@kondziorr: napisze Ci teraz bo silnik w częściach mam i będę całego flokował.. wiem tylko tyle ze wystarczy zruszyć kurz miotełką i dmuchnąć powietrzem. Klej z flokiem ponoć wytrzymuje do 400 stopni C.tak ze zapas temperatury w komorze silnika powinien być wystarczający.. Ale tak wszystko wyjdzie w praniu.
Pozdro :D
@kondziorr: ... a taśma na kolektory?? izoluje czy oddaje szybciej ciepło? bo jeszcze nie testowało a może pomóc. Robię własnie półkę tylną. Niebawem się ukarze. :D
Błąd w opisie: e34 to seria 5.
Odpowiedz@mati12394: Dzięki za poprawkę. :D
Odpowiedz@djsilo: Muszę przyznać, że pomysł dość ciekawy. Daj znać jak z czystością po przejechaniu kilku kilometrów.
Odpowiedz@kondziorr: napisze Ci teraz bo silnik w częściach mam i będę całego flokował.. wiem tylko tyle ze wystarczy zruszyć kurz miotełką i dmuchnąć powietrzem. Klej z flokiem ponoć wytrzymuje do 400 stopni C.tak ze zapas temperatury w komorze silnika powinien być wystarczający.. Ale tak wszystko wyjdzie w praniu. Pozdro :D
Odpowiedz@djsilo: Jeżeli klej trzyma do 400*C to przy kolektorach wydechowych może być ciężko, no ale zobaczymy, może zda egzamin ;)
Odpowiedz@kondziorr: ... a taśma na kolektory?? izoluje czy oddaje szybciej ciepło? bo jeszcze nie testowało a może pomóc. Robię własnie półkę tylną. Niebawem się ukarze. :D
Odpowiedz@djsilo: taśma izoluje, spaliny mają później tracić temperaturę gdyż ciepłe szybciej opuszczą układ wydechowy, ważne zwłaszcza przy straight pipe'ie
OdpowiedzBędzie ładnie śmierdzieć jak się silnik rozgrzeje :P
OdpowiedzIdiotyzm :) o wiele lepiej wyglądałby silnik pomalowany vht do pokryw zaworowych... no ale chcecie byc oryginalni a później płaczecie...
Odpowiedz@przemardi: Ciekawe te vht. Muszę zobaczyć jak to wychodzi i kto wie może zmienię zdanie. Dzięki za porady. :D
OdpowiedzBałbym się, że od temperatury może się zapalić :/ Mimo taśm.
Odpowiedz