@bazor: Zgadzam się z Tobą lecz na głupotę nie poradzisz :). Zimą zawsze daje się zawieszenie wyżej, dłuższe sprężyny i jechania po zaspach :). Wysoki bieg mało gazu i wszędzie idzie się dopchać :).
To nie problem opon tylko zbyt niskiego zawieszenia, pod podwoziem śniegu się napcha tworzy się tarcie i auto nie jedzie. Ludzie zamiast zimą podwyższyć zawieszenie to zapierniczają na niskim. A wystraszy wsadzić dłuższe sprężyny aby auto wyżej stało.
Mało tego on ma pewnie semi-slick.
OdpowiedzDuży moment obrotowy też robi swoje:)
OdpowiedzStać go na taki samochód a nie stać go na zimówki, dziwne. Swoją drogą taki prześwit nie umożliwi mu dalszej drogi.
Odpowiedz@bazor: Zgadzam się z Tobą lecz na głupotę nie poradzisz :). Zimą zawsze daje się zawieszenie wyżej, dłuższe sprężyny i jechania po zaspach :). Wysoki bieg mało gazu i wszędzie idzie się dopchać :).
OdpowiedzAż mi się słabo zrobiło jak w 2:16 tak docisnął ten zmarznięty spoiler :/
OdpowiedzMógł dać pełną moc nie było by problemu z wypychaniem :D
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 grudnia 2014 o 18:36
@krychun3: Chyba żeby żeby bardziej się zakopał lub "szkło" zrobił z lodu naprawdę rewelacyjny pomysł.
OdpowiedzTo nie problem opon tylko zbyt niskiego zawieszenia, pod podwoziem śniegu się napcha tworzy się tarcie i auto nie jedzie. Ludzie zamiast zimą podwyższyć zawieszenie to zapierniczają na niskim. A wystraszy wsadzić dłuższe sprężyny aby auto wyżej stało.
Odpowiedz@Bradomfast: Zwariowales? Gdzie oni beda takimi kozami jezdzic ;)
Odpowiedz@Bradomfast: Taaa jasne wszyscy w sportowych furach zmieniają sprężyny na wyższe bo to jak opona jedziesz 15 minut czekania i zrobione.
OdpowiedzMaszyna gwizda tylko kierowca pi*da. :)
Odpowiedz