@erni720831: Sprawuje się bez zarzutów jeśli chodzi o mechanikę. Odpali za każdym razem, nic nie szarpie, nic nie cieknie no cudo :D Jedyny minus to rdza na nadkolach ale to standard galantów ;/ na lato polecą reperaturki i po problemie :)
@erni720831: Do jego dolegliwości prócz nadkoli można by jeszcze zaliczyć łożysko w skrzyni które słychać na biegu jałowym. Podobno ta przypadłość pojawia się w okolicy 190tys. choć pewnie nie zawsze. Miałem 2 Galanty (2.0 i 2.5) i niestety mnie to dotyczyło. Poza tym niezawodny i ponadczasowy. Pozdrawiam
@Mentor: Na szczęście u mnie ten problem nie występuje :) Na jałowym czasami można zapomnieć że silnik chodzi taki cichutki :) Dodam że już ma ponad 220tys. na liczniku
@twilightsparkle:
Nie ma co porównywać z E38, bo to zupełnie inna klasa samochodu.
Ale subiektywnie znacznie fajniej się jeździ Galantem, nawet zwykłym, niż E38.
@polak: Czy ja pisałem coś o mechanice czy klasie? Sylwetka jednoznacznie mi się kojarzy z E38... Też płaska, szeroka buda, emanująca chłodem... Generalnie bardziej dopracowany projekt od E38. I nie rozumie za co minusy, ale widać kogoś zad boli. Bo o ile z Volvo se żartowałem, to szczerze ja nie patrze aż tak na markę klasę. Dla mnie np.Calibra ma jedno najpiękniejszych nadwozi Coupe, mimo że bazuje na OpluVectra jest ładniejsza od tych nowy Astonów (np.Vanqish). Tak wiem Aston jest "superautem", co nie zmiana faktu iż jest moim zdaniem brzydki... W końcu każdy ma swój gust, a gustach się nie dyskutuje ;]
Odpowiedz
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 lutego 2015 o 19:09
@twilightsparkle: Zrozum że jak obrażasz auto które dla kogoś jest piękne, nie dostaniesz plusa. Dla mnie e38 to dzieło sztuki, a Volvo 940 wygląda jak maselniczka... I co nie jesteś wkurzony? Daj mi minusa bo na to zasłużyłem, nie zgadzasz się ze mną więc nie popierasz mojego komentarza, więc oceniasz go na MINUS.
@Absolwent: E38 przyrównałem do Galanta, raczej nie jest to obraza, chyba że ma się ego na punkcie znaczka to wtedy może zaboleć. A z Volvem* przecież żartowałem ;) //Do tego kwadratu trzeba się przyzwyczaić, sam nieraz se żartuje że wygląda jak kontener, bądź lodówka a przecież to moje auto/
Dobre ujęcie, bo nie widać braku zaślepki na zderzaku :)
Osobiście nie podobają mi się te OEM-owe felgi, ale wiem że są porządne, a odnośnie dolegliwości to dopisałbym hamulce, szczególnie te przedliftowe oraz wibracje przy przyspieszaniu jeśli obniżone sprężyny. Ale jak dla mnie największa wada tego auta jest znalezienie młodszego zastępcy :) Szkoda, że VR-4 poza zasięgiem (koszty utrzymania itp.)
@arturj123: Zaślepkę mam w domu :) tylko bez niej lepiej mi się podoba :D Felgi będę się starał wymienić na lato :) Utrzymać VR-4 może by się udało ale znaleźć w dobrym stanie za dobrą cenę to jest sztuka a do tego zrobić dobrze przekładkę itp za dużo zabawy jak na przeciętnego obywatela :(
Galant na pewno lepiej wygląda w sedanie jak w kombi i to trzeba przyznać bez mrugnięcia okiem. A jak to jest z nazwą modelu?? Bo gdzieś to czytałem że zwane są też Legnumami ale dyskusja się taka wytworzyła że w końcu nie bardzo było wiadomo o co chodzi :D
@Kaczogrod758: Galant to galant i nie ma nic innego. Legnum to wersja 4x4 z silnikiem 2.5v6tt z kierownicą po prawej. Legnumy są i w kombi i w sedanie tak samo jak galant dla tego wszystkim się mylą te auta bo wyglądają tak samo a w rzeczywistości różnic jest wiele :) mam nadzieje że wyjaśniłem :)
@profilbeznazwy1: Haha masło maślane żeś kolego napisał :) "Legnum to wesrja 4x4 2.5V6 TT w kobmbi a sedan to jest vr-4 z tym samym silnikiem co legnum" i kombi i sedan to Mitsubishi Legnum VR-4
Galant tak mi ryje banie, front auta jak za czasów rekinów BMW, ale w środku już nie powala (bidne to auto w środku),
No i rdza lubi zajrzeć na podłużnice oraz kielichy.
Piękna sztuka! Widać, że ma z Tobą dobrze. :)
OdpowiedzJest piękny :) Tak przy okazji się spytam , jak się sprawuje , i jakie są jego bolączki ?
Odpowiedz@erni720831: Sprawuje się bez zarzutów jeśli chodzi o mechanikę. Odpali za każdym razem, nic nie szarpie, nic nie cieknie no cudo :D Jedyny minus to rdza na nadkolach ale to standard galantów ;/ na lato polecą reperaturki i po problemie :)
Odpowiedz@erni720831: Do jego dolegliwości prócz nadkoli można by jeszcze zaliczyć łożysko w skrzyni które słychać na biegu jałowym. Podobno ta przypadłość pojawia się w okolicy 190tys. choć pewnie nie zawsze. Miałem 2 Galanty (2.0 i 2.5) i niestety mnie to dotyczyło. Poza tym niezawodny i ponadczasowy. Pozdrawiam
Odpowiedz@Mentor: Na szczęście u mnie ten problem nie występuje :) Na jałowym czasami można zapomnieć że silnik chodzi taki cichutki :) Dodam że już ma ponad 220tys. na liczniku
Odpowiedz@militandes: Koszt łożyska niewielki bo ok 80zł (wymiana samodzielna)a po zabiegu cisza i przyjemności. Gratuluje dobrego gustu:)
Odpowiedz@Mentor: wymieniałeś te łożyska ?
OdpowiedzJapońskie E38, tylko ładniejsze :D
Odpowiedz@twilightsparkle: hahaahahahaah. prosze cie, wyjdz
Odpowiedz@ElJanMatejkos: Proponuje zakup sobie maść... http://i.iplsc.com/masc-na-bol-dupy-srodek-ktory-wedlug-wielu-powinien-byc-obow/0002Q27XG8SB8543-C116-F4.jpg //BTW.gimba widzę szlaje już -4 mam, to po proszę o kolejne (najlepiej z ketchupem i frytkami), ponieważ dla mnie moje Volvo 940 bije na łeb na szyje stylistyką E34/E39 ;)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2015 o 15:16
@twilightsparkle: Nie ma co porównywać z E38, bo to zupełnie inna klasa samochodu. Ale subiektywnie znacznie fajniej się jeździ Galantem, nawet zwykłym, niż E38.
Odpowiedz@polak: Czy ja pisałem coś o mechanice czy klasie? Sylwetka jednoznacznie mi się kojarzy z E38... Też płaska, szeroka buda, emanująca chłodem... Generalnie bardziej dopracowany projekt od E38. I nie rozumie za co minusy, ale widać kogoś zad boli. Bo o ile z Volvo se żartowałem, to szczerze ja nie patrze aż tak na markę klasę. Dla mnie np.Calibra ma jedno najpiękniejszych nadwozi Coupe, mimo że bazuje na OpluVectra jest ładniejsza od tych nowy Astonów (np.Vanqish). Tak wiem Aston jest "superautem", co nie zmiana faktu iż jest moim zdaniem brzydki... W końcu każdy ma swój gust, a gustach się nie dyskutuje ;]
OdpowiedzZmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2015 o 19:09
@twilightsparkle: Zrozum że jak obrażasz auto które dla kogoś jest piękne, nie dostaniesz plusa. Dla mnie e38 to dzieło sztuki, a Volvo 940 wygląda jak maselniczka... I co nie jesteś wkurzony? Daj mi minusa bo na to zasłużyłem, nie zgadzasz się ze mną więc nie popierasz mojego komentarza, więc oceniasz go na MINUS.
Odpowiedz@Absolwent: E38 przyrównałem do Galanta, raczej nie jest to obraza, chyba że ma się ego na punkcie znaczka to wtedy może zaboleć. A z Volvem* przecież żartowałem ;) //Do tego kwadratu trzeba się przyzwyczaić, sam nieraz se żartuje że wygląda jak kontener, bądź lodówka a przecież to moje auto/
OdpowiedzNaprawdę bardzo ładny Galant, a ładnego Galanta spotkać to tak jak spotkać ładnego Opla Calibre :]
OdpowiedzW ile robi setke?
Odpowiedz@marcin123456: Według producenta 8.6 sekundy (manual)9.9 (automat) choć czytałem na maniakach że poniżej 7.5 udało się zejść manualem.
OdpowiedzW mojej stajni też galancik z tym że 2.0 :) Pozdrawiam serdecznie piękny samochód.
Odpowiedz@lipek101: Dzięki :)
OdpowiedzDobre ujęcie, bo nie widać braku zaślepki na zderzaku :) Osobiście nie podobają mi się te OEM-owe felgi, ale wiem że są porządne, a odnośnie dolegliwości to dopisałbym hamulce, szczególnie te przedliftowe oraz wibracje przy przyspieszaniu jeśli obniżone sprężyny. Ale jak dla mnie największa wada tego auta jest znalezienie młodszego zastępcy :) Szkoda, że VR-4 poza zasięgiem (koszty utrzymania itp.)
Odpowiedz@arturj123: Zaślepkę mam w domu :) tylko bez niej lepiej mi się podoba :D Felgi będę się starał wymienić na lato :) Utrzymać VR-4 może by się udało ale znaleźć w dobrym stanie za dobrą cenę to jest sztuka a do tego zrobić dobrze przekładkę itp za dużo zabawy jak na przeciętnego obywatela :(
OdpowiedzWitamy w "klubie V6" :) Też miałem 2.5 tyle że w Alfie, obecnie 3l.
OdpowiedzHmm.. Ładne autko chociaż jestem za bawarią :) A tak pozatym, czy tylko mi przód tego modelu kojarzy się z mustangiem?:P
Odpowiedz@bialegt: A ja nie wiem jak dla mnie mustang ma bardziej masywny :D ale i tak dziękuję za opinie :)
Odpowiedz@militandes: Ale jednak front mi bardzo przypomina to auto:)
Odpowiedzno no Gal ładny zazdroszczę Tobie pakietu avance bo u mnie jest 2.5 przedliftowe
Odpowiedz@profilbeznazwy1: Gal to gal i tak piękny więc dziękuję i gratuluję :)
OdpowiedzGalant na pewno lepiej wygląda w sedanie jak w kombi i to trzeba przyznać bez mrugnięcia okiem. A jak to jest z nazwą modelu?? Bo gdzieś to czytałem że zwane są też Legnumami ale dyskusja się taka wytworzyła że w końcu nie bardzo było wiadomo o co chodzi :D
Odpowiedz@Kaczogrod758: Galant to galant i nie ma nic innego. Legnum to wersja 4x4 z silnikiem 2.5v6tt z kierownicą po prawej. Legnumy są i w kombi i w sedanie tak samo jak galant dla tego wszystkim się mylą te auta bo wyglądają tak samo a w rzeczywistości różnic jest wiele :) mam nadzieje że wyjaśniłem :)
Odpowiedz@militandes: oj nie do końca tak jest Legnum to wesrja 4x4 2.5V6 TT w kobmbi a sedan to jest vr-4 z tym samym silnikiem co legnum :)
Odpowiedz@profilbeznazwy1: Haha masło maślane żeś kolego napisał :) "Legnum to wesrja 4x4 2.5V6 TT w kobmbi a sedan to jest vr-4 z tym samym silnikiem co legnum" i kombi i sedan to Mitsubishi Legnum VR-4
Odpowiedz@militandes: Kombi = Legnum. Sedan = Galant.
OdpowiedzLegnum(2.5V6 TT 280km)=Kombi Galant Vr-4(2.5V6 TT 280km)=Sedan
OdpowiedzGalant tak mi ryje banie, front auta jak za czasów rekinów BMW, ale w środku już nie powala (bidne to auto w środku), No i rdza lubi zajrzeć na podłużnice oraz kielichy.
Odpowiedzzależy jaka wersja gala są w skórze z el fotelami climatronikiem parktronikiem webasto kontrolą trakcji
Odpowiedzpiękna jest co tu dużo gadać, oby służyła .
Odpowiedz