Różnica
Zdjęcie u góry 30 czerwca 2011Zdjęcie u dołu 03 październik 2014Trzy lata zleciały i oto efekt. W programach na Discovery robią auta w miesiąc - dwa. Ale jest to "meksykańska" robota. Kto w temacie ten wie o co chodzi. Tutaj kompleksowo odbudowaliśmy nadwozie zarówno z nowych elementów jak i z elementów oryginalnych, które udało się uratować. Położyliśmy nowy lakier. Pasy są malowane. Silnik po kapitalnym remoncie. Podobnie skrzynia biegów i tylni most. Z przodu założone są hamulce tarczowe (oryginalnie były bębny). Nowy układ hamulcowy, wydechowy. Kolektory ceramiczne. Zawieszenie kompleksowo wymienione. Kapitalny remont tapicerki.Tak naprawdę to kropla w morzu. Bo przez te trzy lata zrobiliśmy dużo więcej. Proces renowacji pojazdów zabytkowych jest długi i żmudny. Dla mnie była to wielka przygoda.
by
grzebyk1125
Co to za felgi? Jakieś oryginalne?
OdpowiedzJa je nazywam fucking awesome wheels :) Powiem szczerze, że wcześniej nie widziałem takich felg. Szukałem w sieci ale ciężko utrafić coś podobnego. Na takich przyjechał z US. My jedynie je odnowilismy. Zostały wypolerowane a środek został pomalowany ze złotego na czarny półmat.
Odpowiedzbajeczny :D jaka moc?
OdpowiedzPrzez zimę bawimy się przy silniku. Wyciśniemy jakieś 350KM.
OdpowiedzMoże przyjedziesz do nas na zlot? Wysłałem Ci PW w tej sprawie.
Odpowiedz@Charakterek: Myślę, że się pojawię. Może uda się ściągnąć kilku znajomych którzy również pojawia się Mustangami :)
Odpowiedz@grzebyk1125: Będzie super - jestem wielkim fanem Pony i Muscle Car z lat 1964-71...
OdpowiedzNiesamowity efekt
Odpowiedznareszcie ktoś kto podziela moje zdanie nt. firm typu GMG i ich roboty, jakbym miał za ich pracę dać kilkadziesiąt tyś dolarów to chba by mi ręce uschły chwilę później, a Mustang jest przepiękny, zazdroszczę Ci przeżycia chwili w której go skończyliście:)
OdpowiedzGMG to papudronie. Jako tako robili ludzi Boyda Coddingtona, ale on juz nie zyje.
OdpowiedzOgromne gratulacje za taką robotę, efekt jest niesamowity! Probóję wyobrazić sobie co czułeś po ukończenii tego dzieła :) Mam nadzieję, że kiedyś gdzieś w kraju go zobaczę przypadkiem.
OdpowiedzJesteś przykładem tego, że marzenia, nawet te najtrudniejsze są do spełnienia! Gratuluję Mustanga, przepiękna sprawa ;)
OdpowiedzCzyli to nie jest powrót do oryginału tylko swojego rodzaju remont z modyfikacjami? Jeżeli to auto do jeżdżenia a nie tylko na pokaz to jak najbardziej trafny kierunek, tylko jak wtedy jest z żółtymi tablicami? Odejście od oryginału eliminuje możliwość ubiegania się o takie czy nadal jest taka możliwość?
OdpowiedzAuto jeździ na co dzień. Na żółtych blachach oczywiście. Różnica od oryginału to jedynie kolor. Był highland green. Teraz jest candy red apple a pasy wimbledon white.
Odpowiedz@ostry060: Jest możliwość :) Jeśli samochód spełnia dany prób oryginalności (chyba 90 kilka procent) to nikt się nie przyczepi :)
Odpowiedz@skota741: Jest to 75% i głównie chodzi o części mechaniczne tudzież wnętrze. Samochód może być pomalowany, a nawet przemalowany o ile do przemalowania użyło się lakieru z palety barw danego rocznika. Malowanie pasów rajdowych czy inwazyjnych (bocznych) nie wpływa na szacowanie oryginalności o ile dany model posiadał takie malowanie (nawet w opcji). Wiem też, że przechodzą podmianki silnika, o ile silnik jest z epoki, nie musi mieć nawet tej samej pojemności (silnik był traktowany w USA jako część zamienna od zawsze). Jeśli auto ma jednak za dużo przeróbek (zawieszenie, czy wnętrze nie odrestaurowane, tylko wymienione na nowoczesne), silnik i skrzynia nowoczesne, a nadwozie historyczne, to auto może się ubiegać o żółte tablice, ale nie jako zabytek, a jako pojazd unikatowy.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2015 o 1:22
@Charakterek: Z tego co się orientuję, to przykładem pojazdu unikatowego na żółtych jest granatowa replika rajdowego Poloneza 2000. Raczej mało części oryginalnych w nim zostało, a jednak żółte blachy ma :)
Odpowiedzdobry wybór na poświęcenie 3 lat pracy, najładniejszy z mustangów ;)
OdpowiedzDziękuję za mega pozytywne komentarze. Zapraszam na https://m.facebook.com/mustangt350 Macie tu opisana całą historię odbudowy samochodu. Wszystkie prace blacharskie, lakiernicze, mechaniczne itd... Przez trzy lata trochę materiałów się nazbierało. Zdjęcia, filmy i opisy. Zapraszam. :)
Odpowiedz