Boże ludzie pomyślcie trochę a nie takie bzdury piszecie -.- Widać że są to po prostu kompletne przody na sprzedaż lub na pojedyncze części... Ruszyć czasem tą galaretą pod kopułą ...
@RotaryEngine: Przekładka z RHD na LHD w Passacie B5, Maździe 323f czy Mercedesie C W202 są nieopłacalne, ponieważ ceny tych samochodów nie są wysokie. Passata B5 we w miarę dobrym stanie można kupić za 7 tysięcy, Mazdę za 4 tysiące, a Mercedesa za 5-6 tysięcy.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 listopada 2014 o 21:14
Wątpię, że z bez tyłu zrobią jedno auto, ale warto próbować. Może wyjdzie coś ciekawego. :)
Odpowiedz@Norbi97: tył już czeka w polsce u klienta
Odpowiedz@Norbi97: https://www.youtube.com/watch?v=S5-8GfpOsIg
OdpowiedzNie mam pytań mazde 323f ba jeszcze opłaca się spawać?? Możę 2.0 jeszcze tak ...
OdpowiedzCzy takie stare auta jeszcze opłaca się spawać? Chyba tylko właścicielom auto złomu(szrotów) tylko kto to potem kupi ;/
Odpowiedzna czesci
OdpowiedzBoże ludzie pomyślcie trochę a nie takie bzdury piszecie -.- Widać że są to po prostu kompletne przody na sprzedaż lub na pojedyncze części... Ruszyć czasem tą galaretą pod kopułą ...
OdpowiedzPrawdopodobnie zostaną przerobione na biurka, albo grille, a Wy komentujecie jakby autor pisał na poważnie.
OdpowiedzSądzę że może te przody będą służyły do przekładek... Z RHD na LHD
Odpowiedz@RotaryEngine: Przekładka z RHD na LHD w Passacie B5, Maździe 323f czy Mercedesie C W202 są nieopłacalne, ponieważ ceny tych samochodów nie są wysokie. Passata B5 we w miarę dobrym stanie można kupić za 7 tysięcy, Mazdę za 4 tysiące, a Mercedesa za 5-6 tysięcy.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2014 o 21:14
"ćwiary" z giełdy
OdpowiedzSpokojnie panie Andrzeju, weźmiemy szpraja i będziemy malować, a jak nie to weźmiemy z mojego...
Odpowiedz@qwerty132: jakiego szpraja? Takiego błotnika to ja już nie dostane!
Odpowiedz