Daj minusa, bo jeżdżę Volvo. Co z tego że twój merc jest wygodniejszy, jak rdzewieje i jest mniejszy od Volva serii 7/9xx. A awaryjność bo co Merc? W Volvo jest jeszcze mniej dopierdo@!#nia , tak naprawdę to pół-automat się pierdzieli (w zasadzie to manual 4+nabieg, a w nim dokładnie czujka od nabiegu). Ale żadne niebite volvo tych serii nie gnije.
@twilightsparkle: Mam i Volvo i Mercedesa i powiem tyle. Sprawa blacharki zależy od tego, jak kto dbał. Co prawda Volvo też jest niezawodne ponieważ można przejechac nim ponad 700 000 km i nic sie nie dzieje. Wiec sprzeczki typu "Volvo/Mercedes/Audi/BMW itp. nie rdzewieje" są dla mnie bezcelowe ponieważ to zależy w dużej mierze od użytkownika/ów ów samochodu.
To nie do końca prawda z tą bezawaryjnością.
OdpowiedzDaj minusa, bo jeżdżę Volvo. Co z tego że twój merc jest wygodniejszy, jak rdzewieje i jest mniejszy od Volva serii 7/9xx. A awaryjność bo co Merc? W Volvo jest jeszcze mniej dopierdo@!#nia , tak naprawdę to pół-automat się pierdzieli (w zasadzie to manual 4+nabieg, a w nim dokładnie czujka od nabiegu). Ale żadne niebite volvo tych serii nie gnije.
Odpowiedz@twilightsparkle: Mam i Volvo i Mercedesa i powiem tyle. Sprawa blacharki zależy od tego, jak kto dbał. Co prawda Volvo też jest niezawodne ponieważ można przejechac nim ponad 700 000 km i nic sie nie dzieje. Wiec sprzeczki typu "Volvo/Mercedes/Audi/BMW itp. nie rdzewieje" są dla mnie bezcelowe ponieważ to zależy w dużej mierze od użytkownika/ów ów samochodu.
Odpowiedz