Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo)

30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
by staryjaponiec
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
0 0

Rzędowa szóstka? Tylko z Japonii.

Odpowiedz
Udostępnij