Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kawasaki H2R na hamowni

Przypomnę tylko,że Kawasaki H2R posiada 325KM, nie jest dopuszczona do ruchu po publicznych drogach, a natężenie dźwięku wydobywającego się z tego potwora to aż 120dB. Niestety takie osiągi mają pewne konsekwencje.Producent nie udziela na motocykl gwarancji,a także „na każde 15 godzin pracy silnika powyżej poziomu 8000 obr/min, silnik wymaga inspekcji. Na każde 30 godzin pracy, dół silnika (przyp. red.: czyli wał korbowy, tłoki i takie tam…) wymaga rozebrania, gruntownego przebadania i wymian w razie konieczności” -MotoRmaniaAutor nagrania twierdzi, że stojąc obok czuł jak trzęsie się ziemia, a dźwięk (pomimo założonych zatyczek) był pomiędzy przerażającym, a boskim.
by Fenek
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar LrPrl
0 0

Świetny pokaz inżynierów. Szkoda, że nie każda technologia, odkrycia i rozwój idą "łeb w łeb". Nie posiadamy obecnie materiału który wytrzymywałby w takim silniku dłuższy czas co widać po opisie :(

Odpowiedz
avatar MatiitaM
0 0

Jak by H2R byłby dopuszczony do ruchu ,to Kawasaki by pozamiatało konkurencie tak jak Suziki wypuszczając Hayabuse.

Odpowiedz
avatar Mixer
0 0

@MatiitaM: ma być wersja uliczna z 250 KM

Odpowiedz
avatar Fenek
0 0

@Mixer: Wersja uliczna ma 200km,ale nie wiadomo co z momentem obrotowym.

Odpowiedz
Udostępnij