Rok: 1994Silnik: M52b20Plany:Na tą chwilę zależy mi na remoncie blacharki, po remoncie dążyć będę do full M Pakietu, zregenerować szperę i na razie chyba to wszystko, pozostanie mi tylko cieszyć się jazdą
25% szpery byly montowane oryginalnie w aucie kolego.. to jest twoje auto i nie chce sie wtracac ale po co ci na lusterku te kostki i wogole nie przeszkadza ci to w jezdzie? i po za tym jezdzij z glowa niech ludzie zmienia zdanie o kierowcach aut tej marki,i prosze nie zrob z tego wjeskiego tuningu
@pympek: Co do kostek, to mam do nich sentyment, przy niektórych manewrach trochę ograniczają widoczność, ale tak to nie jest źle. Staram się jeździć cały czas z głową. Żadnego agro-tuningu nie będzie, chcę jedynie zrobić full- M Pakiet, na zewnątrz, jak i w środku, liczę się z tym, że zajmie mi to trochę czasu, i pójdzie trochę kasy, ale dla mnie liczy się efekt końcowy, na razie auto nie wyróżnia się niczym, jedynie tym, że aktualnie błotniki i tylny pas jest w podkładzie. Pozdro ;)
masz szpere? no to nieźle
Odpowiedz@VWolvomaniak: Tak, "mała głowa" 25%, ale na razie jeżdżę na zwykłym dyfrze, bo tamten wył odkąd ją kupiłem i rozwalił się wałek atakujący
Odpowiedz25% szpery byly montowane oryginalnie w aucie kolego.. to jest twoje auto i nie chce sie wtracac ale po co ci na lusterku te kostki i wogole nie przeszkadza ci to w jezdzie? i po za tym jezdzij z glowa niech ludzie zmienia zdanie o kierowcach aut tej marki,i prosze nie zrob z tego wjeskiego tuningu
Odpowiedz@pympek: Co do kostek, to mam do nich sentyment, przy niektórych manewrach trochę ograniczają widoczność, ale tak to nie jest źle. Staram się jeździć cały czas z głową. Żadnego agro-tuningu nie będzie, chcę jedynie zrobić full- M Pakiet, na zewnątrz, jak i w środku, liczę się z tym, że zajmie mi to trochę czasu, i pójdzie trochę kasy, ale dla mnie liczy się efekt końcowy, na razie auto nie wyróżnia się niczym, jedynie tym, że aktualnie błotniki i tylny pas jest w podkładzie. Pozdro ;)
Odpowiedz