Przed i po czyli troche zmian na wiosnę
Tak było przed zimą (górne foto)a tak wyjedzie po zimie (dolne foto)i wiem, będą zaraz hejty że koza, wiem o tym Ku waszemu zadowoleniu powiem że do wiosny założę jeszcze sprężynę (-40mm) Nie będzie gwintu gleby ani nic więcej, bo tyle niżej to w moim przypadku jest maks. Pozdrawiam i czekam na opinie.Dajesz minus ? Napisz dlaczego.
by
drzycim03
-40 i będzie dużo ładniej wyglądać, choć mi się nie podobają białe felgi w A4b5 :P
Odpowiedz@LrPrl: No na pewno będzie lepiej :) O gustach się nie dyskutuje :) Jednemu podoba się córka a drugiemu teściowa :P
OdpowiedzWidzę ze gusta podobne :) u mnie obniżenia nie będzie raczej na 100% ;/ jeżeli jakiekolwiek to tylko Air ride a na to $$ nie ma ( przynajmniej narazie :)
Odpowiedz@robcik66: No u mnie tylko takie wchodzi w grę ;/ dojazd do dziewczyny mam taki że czasem się zastanawiam czy samochodu nie zostawię pół kilometra dalej na parkingu bo szkoda zawieszenia...
Odpowiedz@drzycim03: Zmień dziewczyne :D
Odpowiedz@GrzesiekS: Dziewczyna zostanie :P
Odpowiedz@drzycim03: No to jedyna opcja to Air :) zestawy to naszych kochanych b5 zaczynają się od 1500
Odpowiedz@robcik66: No własnie a na to nie ma dziengów...
OdpowiedzPowietrze do b5 jakiś słaby zestaw to kwota 3-4k... + najlepiej na gwincie to zakłuć, więc w 5k się zamykamy, a to już spora kasa, trzeba odkładać :D Co do zmian, na plus, możesz założyć szerokie listwy na drzwi z polifta, to też poprawia wygląd, a koszt nie duży. Dokładki zaspawać do zderzaków, najlepiej wrzucić poliftowy zderzak na przód do kompletu ;) Pozdrawiam i życzę powodzenia w modzeniu ;)
Odpowiedz@Maniu: @Maniu: dzieki dzieki za opinie :) co do zderzaka się nad tym zastanawiam :) a jak nie to chociaż wyrezam halogeny :) no własnie koszty zawieszenia są ogromne dla kogoś kto nie zarabia prawie wcale... dlatego zostane tylko przy springu :) do wiosny planuje wstawic jeszcze białe kierunki w błotniki, pomalować zaciski pod kolor dekielków od alu zeby z czym kolwiek niebieski się zgrywał a także pomalować znaczek na biało by pasowało z resztą białych elementów :)
Odpowiedz@drzycim03: Dekielki walnij na czarno, a zaciski na czerwono, wtedy chyba bardziej wszystko się będzie zgrywać ze sobą ;) Też muszę się wziąć za swoją ostro, ale właśnie kasa ogranicza wszystkie modyfikacje...nie mniej jednak małymi kroczkami idziemy do przodu i to jest najważniejsze! :)
Odpowiedz@Maniu: Muszę sie poprawić bo doczytałem i posprawdzałem ceny air ride i jest tak jak mówi Maniu za 1500 sa niekompletne zestawy(nowe) a komplet to koszt od 3000 w górę . także przepraszam za wprowadzenie w błąd a co do modów to każdy ma ten sam problem $$ ale oby na motokillerze nie zostały same auta zrobione na "cacy" tylko własnie takie małe modernizacje każdego z nas , bo o to też chodzi na tej stronie a jest tego coraz mniej niestety :(
Odpowiedz@robcik66: nad kolorystyką elementów się zastanowie :P ale czarny to też dobry pomysł :) Pod kolor klamek i lusterek :) a zaciski są czerwone ale do odnowienia no własnie brak $$ to najwiekszy problem, bo pomysłów jest wiele ale żeby je zrealizować to nie ma za co,,
Odpowiedz@drzycim03: Dekielki daj na czarno, ale za to klamki i lusterka - w kolor, dużo lepiej będzie wyglądać ;) Ja dziś założyłem do siebie łokieć w skórze, teraz muszę się brać za środek, bo z zewnątrz już z grubsza to jakoś wygląda, felgi 18" ori A8 w białej perle, gleba jest w planach, ale nie chcę kupować kitu tylko od razu gwint, do quattro trochę kosztuje, więc muszę zbierać :D
Odpowiedz@Maniu: nie nie klamki i lusterka zostają w czerni :) wq mnie dodają uroku i w jakiś sposób wyróżniają moją A4 :) bo takich w kolorze jest pełno:) No też mam skórzany łokieć :P Zbieraj i rób i dziel się fotkami :) Pozdrawiam
Odpowiedz@drzycim03: ja wiem czy wyróżnia..? Tak było w 80-tkach, to jest stary styl, klamki i lusterka w kolorze odmładzają auto, a Ty przecież taki efekt chcesz uzyskać np. lampy ;) Ja przy swojej już sporo się nagrzebałem, możesz spojrzeć w moje materiały ;)
Odpowiedz@Maniu: wiem wiem widziałem nie raz i mega plus za to co robisz :) ja jednak w swojej te elementy zostawię jak jest :) moze z czasem się to zmieni chociaż wątpię :P zawsze jednak jakiś pomysł jest. Teraz czas na coś z wnętrza i pewnie padnie na podswietlane nawiewy od polifta i być może kierownica ale 4 ramienna :)
OdpowiedzPierwsze zdjęcie - źle spasowany błotnik, kierunkowskaz maska i reflektor. Pozdrawiam :)
Odpowiedz@pankot: Uważam, że pierwsze alufelgi które miałeś odrazu po zakupie były o niebo lepsze Jak chcesz zobaczyć ładną a4, to zapraszam do mnie :)
Odpowiedz@Damii94: Uważam że powineneś najpierw zająć się spasowaniem elementów, a nie takimi pierdołami jak alufelgi czy reflektory. A4 użytkownika Damii94 jest naprawde na wysokim poziomie i można się śmiało na niej wzorować. Jeździ na gwincie po kiepskich drogach i nie narzeka. Mój mercedes jest obniżony 50mm i tez spokojnie sie nim jezdzi po kiepskich drogach. A jest dłuższy niż a4. Wiec sprawe z obniżeniem w przyszłości przemyśl. To naprawde poprawia charakter auta :) Pozdrawiam
Odpowiedz@pankot: @pankot: co do spasowania elementów to wiem że szału nie ma, sąsiad lakiernik niestety ma wolne a gdzie indziej nie pojadę ;) źle spasowana jest głownie maska tj, opadła na prawy reflektor nie wiem czemu.. pozdrawiam, następne zdjęcie dam po spasowaniu :)
Odpowiedz@pankot: Elementy zostały dziś spasowane! Pozdrawiam :)
Odpowiedz@drzycim03: to czekamy na zdjecie
Odpowiedz@pankot: w przyiszłym tygodniu dam zdjęcie bo złamał się jeden ślizg i muszę czekać na nowy
OdpowiedzLampy to zdecydowanie dobry ruch. Mi się Twoje A4 podoba, nie wzoruj się na czyimś aucie, tylko rób tak jak Tobie się podoba. Patrz! żadnego hejtu za brak gleby... :)
OdpowiedzDzieki dzięki :) hehe a co do gwintu to nie kazdy ma tyle wolnych środków na zakup tego zestawu :) malymi kroczkami ale do przodu :) dzieki za rady wskazowki i opinie :)
Odpowiedzprzeglądałem Twoje materiały i stwierdziłem że jesteście chorzy.. na punkcie A4 B5 oczywiście! :D Nowe światła i koła są genialne! I czekam z niecierpliwością na zdjęcie wszystkich trzech waszych A4! :) Pozdrawiam!
Odpowiedz@denku15: Szkoda że mieszkamy od siebie takie kawałki bo calkiem dobre spotkanie by wyszło! :)
Odpowiedz@drzycim03: To szkoda.. Musisz odwiedzić rodziców! :D
Odpowiedz@denku15: aa Tobie chodziło o A4 z rodzinnego domu :P no to jak najbardziej jest to do zrealizowania :P Trochę nie zajarzyłem o co chodziło :P
Odpowiedz@drzycim03: jak by było bliżej to wtedy można zrobić takie zdj jak na początku myślałeś :)
Odpowiedz@robcik66: No mozna by mały spocik zrobic :)
OdpowiedzZanim włożysz sprężyny obniżające, upewnij się, że masz odpowiednie amortyzatory. Krótsza sprężyna + seryjny amortyzator to coś, czego lepiej unikać. Nie wiem jakie konkretnie sobie upatrzyłeś te sprężyny, ale proponuję zapomnieć o takich markach jak MTS, Jamex i im podobnym i skupić się na Eibachu.
Odpowiedz@polak: Sprężyny zostały po szwagra A4 ale co to za marka to nie powiem, choć wiem że kiczu on w nią by nie włożył nigdy
Odpowiedz@polak: zneguje twoja wypowiedź, uzywam spręzyn mts -40 w a3 8l i nie widać różnicy w jeździe (zakręty, dziury, duże i niskie prędkości) pomiedzy moja a3 a a3 znajomego na eibach'ach. Takze do własciciela: nie zwracaj uwagi na takie komentarze, szczególnie, ze podobno kiepsko u ciebie z hajsem a rożnica w cenie to 200%
Odpowiedz@lewus: Zwracam uwagę na każdy komentarz bo każdy z nas jakieś tam doświadczenie posiada :) ale co do sprzętu to i tak jakoś nigdy nie bylem zwolennikiem gwintu, więc i tak zostanę tylko przy springu :)
Odpowiedz@drzycim03: kwestia tego o jakim gwincie mówimy... Też nigdy nie byłem zwolennikiem bo kojarzył mi się z betonem i wypadaniem dysków z kręgosłupa... Ale poszukałem troche opini, wstawiłem gwint i... Nie zamienie go już na nic innego. Trzeba dobrze poszukać. Ale jak wiadomo nie ma nic za darmo dobry gwint to okolice 3k. Pomyśl o dobrym springu będzie choć zauważalny efekt. Powodzenia i pozdro
Odpowiedz@Jachyr: Tak jak mowiłem jak dla mnie to sprezyna jest wystarczajaca :) Pozdrawiam :)
Odpowiedz@lewus: MTS-y miękną po jakichś 10-20 tysiącach, zależnie od samochodu i różnych innych okoliczności, Eibachy zachowują 90% parametrów nominalnych nawet po 200 tysiącach. Różnica 200-300 złotych ma bezpośrednie przełożenie na jakość. Ale jak kto woli. Poza tym Eibachy są progresywne, a takich MTS-ów nie widziałem.
OdpowiedzCzekam na zdjęcie całego samochodu. Chociaż przepadam za wypolerowanymi rantami, to według mnie samochód wygląda o niebo lepiej na "nowych" kołach :) Poprzednie wcale mi się nie podobały.
Odpowiedz@p4v3u: Całe zdjęcie będzie na wiosnę już po wszystkim co ma do zrobienia :)
OdpowiedzMoim zdaniem felgi lepiej wyglądały na pierwszym zdjęciu. To kwestia gustu. Poza tym reszta mi się podoba :D
Odpowiedz@gaworek95: No dokładnie to kwestia gustu :) Fele owszem ładne na foto ale nie pasowały do A4 mojej :)
OdpowiedzDaje MOC : Audi fajnie się prezentuje ale ja bym jeszcze na twoim miejscu poszukał sobie zderzaka poliftowego na przód z halogenami.Sam planuje go u siebie wymienić różnica jest w wyglądzie o niebo lepsza.Pozdro
Odpowiedz@Przemek0000: @Przemek0000: No wiem wiem co do zderzaka to myślalem też nad tym a jak nie to nad samymi halo :) Pozdrawiam Tobie również dałem moc :)
OdpowiedzMoja Audi dzisiaj dostała lampy na tył po lifcie oooo wiele lepiej się prezentuje od tyłu :)
Odpowiedz@Przemek0000: i pieknie też przeszło mi to na myśl ;p
OdpowiedzJest lepiej, na pewno wygląda młodziej :)
Odpowiedz@audiol12345: Dzieki za opinie :) Również tak uważam :) a że przy tej okazji lepiej świeci to swoją droga ;p
OdpowiedzW tych lampach masz xenon?
Odpowiedz@Adriano2607: jest możliwy montaż xenonu ale nie nie mam. jest tam tylko zwykła h7 a efekt taki na zdjęciu od lampy błyskowej :)
OdpowiedzW takim razie nie mam zastrzeżeń, bo myślałem, że wpakowałeś HIDy i oślepiasz wszystkich, ale jeśli nie to gratuluję zdrowego myślenia, ciężko teraz o nie ;) Jeśli chcesz poprawić wygląd lamp na zapalonych żarówkach polecam Narvy Range Power whity, w lampie wyglądają o niebo lepiej, a'la xenon, ale nie rażą po oczach i dość fajnie świecą w nocy. Szerokości!
OdpowiedzNo lampy sa przystosowane pod d2s o ile dobrze napisalem i pod zwykla h7. Ale jakos nie kreci mnie xenon. A co do zarowek to pewnie je przetestuje bo mi sie przepalila jedna :) pozdrawiam
Odpowiedz