@Nanek: to i tak sporo jak na serie + jeszcze jakiś stożek zrobić dobry wydech jakieś inne tuningi pod maska intercooler itp. ok 200KM w środku tylko 2 kubły i spokojnie może się równać z VTEC lub DOHC PS.kiedyś o takim myślałem ;] mozę w tym roku coś wypali
IV i V.Problem w tym że dużo młodych za przeproszeniem idiotów kupuje te modele.Szkoda bo teraz spotkać np: Zadbaną IV to ciężko.Większość to trupy które ledwo co się toczą.
Do VI gen'a + Si http://imganuncios.mitula.net/2007_honda_civic_si_2dr_coupe_manual_8050055421803543301.jpg Reszta niestety straciła swój charakter wraz z VII genem.
Odpowiedza ja uważam że IV i V
Odpowiedz@berton121: http://farm8.staticflickr.com/7263/6867298992_bb9e1d1f54_b.jpg około 100-130KM ,lekka buda w takim gówienku musi ładnie sie odpychać ;]
Odpowiedz@berton121: Najmocniejsza wersja miała 158KM tylko, że na Japonie a na Europe 150KM
Odpowiedz@Nanek: to i tak sporo jak na serie + jeszcze jakiś stożek zrobić dobry wydech jakieś inne tuningi pod maska intercooler itp. ok 200KM w środku tylko 2 kubły i spokojnie może się równać z VTEC lub DOHC PS.kiedyś o takim myślałem ;] mozę w tym roku coś wypali
OdpowiedzJak dla mnie to I II : )
OdpowiedzIV i V.Problem w tym że dużo młodych za przeproszeniem idiotów kupuje te modele.Szkoda bo teraz spotkać np: Zadbaną IV to ciężko.Większość to trupy które ledwo co się toczą.
OdpowiedzŻadna, najpiękniejsze są coupe : ).
OdpowiedzType R od VI w górę ;)
Odpowiedz