Ta, klasyk. Kolejny ulep na bazie wersji MR. Każdy miłośnik 125p wyśmieje to pudło za kompletnie z d**y wzięte połączenie atrapy, kierunkowskazów głównych i tych na błotnikach, lusterek, zderzaków i klamek.
Kompletnie bez pojęcia....
@sosnasss: i o to właśnie chodzi. Jeżeli ktoś nie widział Polskie Sqrwiela to nie wie. Ja widziałem i szacun się należy. Nie każdy chce mieć klasyka do szpiku kości, ten jest ładny, ze smaczkiem, na airridzie, gleba robi robotę, tak trzymaj
@kacza1982:
A efekt jest taki, że samochód zostanie potraktowany z pogardą przez każdego, kto ma jakieś pojęcie o fiatach 125p. Przyłożyłby się człowiek trochę, zgrał specyficzne dla fiatów detale tak, żeby się to kupy trzymało i miałby ładne auto, do tego świadczące o WIEDZY właściciela.
A tak to na kilometr wali amatorszczyzną w najgorszym wydaniu.
Ta, klasyk. Kolejny ulep na bazie wersji MR. Każdy miłośnik 125p wyśmieje to pudło za kompletnie z d**y wzięte połączenie atrapy, kierunkowskazów głównych i tych na błotnikach, lusterek, zderzaków i klamek. Kompletnie bez pojęcia....
OdpowiedzWażne, że właścicielowi podoba się jego własna wizja ;)
Odpowiedz@sosnasss: i o to właśnie chodzi. Jeżeli ktoś nie widział Polskie Sqrwiela to nie wie. Ja widziałem i szacun się należy. Nie każdy chce mieć klasyka do szpiku kości, ten jest ładny, ze smaczkiem, na airridzie, gleba robi robotę, tak trzymaj
Odpowiedz@kacza1982: A efekt jest taki, że samochód zostanie potraktowany z pogardą przez każdego, kto ma jakieś pojęcie o fiatach 125p. Przyłożyłby się człowiek trochę, zgrał specyficzne dla fiatów detale tak, żeby się to kupy trzymało i miałby ładne auto, do tego świadczące o WIEDZY właściciela. A tak to na kilometr wali amatorszczyzną w najgorszym wydaniu.
Odpowiedz