@CamaroFanBoy: Dobrze że nie ma :D rozmiem już nawet jak ktoś wkłada do Cayenna albo do S klasy dobrą instalację za jakieś 5-6 tyś zł, która dzięki nowoczesnej technologi jest w stanie nawet kilka koni dodać. Ale w Polsce raczej nikt takich nie montuje bo każdy Janusz szuka oszczędności i kupuje instalacje LPG za marne grosze. No ale do takiego amerykańca nie ma sensu gazować bo wtedy auto traci urok :D fajne auto masz
@asterlock:
Mam znajomego, który w dokładnie takim samym Camaro ma instalację LPG. Tyle, że on ten samochód traktuje na dupowóz i robi w ciągu roku chyba ponad 30k km. Jak na razie nie narzeka na gaz :)
To jest prawdziwy dźwięk silnika, kiedyś pod filmikiem z jakimś BMW M3 bodajże z dźwiękiem jego silnika, widziałem komentarz treści mniej więcej "po co nam v8 skoro jest lepsze R6" rozbawił mnie koleś :D a tu u góry jest genialny i nie podważalny argument co jest lepsze ;p
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 grudnia 2014 o 20:10
@avenged7fold: Nie można faworyzować silnika R6 do tego stopnia, żeby powiedzieć, że V8 jest zbędny, ale nie można też obracać tego w drugą stronę. Prawda, V8 mają swoje zalety, ale mają również wady, tak jak i R6. U góry jest niepodważalny argument, że V8 jest lepsze? No fakt, sam dźwięk to na prawdę konkretny atut. Porównaj oba silniki sprawiedliwie, a nie próbuj się odegrać za czyjś głupi komentarz w taki sposób ;)
@MarekVtec:
Waga ? Może kiedyś, kiedy bloki były "Iron Engine", ten jest stopem aluminium i waży całe 170kg - tyle co nic jak na taki silnik
Spalanie ? 12L/100 w mieście ? To dużo ? Mojej mamy 1.6 pali 10-11 /100
Kiepskie osiągi ?
ponad 300 koni w stocku to mało ? z 470nm, dzięki czemu odpychasz się szybciej niż 98% innych samochodów na drodze. Z potencjałem na dużo dużo większą moc. Aaaa no chyba, że porównujesz z japońcami i ile wyciągnę z jednego litra, już Ci mówię 56.15KM na litr... wiem do dupy... szkoda tylko, że tych silników się nie porównuje w ten sposób.
Wszystko opierałem na swoim silniku, za to nie wiem skąd ty czerpałeś swoją wiedzę
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 grudnia 2014 o 22:29
@CamaroFanBoy: wiedzę czerpie z swoich silników i aut klientów.Pokaż mi palcem rasowe wolnossące v8 które pali w mieście 12l twierdzisz że 170 kg to nie dużo ? dolicz do tego osprzęt przeniesieni napędu itp dobrze napisałeś jak na ten silni bo generalnie klocek jak cholera.Osiągi zazwyczaj nie powalają i nie mówię tu o jakiś typowych sportowcach tylko przeciętnym cywilnym v8 do japońców nich nawet nie próbuje porównywać bo im do nich daleko największym plusem dobrego v8 jest jego trwałość.
Dwa pytania, dużo kosztował? ma LPG? Oczywiście gada sensownie :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 grudnia 2014 o 11:17
LPG nie ma i nie będzie miał. Czy dużo kosztował, to zależy co dla kogo znaczy dużo ;) Powiem tyle, że powyżej 20k.
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Dobrze że nie ma :D rozmiem już nawet jak ktoś wkłada do Cayenna albo do S klasy dobrą instalację za jakieś 5-6 tyś zł, która dzięki nowoczesnej technologi jest w stanie nawet kilka koni dodać. Ale w Polsce raczej nikt takich nie montuje bo każdy Janusz szuka oszczędności i kupuje instalacje LPG za marne grosze. No ale do takiego amerykańca nie ma sensu gazować bo wtedy auto traci urok :D fajne auto masz
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Dzięki za odpowiedź.
Odpowiedz@asterlock: Mam znajomego, który w dokładnie takim samym Camaro ma instalację LPG. Tyle, że on ten samochód traktuje na dupowóz i robi w ciągu roku chyba ponad 30k km. Jak na razie nie narzeka na gaz :)
OdpowiedzPewnie brzmi pięknie tylko szkoda, że nagranie nie oddaje w pełni dźwięku, bo jakiś taki płaski się wydaje ;p
OdpowiedzDzisiaj kolejny spot, może uda się nagrać kolejny filmik w lepszej jakości.
Odpowiedz@LrPrl: To było na spontanie nagrane telefonem więc nie ma się co dziwić że dźwięk jest kiepski.
Odpowiedz@CamaroFanBoy: To czekamy ;)
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Gdzie spotujecie ?
Odpowiedz@FlyMan: Warszawa, ursus, koło factory
Odpowiedzno no aż miło posłuchać :3
Odpowiedznapiszę to co napisałem na FB: Brutalne V8 :)
OdpowiedzTo jest prawdziwy dźwięk silnika, kiedyś pod filmikiem z jakimś BMW M3 bodajże z dźwiękiem jego silnika, widziałem komentarz treści mniej więcej "po co nam v8 skoro jest lepsze R6" rozbawił mnie koleś :D a tu u góry jest genialny i nie podważalny argument co jest lepsze ;p
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 grudnia 2014 o 20:10
@avenged7fold: Nie można faworyzować silnika R6 do tego stopnia, żeby powiedzieć, że V8 jest zbędny, ale nie można też obracać tego w drugą stronę. Prawda, V8 mają swoje zalety, ale mają również wady, tak jak i R6. U góry jest niepodważalny argument, że V8 jest lepsze? No fakt, sam dźwięk to na prawdę konkretny atut. Porównaj oba silniki sprawiedliwie, a nie próbuj się odegrać za czyjś głupi komentarz w taki sposób ;)
Odpowiedz@Patryk82: Nie znam wad silnika V8, przynajmniej Amerykańskiego V8 :P
Odpowiedz@CamaroFanBoy: a ja tak :p -waga -spalanie -zazwyczaj kiepskie osiągi oczywiście ma też zalety takie jak trwałość i dźwięk
Odpowiedz@MarekVtec: Waga ? Może kiedyś, kiedy bloki były "Iron Engine", ten jest stopem aluminium i waży całe 170kg - tyle co nic jak na taki silnik Spalanie ? 12L/100 w mieście ? To dużo ? Mojej mamy 1.6 pali 10-11 /100 Kiepskie osiągi ? ponad 300 koni w stocku to mało ? z 470nm, dzięki czemu odpychasz się szybciej niż 98% innych samochodów na drodze. Z potencjałem na dużo dużo większą moc. Aaaa no chyba, że porównujesz z japońcami i ile wyciągnę z jednego litra, już Ci mówię 56.15KM na litr... wiem do dupy... szkoda tylko, że tych silników się nie porównuje w ten sposób. Wszystko opierałem na swoim silniku, za to nie wiem skąd ty czerpałeś swoją wiedzę
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2014 o 22:29
@CamaroFanBoy: wiedzę czerpie z swoich silników i aut klientów.Pokaż mi palcem rasowe wolnossące v8 które pali w mieście 12l twierdzisz że 170 kg to nie dużo ? dolicz do tego osprzęt przeniesieni napędu itp dobrze napisałeś jak na ten silni bo generalnie klocek jak cholera.Osiągi zazwyczaj nie powalają i nie mówię tu o jakiś typowych sportowcach tylko przeciętnym cywilnym v8 do japońców nich nawet nie próbuje porównywać bo im do nich daleko największym plusem dobrego v8 jest jego trwałość.
Odpowiedz