@misior136: na drodze asfaltowej nie ma problemu, ale weź tu człowieku jak popada i droga bez asfaltu, lewar wpada w ziemię i co chwila trzeba się bawić, ja na 3 lewary u ojca musiałem kiedyś zmieniać :)
@Procent: Jednak serwis 24/7 kosztuje trochę i nie każda firma takowe zabezpieczenie posiada. Zwłaszcza Polskie firmy, przypuszczam, że mało którą stać na to, lub po prostu na tym oszczędzają. Zresztą mam kilku kumpli w większych warsztatach i jak oni opowiadają o stanie ogumienia to aż włosy dęba stają :P
przerabiałem dokładnie to samo :P
Powiem Ci ja teraz w najnowszej euro 6 renault T nawet na wyposażeniu lewara nie mam :D a co dopiero koło zapasowe (no bo przecież jak to szefostwo stwierdziło na bramkach m.in we francji kradną zapasówki :D) tak tak w tamtym roku około 1500sztuk zostało skradzionych :D wg. danych z francji
sie biere lewar, klucz i sie zmiynio;D
Odpowiedz@misior136: na drodze asfaltowej nie ma problemu, ale weź tu człowieku jak popada i droga bez asfaltu, lewar wpada w ziemię i co chwila trzeba się bawić, ja na 3 lewary u ojca musiałem kiedyś zmieniać :)
Odpowiedzalbo jak to jest w porządnych firmach typu moja wzywasz serwis i ręce w kieszeni. w końcu jesteś kierowca, nie kierowca-mechanik :)
Odpowiedz@Procent: Jednak serwis 24/7 kosztuje trochę i nie każda firma takowe zabezpieczenie posiada. Zwłaszcza Polskie firmy, przypuszczam, że mało którą stać na to, lub po prostu na tym oszczędzają. Zresztą mam kilku kumpli w większych warsztatach i jak oni opowiadają o stanie ogumienia to aż włosy dęba stają :P
Odpowiedzprzerabiałem dokładnie to samo :P Powiem Ci ja teraz w najnowszej euro 6 renault T nawet na wyposażeniu lewara nie mam :D a co dopiero koło zapasowe (no bo przecież jak to szefostwo stwierdziło na bramkach m.in we francji kradną zapasówki :D) tak tak w tamtym roku około 1500sztuk zostało skradzionych :D wg. danych z francji
Odpowiedz