Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Tak wygląda rozrząd w Audi 3.0 TDI

by snorlaxkiller
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar M_POWER
0 0

masakra :)

Odpowiedz
avatar ir3n3usz
0 0

@M_POWER: wbrew pozorom nie jest to takie skomplikowane, ogarnia się bez narzędzi specjalnych. Wielkie mi narzędzia... 3 kołki hehehe

Odpowiedz
avatar scorupa
3 7

Masakra to ten piach który robi za stół warsztatowy

Odpowiedz
avatar JanuszAndrzej
4 6

@scorupa: Toć masz styropianik podłożony... i to specjalny piach który absorbuje olej i inne zanieczyszczenia.

Odpowiedz
avatar ir3n3usz
1 1

Najlepsze jest to, że można ustawić go nie mają żadnych narzędzi specjalnych(nawet wałki). Jest prawie identyczny jak 4,2TDI, jest tylko minimalna różnica. Ten rozrząd nie ma prawa wytrzymać 300tyś. km. Środkowy łańcuch bardzo się wyciąga.

Odpowiedz
avatar HONDA
1 1

już widzę ten koszt wymiany ;)

Odpowiedz
avatar ir3n3usz
1 1

@HONDA: Wymieniałem w Q7 4.2TDI. Z tym, że były robione głowice bo dostał po zaworach. Do tego kompletna obsługa, wahacze dolne, tarcze klocki przód. Wyszło z robotą 17000zł (części w tym 11tyś. + 60rbh x100zł). W ASO powiedzieli do 50tyś. przy ich stawce za rbh. Nowy silnik do Q7 4.2 TDI kosztuje 100tyś. zł. Po prostu niewiarygodne sumy.

Odpowiedz
avatar HONDA
0 0

@ir3n3usz: Panie drogi drugie auto ;D

Odpowiedz
avatar Slaberka
0 0

Naliczyłem 4 łańcuchy, dobrze?

Odpowiedz
avatar ir3n3usz
1 1

@Slaberka: Tak, środkowy -ten który najmniej widać wyciąga się bardzo w tych silnikach.

Odpowiedz
Udostępnij