Projekt świetny, ale ciekawe jak to zachowuje się podczas jazdy. Przód jeśli nie jest dociążony będzie się podnosił, jak to jest w przypadku Skody 136 Rapid, którą musiałem dociążać z przodu wożąc 2 obciążniki 45-cio kilogramowe od ciągnika.
@slivex: aerodynamika, aerodynamiką, geometria zawieszenia, geometrią zawieszenia, ale jak masz lekki przód, to powietrze lecące pod samochodem będzie go podrywać. W Skodzie miałem gwint który był obniżony prawie na maximum, żeby zobaczyć, czy to coś pomoże i mimo tego przód zaczynało podrywać przy 110+, co jest bardzo niebezpieczne. Skoda właśnie popełniła ten błąd, że zrobiła źle wyważony samochód, a tu masz Del Solke, która ma dobry rozkład masy, ale z silnikiem z przodu, po wrzuceniu go na tył już nie jest tak pięknie i same zawieszenie nie rozwiąże problemu, no chyba, że zrobisz klin typu przód gleba, tył mocno w górę, ale to mija się z celem. Można oczywiście się bawić w maski z przelotem, które odpowiednio kierowałyby powietrze, ale to tylko połowiczne rozwiązanie, bez odpowiedniego dociążenia przodu dużo nie zdziałasz. Uwierz mi przerabiałem to na Skodzie 136 Rapid, gdzie silnik był seryjnie za plecami.
@Majozen: masz troche racji ale nie całą, skoda ma silnik z tyłu a ten crx centralnie, a dzięki temu wcale nie jest wykluczone że rozkład masy jest lepszy niz w serii gdzie jednak wiekszość wisi na przedniej osi
tak powinno być fabrycznie
Odpowiedz@Spoon8: cos takiego nazywało sie NSX ;)
Odpowiedz@slivex: chodziło mi bardziej o konkurencję dla mr2, NSX to straszne pieniądze
Odpowiedz@Spoon8: wiem, wiem, też mi brakuje czegoś takiego, honda dlugo nie miała przystępnego rwd i teraz znów nie ma :[
OdpowiedzProjekt świetny, ale ciekawe jak to zachowuje się podczas jazdy. Przód jeśli nie jest dociążony będzie się podnosił, jak to jest w przypadku Skody 136 Rapid, którą musiałem dociążać z przodu wożąc 2 obciążniki 45-cio kilogramowe od ciągnika.
Odpowiedz@Majozen: zalezy tez od aerodynamiki i geometrii zawieszenia
Odpowiedz@slivex: aerodynamika, aerodynamiką, geometria zawieszenia, geometrią zawieszenia, ale jak masz lekki przód, to powietrze lecące pod samochodem będzie go podrywać. W Skodzie miałem gwint który był obniżony prawie na maximum, żeby zobaczyć, czy to coś pomoże i mimo tego przód zaczynało podrywać przy 110+, co jest bardzo niebezpieczne. Skoda właśnie popełniła ten błąd, że zrobiła źle wyważony samochód, a tu masz Del Solke, która ma dobry rozkład masy, ale z silnikiem z przodu, po wrzuceniu go na tył już nie jest tak pięknie i same zawieszenie nie rozwiąże problemu, no chyba, że zrobisz klin typu przód gleba, tył mocno w górę, ale to mija się z celem. Można oczywiście się bawić w maski z przelotem, które odpowiednio kierowałyby powietrze, ale to tylko połowiczne rozwiązanie, bez odpowiedniego dociążenia przodu dużo nie zdziałasz. Uwierz mi przerabiałem to na Skodzie 136 Rapid, gdzie silnik był seryjnie za plecami.
Odpowiedz@Majozen: masz troche racji ale nie całą, skoda ma silnik z tyłu a ten crx centralnie, a dzięki temu wcale nie jest wykluczone że rozkład masy jest lepszy niz w serii gdzie jednak wiekszość wisi na przedniej osi
Odpowiedz