Jak dla mnie tez brak techniki, pewnie nie zredukowal biegu i lecial na 5 czy 4 myslac ze ma bmw i wielkie kopyto bo bmw.
Nie chce obrazic nikogo, tylko moje zdanie
@HONDA: spokojnie wyrobiłbym się tam seicentem 900... a co dopiero 100 konne bmw.
Jechałem takim bmw w 1.6, wg mnie powinien zredukowac bo bardzo szybko nie jechali
Co Wy macie do kebaba w 1.6? Fajne auto, które za kilka lat będzie już praktycznie youngtimerem o ile będzie ładnie zachowane.
LPG to weddług mnie też nie krzywda - instalacje na mieszalniku to już zabytek, a współczesne sekwencje jeżdżą OK. Oszczędność w dzisiejszych czasach to nie wstyd, o ile się to robi z głową i bez druciarstwa.
Zdrowym 1.6, nawet na "podtlenku" można ambitnie i fajnie jeździć - nie raz lepiej niż zajechanym 1.8/2.0/2.5/itd. Tylko trzeba mieć to coś i ogarniać furę.
Jak to się mówi - co z tego że fura gwizda, skoro szofer pi**a...
@UltimateStudent: Sam mam E36 i bardzo lubię ten samochód, ale szczerze mówiąc nie uważam, że zostanie on youngtimer'em. Nie każde auto, które jest stare ma do tego predyspozycje i moim zdaniem ten model właśnie ich nie posiada.
Beememka dość żwawo zaczęła przyspieszać będąc na lewym pasie, więc raczej redukcja była. Z tym, że kierowca przed nią zaczął przyspieszać i to jest brak w technice...
Redukcja but i wyprzedzanie a nie jakieś tam mulenie ze skutkiem spalania stukowego.!!! Tym bardziej powinien sobie powinien zrobić jakiś rozpęd jak wie że jego Betka nie ma koni tylko osły..
No no mają ludzie fantazje i braki w technice jazdy.
OdpowiedzJak dla mnie tez brak techniki, pewnie nie zredukowal biegu i lecial na 5 czy 4 myslac ze ma bmw i wielkie kopyto bo bmw. Nie chce obrazic nikogo, tylko moje zdanie
Odpowiedzna 4 biegu ze spokojem by wykonał ten manewr jak by mu bardziej docisnął ;) ale swoja drogą baaaaardzo mało miejsca by miał żeby się wyrobić ;p
Odpowiedz@HONDA: spokojnie wyrobiłbym się tam seicentem 900... a co dopiero 100 konne bmw. Jechałem takim bmw w 1.6, wg mnie powinien zredukowac bo bardzo szybko nie jechali
Odpowiedzbrak techniki i panika. zamiast zredukować i depnąć to zaczął hamować i się chować z powrotem. plus fakt, brak wyobraźni.
OdpowiedzCo Wy macie do kebaba w 1.6? Fajne auto, które za kilka lat będzie już praktycznie youngtimerem o ile będzie ładnie zachowane. LPG to weddług mnie też nie krzywda - instalacje na mieszalniku to już zabytek, a współczesne sekwencje jeżdżą OK. Oszczędność w dzisiejszych czasach to nie wstyd, o ile się to robi z głową i bez druciarstwa. Zdrowym 1.6, nawet na "podtlenku" można ambitnie i fajnie jeździć - nie raz lepiej niż zajechanym 1.8/2.0/2.5/itd. Tylko trzeba mieć to coś i ogarniać furę. Jak to się mówi - co z tego że fura gwizda, skoro szofer pi**a...
Odpowiedz@UltimateStudent: Sam mam E36 i bardzo lubię ten samochód, ale szczerze mówiąc nie uważam, że zostanie on youngtimer'em. Nie każde auto, które jest stare ma do tego predyspozycje i moim zdaniem ten model właśnie ich nie posiada.
OdpowiedzOd samego początku kibicowałem Transitowi
OdpowiedzBeememka dość żwawo zaczęła przyspieszać będąc na lewym pasie, więc raczej redukcja była. Z tym, że kierowca przed nią zaczął przyspieszać i to jest brak w technice...
OdpowiedzRedukcja but i wyprzedzanie a nie jakieś tam mulenie ze skutkiem spalania stukowego.!!! Tym bardziej powinien sobie powinien zrobić jakiś rozpęd jak wie że jego Betka nie ma koni tylko osły..
OdpowiedzPewnie kilo w majtach ;p
Odpowiedzmaszyna gwizda, tylko kierowca pi*da...
Odpowiedz