
Odpowiedz@lukaszm: w S4 jak i RS4 b5 i dokladnie o tą jedynostkę chodzi.
Odpowiedz@Jachyr: swoją drogą, jest to godny następca 2.2T
Odpowiedz@lukaszm: dokładnie nie inaczej. Dzwięku 2.2T nic nie zastąpi... Barszczu 1.8 dobry silnik tylko ma swoje bolączki poczytaj trochę na co zerknąć podczas kupna i śmiało brać
Odpowiedza co myślicie o 1.8t 150 km ? bo zastanawiam się nad takim motorem albo r6 bmw 2.5 170 km.
Odpowiedz@barszczu78: 1.8T ma bardzo dobre opinie...co do Bmw, miałem M50B20 bez vanosa i przy przebiegu 250000 pracował idealnie, kultura pracy, osiągi i dźwięk super. Nie wiem czy masz nam myśli M20B25 czy jakiś nowszy, na 100% 1.8t mniej spali:)
Odpowiedz