Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Volvo 240

Chyba najlepsze kombi w historii motoryzacji.
by Emciak
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
0 0

Owszem nadaje się do jazdy na co dzień, ale wcale takie super nie jest. Seria 700/900 w kombi bije je na łeb na szyje, zwłaszcza seria 900 która niema problemu z rdzą, ma zajebistego 2.4TD, współczesny dizajn wnętrza czy takie udogodnienia jak ABS* czy pełna elektryka. //*Ja u siebie nie mam ABSu, ale ja mam 1serie przed liftem/

Odpowiedz
avatar barrtek213
0 0

@twilightsparkle: W późniejszych dwusetach też był abs, elektryka chyba też, ale pewien nie jestem.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@barrtek213: Ostatnie seria, czyt chimera części od serii 700 oraz 200. Sama seria 700 też miała chimerę, a dokładnie model z częściowo zaadaptowaną deską oraz całym przodem od 940.

Odpowiedz
avatar polak
-2 2

@twilightsparkle: Zależy co kto woli - bo na przykład 200 była sporo lżejsza od 700-tki i miała zajebistego 2.1 turbo, za to rdzewiała, 700-tka była dużo większa, cięższa, nierdzewna i miała znakomite 2.3 turbo i szperę mechaniczną, natomiast 900 była brzydka, ale urywała dupę zestawieniem 2.0 turbo lub 2.3 turbo (B230FK) plus szpera plus skrzynia Getraga montowana także w Suprach i BMW M5 E34. Inaczej mówiąc, 700 najlepsza jako sprzęt do codziennej jazdy, 200 najbardziej stylowa, 900 idealna do upalania i ego deflater ludzików w dieslach i innych parchach - bo 20-letnie kwadratowe kombi mające po zainwestowaniu 20 klocków 4 sekundy do setki i 330 km/h Vmax potrafi zagotować do czerwoności kozaków nawet w RS6. Jest takie jedno w Polsce.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@polak: seria 900 jest brzydsza od 700... ciekawa teoria o.O Fakt 740 w sedanie to piękny amerykański sedan... zaś 940 w sedanie to juz europejski "dizajn" bagażnika, ale jak napisałeś co kto woli :P PS.Warto dodać że o ile się te auta nie psują, to do serii 900 kombi tylna lampa na szrocie kosztuje 200zł, zaś szyba tylna prawa karoseryjna 140zł + 30zł kurier z drugie krańca polski (brak dostępności w okolicach katowickiego)...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2014 o 16:55

avatar polak
-2 2

@twilightsparkle: Kwestia gustu - dla mnie najbardziej zajebiste cechy serii 700 i 900 to kanciasty przód z pierwszej serii 700-tki z podwójnymi kwadratowymi lampami model USA i wyciosany siekierą tył sedana, słupek C i bagażnik. 900-tka już jest za bardzo zaokrąglowa i ma paskudny pas przedni.

Odpowiedz
avatar Emciak
1 1

wyobraźcie sobie teraz panowie że jakaś osoba trzecia jeżdżąca nowym pugeotem mająca małe pojęcie o motoryzacji czyta naszą konwersacje i drapie się po głowie widząc że ktoś stwierdził że 900 jest zbyt okrągła :D

Odpowiedz
Udostępnij