@HONDA: Tam bardziej przykłada się wagę do nacisków, niż do masy całego zestawu. Często można tam spotkać dodatkową oś przyczepę/podporę pod ramię dźwigu itp.
Można też zobaczyć np. pickupa holującego dwie lawety, które na dodatek ważą sporo więcej niż holownik. A w Polsce holownik nie może pociągnąć przyczepy cięższej od siebie.
@pat16077627: lol? co Ty za głupoty piszesz...
dodatkowe ośki to zwiększony opór na zakrętach i koła zawieszenie dostrajają w pi*dę na zakrętach przez to, ale wywrotność?
ciekawe na ile napęd :)
Odpowiedzz tego co widziałem to standardowo na 2 tylne w ciągniku
OdpowiedzW stanach i kanadzie częsty widok czwarta oś naczepy czasem jest jeszcze piąta.
Odpowiedz@thestig9465: wiesz może po co im tyle ;)???
Odpowiedz@HONDA: żeby drogi nie rozjeżdżać, tak jak jest to w Polsce; żeby się nie zakopać na jakichś budowach
Odpowiedz@HONDA: Tam bardziej przykłada się wagę do nacisków, niż do masy całego zestawu. Często można tam spotkać dodatkową oś przyczepę/podporę pod ramię dźwigu itp. Można też zobaczyć np. pickupa holującego dwie lawety, które na dodatek ważą sporo więcej niż holownik. A w Polsce holownik nie może pociągnąć przyczepy cięższej od siebie.
OdpowiedzDzięki wielkie za odpowiedź wszystkim ;)
Odpowiedzale im więcej osi tym bardziej wywrotny
Odpowiedz@pat16077627: lol? co Ty za głupoty piszesz... dodatkowe ośki to zwiększony opór na zakrętach i koła zawieszenie dostrajają w pi*dę na zakrętach przez to, ale wywrotność?
Odpowiedz@vinczi: Jeśli ktoś nie ma doświadczenia na sprzęcie to powie oczywiście tak jak Ty :)
Odpowiedz