Najlepsze jest to, że można ustawić go nie mają żadnych narzędzi specjalnych(nawet wałki). Jest prawie identyczny jak 4,2TDI, jest tylko minimalna różnica. Ten rozrząd nie ma prawa wytrzymać 300tyś. km. Środkowy łańcuch bardzo się wyciąga.
@HONDA: Wymieniałem w Q7 4.2TDI. Z tym, że były robione głowice bo dostał po zaworach. Do tego kompletna obsługa, wahacze dolne, tarcze klocki przód. Wyszło z robotą 17000zł (części w tym 11tyś. + 60rbh x100zł). W ASO powiedzieli do 50tyś. przy ich stawce za rbh. Nowy silnik do Q7 4.2 TDI kosztuje 100tyś. zł. Po prostu niewiarygodne sumy.
masakra :)
Odpowiedz@M_POWER: wbrew pozorom nie jest to takie skomplikowane, ogarnia się bez narzędzi specjalnych. Wielkie mi narzędzia... 3 kołki hehehe
OdpowiedzMasakra to ten piach który robi za stół warsztatowy
Odpowiedz@scorupa: Toć masz styropianik podłożony... i to specjalny piach który absorbuje olej i inne zanieczyszczenia.
OdpowiedzNajlepsze jest to, że można ustawić go nie mają żadnych narzędzi specjalnych(nawet wałki). Jest prawie identyczny jak 4,2TDI, jest tylko minimalna różnica. Ten rozrząd nie ma prawa wytrzymać 300tyś. km. Środkowy łańcuch bardzo się wyciąga.
Odpowiedzjuż widzę ten koszt wymiany ;)
Odpowiedz@HONDA: Wymieniałem w Q7 4.2TDI. Z tym, że były robione głowice bo dostał po zaworach. Do tego kompletna obsługa, wahacze dolne, tarcze klocki przód. Wyszło z robotą 17000zł (części w tym 11tyś. + 60rbh x100zł). W ASO powiedzieli do 50tyś. przy ich stawce za rbh. Nowy silnik do Q7 4.2 TDI kosztuje 100tyś. zł. Po prostu niewiarygodne sumy.
Odpowiedz@ir3n3usz: Panie drogi drugie auto ;D
OdpowiedzNaliczyłem 4 łańcuchy, dobrze?
Odpowiedz@Slaberka: Tak, środkowy -ten który najmniej widać wyciąga się bardzo w tych silnikach.
Odpowiedz