Nadszedł ten moment, nareszcie udało się obniżyć mojego lanosika, zawias pół na pół (lanos/kadett) MTS -80. Siadło naprawdę przyzwoicie, oceńcie sami, niebawem więcej fotek.
A jak się jeździ z dużymi prędkościami po nierównych drogach na tym zawieszeniu? Jak wygląda prędkość pokonywania zakrętów w porównaniu ze seryjnym zawieszeniem na granicy przyczepności? W zakrętach jest bardziej "nerwowe"?
@Alchemik: Auto na tym zawieszeniu na zakrętach przy większych prędkościach jest na plus dla obniżenia jest dużo pewniejsze nie niż na seryjnym zawieszeniu
Sam posiadam lanosa obniżonego tak jak na zdjęciu ale posiadam również 2 rozpórki z przodu góra i dół auto jeszcze pewniej się prowadzi jadąc lanosem od znajomego na seryjnym zawieszeniu itp bałem się wejść w zakręt z większa prędkością gdzie moim lanosem wchodziłem 2 razy szybciej i auto jechało jak po torach - do pełni szczęścia brakuje mi poliuretanu :)
Co do dużych prędkości i nierównych dróg niestety jest na minus względem serii ale tragedii też nie ma
@benaszi58, @KoXowniczek: w sumie to mnie nie obraził, bo 86 koni w lanosie serio nie jedzie, ale kto powiedział że projekt konczy się na glebie? W planach mam mocne c20xe (seryjnie 150 kucy) chciałbym w przyszłości wyciągnąć z tego około 200 koni, to by mnie zadowalało, ale jak widać, narazie zajmuję się wizualką :) Pozdrawiam kolegę ktoremu hejcik nie wyszedł :>
@KoXowniczek: Bez spiny koleś, bo sam Lanosa miałem i wiem na ile to auto stać. :P No chyba mi nie powiesz, że to jest szybki wóz. :P A jakbyś przejrzał więcej, niż te trzy strony, to byś zobaczył, że dawno, dawno temu wrzuciłem kilka Daewoo po fajnym tuningu.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 lutego 2015 o 0:44
Co to za felga?
OdpowiedzNajstarszy model RH Classic w rozmiarze 15 cali.
OdpowiedzBardzo ładnie się prezentuje na tych felgach
OdpowiedzA jak się jeździ z dużymi prędkościami po nierównych drogach na tym zawieszeniu? Jak wygląda prędkość pokonywania zakrętów w porównaniu ze seryjnym zawieszeniem na granicy przyczepności? W zakrętach jest bardziej "nerwowe"?
Odpowiedz@Alchemik: Auto na tym zawieszeniu na zakrętach przy większych prędkościach jest na plus dla obniżenia jest dużo pewniejsze nie niż na seryjnym zawieszeniu Sam posiadam lanosa obniżonego tak jak na zdjęciu ale posiadam również 2 rozpórki z przodu góra i dół auto jeszcze pewniej się prowadzi jadąc lanosem od znajomego na seryjnym zawieszeniu itp bałem się wejść w zakręt z większa prędkością gdzie moim lanosem wchodziłem 2 razy szybciej i auto jechało jak po torach - do pełni szczęścia brakuje mi poliuretanu :) Co do dużych prędkości i nierównych dróg niestety jest na minus względem serii ale tragedii też nie ma
Odpowiedz@Mufu94 juz wszystko powiedział, nic dodać nic ująć :)
Odpowiedz@Alchemik: To auto nie osiąga dużych prędkości. ;)
Odpowiedz@Ltvnsky: Chciałem zhejtować twój wóz, ale po przejrzeniu dwóch stron gówna którego wrzucasz zwątpiłem.
Odpowiedz@KoXowniczek: Ltvnsky najwyraźniej chodzi z głową w chmurach. Pozdrawiam :)
Odpowiedz@benaszi58, @KoXowniczek: w sumie to mnie nie obraził, bo 86 koni w lanosie serio nie jedzie, ale kto powiedział że projekt konczy się na glebie? W planach mam mocne c20xe (seryjnie 150 kucy) chciałbym w przyszłości wyciągnąć z tego około 200 koni, to by mnie zadowalało, ale jak widać, narazie zajmuję się wizualką :) Pozdrawiam kolegę ktoremu hejcik nie wyszedł :>
Odpowiedz@KoXowniczek: Bez spiny koleś, bo sam Lanosa miałem i wiem na ile to auto stać. :P No chyba mi nie powiesz, że to jest szybki wóz. :P A jakbyś przejrzał więcej, niż te trzy strony, to byś zobaczył, że dawno, dawno temu wrzuciłem kilka Daewoo po fajnym tuningu.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lutego 2015 o 0:44
Bardzo ładnie wygląda, trafiony kolor kółek :)
Odpowiedz@KoXowniczek: Dzięki, marzył mi się tak piękny lakier i kupując te felgi wiedziałem od razu jaką powłokę otrzymają :)
Odpowiedz