Nie rozumiem tego wielkiego podniecenia tym projektem. Koles sobie namalował samochod - projekt jakich tysiące - ale dał emblemat FSO i sie wszyscy zachwycają. A to tylko rysunek - a nie projekt samochodu który powstanie
@Mr_Nobody: Wiesz dlaczego nie produkuje się w Polsce rodzimych samochodów? Bo ponad połowa ludzi myśli jak Ty... Od czegoś trzeba zacząć. Arrinera też zaczęła się od "TYLKO RYSUNKU". I co? Teraz testują prototyp.
A, i jeszcze jedno. Jak twierdzisz, że to tylko rysunek to zaprojektuj coś. Ja też rysuję i wiem, że coś swojego ciężko zaprojektować -.-
@skota741: Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodzi mi o krytykę idei przywrócenia poldka. Chodzi mi o to, że gdyby to był projekt każdej innej marki to nikt by nawet uwagi na to nie zwrócił.
@skota741: A co do projektowania - nie znam sie na projektach samochodów. Projektuje elektronikę. I wiem, że narysowanie czegokolwiek w komputerze to jakieś 0,01% drogi do rzeczywistego sprawnego urządzenia.
@Mr_Nobody: |Podłączam się pod wypowiedź skota741; "głupie" zaprojektowanie czegokolwiek wydaje się banalnie proste dla wszystkich wokoło, a gdy przychodzi do konkretów to... eee... lipa! Mi się ten projekt bardzo podoba, mam małe zastrzeżenia, przypomina mi no i owo, ale to nie ważne! Wręcz modlę się o to, by kiedyś ujrzeć kiedyś takie coś na naszych ulicach! Szkoda tylko, że FSO wzięło pod siebie Daewoo, a nie VW, widzieliście nowe projekty Superba?! Gdyby to był nowy "ATU", to naprawdę byłbym zachwycony! Mimo to trzymam kciuki za naszych inżynierów/grafików/projektantów/rysowników, w tej porypanej (przepraszam) Polsce w końcu musi się coś zmienić, bo potencjał mieliśmy od zawsze!
wyglada to jak tył insigni z wklejonymi lampami, przód a'la którys z nowszych vw z przyciemnionymi lampami. Tysiace sa takich projektów na bazie innych aut. Sztuką jest zrobic cos od podstaw
Po co od razu projektować wielką, niby luksusową furę, której cena pewnie by wynosiła jakieś 200 czy 300 tys.? Lepiej by było projektować małe, tanie, miejskie samochody i wtedy byłaby większa grupa potencjalnych klientów. Według mnie zaczynanie od takich dużych aut mija się z celem pomijając już to, że prawdopodobnie nigdy już nie będziemy mieli polskich marek samochodów.
Piękny projekt. Szkoda ze polska motoryzacja praktycznie umarla bo rysunek ten mogł być zapowiedzią kolejnej odsłony Poloneza, a nie tylko marzeniem. Szacunek za wykonaną prace.
To teraz czekamy na wnętrze :)
OdpowiedzKupiłbym, tył mi jakoś e60 zalatuje
Odpowiedzczy mi się wydaje ale bardzo podobna do Asrty
OdpowiedzPodobny do aut z Hot Wheels:D
OdpowiedzFajny jest,jak dla mnie to do produkcji mogły wejść,nie ważne,że przypomina inne auta,ale styl poloneza dalej ma i to się liczy.
OdpowiedzNie rozumiem tego wielkiego podniecenia tym projektem. Koles sobie namalował samochod - projekt jakich tysiące - ale dał emblemat FSO i sie wszyscy zachwycają. A to tylko rysunek - a nie projekt samochodu który powstanie
Odpowiedz@Mr_Nobody: Wiesz dlaczego nie produkuje się w Polsce rodzimych samochodów? Bo ponad połowa ludzi myśli jak Ty... Od czegoś trzeba zacząć. Arrinera też zaczęła się od "TYLKO RYSUNKU". I co? Teraz testują prototyp. A, i jeszcze jedno. Jak twierdzisz, że to tylko rysunek to zaprojektuj coś. Ja też rysuję i wiem, że coś swojego ciężko zaprojektować -.-
Odpowiedz@skota741: Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodzi mi o krytykę idei przywrócenia poldka. Chodzi mi o to, że gdyby to był projekt każdej innej marki to nikt by nawet uwagi na to nie zwrócił.
Odpowiedz@skota741: A co do projektowania - nie znam sie na projektach samochodów. Projektuje elektronikę. I wiem, że narysowanie czegokolwiek w komputerze to jakieś 0,01% drogi do rzeczywistego sprawnego urządzenia.
Odpowiedz@Mr_Nobody: |Podłączam się pod wypowiedź skota741; "głupie" zaprojektowanie czegokolwiek wydaje się banalnie proste dla wszystkich wokoło, a gdy przychodzi do konkretów to... eee... lipa! Mi się ten projekt bardzo podoba, mam małe zastrzeżenia, przypomina mi no i owo, ale to nie ważne! Wręcz modlę się o to, by kiedyś ujrzeć kiedyś takie coś na naszych ulicach! Szkoda tylko, że FSO wzięło pod siebie Daewoo, a nie VW, widzieliście nowe projekty Superba?! Gdyby to był nowy "ATU", to naprawdę byłbym zachwycony! Mimo to trzymam kciuki za naszych inżynierów/grafików/projektantów/rysowników, w tej porypanej (przepraszam) Polsce w końcu musi się coś zmienić, bo potencjał mieliśmy od zawsze!
Odpowiedzwyglada to jak tył insigni z wklejonymi lampami, przód a'la którys z nowszych vw z przyciemnionymi lampami. Tysiace sa takich projektów na bazie innych aut. Sztuką jest zrobic cos od podstaw
OdpowiedzMi sie podoba ale przod wyglada jak vectra C :)
Odpowiedz@Qba91: chyba bardziej jak vectra B :)
OdpowiedzW sumie patrząc z innej perspektywy wygląda całkiem dobrze, fajnie by było gdyby wszedł do produkcji.
OdpowiedzPo co od razu projektować wielką, niby luksusową furę, której cena pewnie by wynosiła jakieś 200 czy 300 tys.? Lepiej by było projektować małe, tanie, miejskie samochody i wtedy byłaby większa grupa potencjalnych klientów. Według mnie zaczynanie od takich dużych aut mija się z celem pomijając już to, że prawdopodobnie nigdy już nie będziemy mieli polskich marek samochodów.
OdpowiedzMi trochę z przodu przypomina vectre B
OdpowiedzTrochę zalatuje volkswagenem ale i tak szacun dla autora :D
OdpowiedzTak, ten Polonez, jest naprawdę urodziwy i zachował unikalny styl Polonezów. Oby trafił do produkcji :)
OdpowiedzPiękny projekt. Szkoda ze polska motoryzacja praktycznie umarla bo rysunek ten mogł być zapowiedzią kolejnej odsłony Poloneza, a nie tylko marzeniem. Szacunek za wykonaną prace.
OdpowiedzGdyby nie umowa VW ze Skoda to wczesniej mógłby być Polonez robiony i wygladalby jak passaty xD
Odpowiedz