@Spoon8: Na Twoim miejscu bym wybrał 944. Jeździłem 924 i 944 więc wiem co mówię. 944 jest wygodniejsze, dynamiczniejsze i pali tyle samo co słabsze 924.
@mateusz6971: ten samochód brałem pod uwagę w formie race-cara. Swap bebechów z BMW e39 535i, sparta we wnętrzu, klatka, dobre wyważenie. I pop-up lights ;D
@Spoon8: Jeździłem też 944 w formie race-cara. We wnętrzu były tylko 2 kubły i zegary. Jechało to jak szalone, żaden swap nie jest potrzebny, a tym bardziej z BMW
mam taki target by mieć w życiu choć jeden samochód z takimi światłami:D Chyba będę celował w 924 ;D
OdpowiedzJa mam tak samo, marzenie z dzieciństwa. Np Ferrari F355 :)
Odpowiedz@Spoon8: Na Twoim miejscu bym wybrał 944. Jeździłem 924 i 944 więc wiem co mówię. 944 jest wygodniejsze, dynamiczniejsze i pali tyle samo co słabsze 924.
Odpowiedz@mateusz6971: ten samochód brałem pod uwagę w formie race-cara. Swap bebechów z BMW e39 535i, sparta we wnętrzu, klatka, dobre wyważenie. I pop-up lights ;D
Odpowiedz@Spoon8: Jeździłem też 944 w formie race-cara. We wnętrzu były tylko 2 kubły i zegary. Jechało to jak szalone, żaden swap nie jest potrzebny, a tym bardziej z BMW
Odpowiedz@mateusz6971: ja wciąż piszę o 924, 44 byłoby nawet szkoda
OdpowiedzBiały najładniejszy, bo taki amerykański :D 3.1 5.0 czy 5.7 :D ten ognisty ptaszek ?
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Pojemność jedyna słuszna :) Mam nadzieję, że kiedyś będzie 5,7 :D
Odpowiedz@mateusz6971: A to może twój ten Firebird ?
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Tak to moja ptaszyna :)
OdpowiedzFajne są stojące światła^^
OdpowiedzCałe życie marzyłem o aucie z takimi lampami :) Nawet jest na tym zdjęciu :)
Odpowiedz