@Folley96: To trochę dziwna/nietypowa jednostka jeśli faktycznie R4(cylindry jak jak wiadra), tym bardziej że bmw miało już V8 o podobnej pojemności(4.0 montowane choćby w serii 5).
Odpowiedz
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 listopada 2014 o 16:57
Posiadam 530 d ,kompletnie nie polecam 2,8 za malutki i słaby moment obrotowy,co innego 3.0 literki w dieslu kozak moment obrotowy i przyzwoite spalanie 10 litrow po mieście przy jezdzie do 3-4 tys na kazdym biegu:) dodam ze mam chip na 215 konico kosztuje pare stowek
4,4 najlepiej ;)
Odpowiedz@matus1104: Zgadzam się 2.8 jest trochę za słabe :/ Eleganckie wnętrze :)
Odpowiedz@matus1104: Podejrzewam że chodziło tu o koszty utrzymania, przy zachowaniu przyzwoitych osiągów xD Ponieważ 4.4 to chyba już V8.
Odpowiedz@twilightsparkle: Nie to R4 :)
Odpowiedz@Folley96: To trochę dziwna/nietypowa jednostka jeśli faktycznie R4(cylindry jak jak wiadra), tym bardziej że bmw miało już V8 o podobnej pojemności(4.0 montowane choćby w serii 5).
OdpowiedzZmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2014 o 16:57
@twilightsparkle: w 7er włącznie z 3.0 jest już V8, po V8 to już V12 :)
OdpowiedzPosiadam 530 d ,kompletnie nie polecam 2,8 za malutki i słaby moment obrotowy,co innego 3.0 literki w dieslu kozak moment obrotowy i przyzwoite spalanie 10 litrow po mieście przy jezdzie do 3-4 tys na kazdym biegu:) dodam ze mam chip na 215 konico kosztuje pare stowek
Odpowiedz