Zobaczyłem dzisiaj profil użytkownika DuDzio i postanowiłem wrzucić tutaj i swojego volviaka. S40 to 2.0T 163KM & 230nN dłubnięte na 217KM & 310nM. S70 to 2.5T 190KM.
@vectraman80: Jak widzę, kiedy ludzie piszą takie głupoty, to nóż w kieszeni mi się otwiera.Jeśli silnik dobrze znosi gaz, to jaki sens jest jeździć na benzynie i mieć prawie 2 razy większe koszta.Teraz przy nowych instalacjach nie odczujesz żadnego spadku mocy i silnik pracuje jak na benzynie.Ale tak to jest jak ktoś się nie zna, nie ma zielonego pojęcia, tylko chrzani głupoty.
@Damii94: Felgi na lato zakupię takie: http://s40.cubs.pl/alu/0067_f.jpg
Staram się dbać o niego jak tylko mogę. Ogólnie mam bzika na punkcie Volviaków :)
A jeśli chodzi o obniżanie to w gre wchodzi tylko i wyłącznie gwint. Dlaczego? Bo w zimie obniżonym nie dojechałbym do domu :D
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 grudnia 2014 o 1:03
@GhostRider: Ja też u siebie mam gwint i jestem zadowolony.Mam kolegę który wraz ze swoim ojcem mają bzika na punkcie volvo :D z tym że oni wolą z silnikiem diesla,w swoim ulubionym srebrnym malowaniu i najlepiej w kombi :D
Co do alufelg,to nie myślałeś żeby dać jakieś ciemniejsze? moim zdaniem lepiej kontrastowałyby ze srebrnym lakierem
@GhostRider: Ja kupiłem używkę Tuning Art, zrobiłem ponad 10 tyś. km i narazie jest wszystko okej, niby nie jest to górna półka ale jestem zdziwiony że tak dobrze tłumi dziury
Jeśli chodzi o malowanie felg na ten kolor, to lepiej przemyśl to dobrze
2.0t to jeden z lepszych silników od Volvo. Mam taki w S60 203KM zrobione na 255KM.
Odpowiedz@Galczo: 2.0t i 203KM? Które to s60? bo w s60 I 2.0T było tylko 180KM a w s60 II 240KM. 203KM pasowałoby do 2.4T
OdpowiedzW S60 II z 2010 roku
OdpowiedzO cholera, gaz w Volvo. Przepraszam za kolegę.
Odpowiedz@vectraman80: A to dlaczego? Czy gaz to jest coś złego?
Odpowiedz@vectraman80: Jak widzę, kiedy ludzie piszą takie głupoty, to nóż w kieszeni mi się otwiera.Jeśli silnik dobrze znosi gaz, to jaki sens jest jeździć na benzynie i mieć prawie 2 razy większe koszta.Teraz przy nowych instalacjach nie odczujesz żadnego spadku mocy i silnik pracuje jak na benzynie.Ale tak to jest jak ktoś się nie zna, nie ma zielonego pojęcia, tylko chrzani głupoty.
OdpowiedzBardzo ładny samochód, bardzo ciekawe malowanie, szkoda tylko, że nie jest w kombi i z silnikiem diesla :D
Odpowiedz@Damii94: Muszę zrobić kilka zdjęć bo troszkę się pozmieniało od czasu tego co jest na tych zdjęciach. Diesel w kombi i jeszcze może z relingami? :D
Odpowiedz@GhostRider: No najlepiej by było :D A teraz tak na poważnie,to fajne autko,widać że zadbane.Jedynie zmieniłbym felgi i obniżył trochę ;)
Odpowiedz@Damii94: Felgi na lato zakupię takie: http://s40.cubs.pl/alu/0067_f.jpg Staram się dbać o niego jak tylko mogę. Ogólnie mam bzika na punkcie Volviaków :) A jeśli chodzi o obniżanie to w gre wchodzi tylko i wyłącznie gwint. Dlaczego? Bo w zimie obniżonym nie dojechałbym do domu :D
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2014 o 1:03
@GhostRider: Ja też u siebie mam gwint i jestem zadowolony.Mam kolegę który wraz ze swoim ojcem mają bzika na punkcie volvo :D z tym że oni wolą z silnikiem diesla,w swoim ulubionym srebrnym malowaniu i najlepiej w kombi :D Co do alufelg,to nie myślałeś żeby dać jakieś ciemniejsze? moim zdaniem lepiej kontrastowałyby ze srebrnym lakierem
Odpowiedz@Damii94: Jakiej firmy ten gwint? Felgi na lato będą w kolorze z palety forda a dokładniej kolor forda focusa RS - jaskrawy zielony :D
Odpowiedz@GhostRider: Ja kupiłem używkę Tuning Art, zrobiłem ponad 10 tyś. km i narazie jest wszystko okej, niby nie jest to górna półka ale jestem zdziwiony że tak dobrze tłumi dziury Jeśli chodzi o malowanie felg na ten kolor, to lepiej przemyśl to dobrze
Odpowiedz