Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Oficjalnie najmocniejszy Fiat Uno Turbo Mk1 1,4T 8V w Polsce

SiemankoChciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W PolsceJako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do LekturyMarka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.Silnik:- Blok 146A2.000- Konwersja z 1301->1372 cm3- Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie- Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.- Świece NGK BCPR7ET- Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze- Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWARUkład Paliwowy-Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h- Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100- Wtryski 385ccmElektronika & Układ zasilania:- Seryjne UT Mk I (bez odcinki)- Akumulator Exide Premium w bagażniku- Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel ImplantUkład dolotowy:-Orurowanie custom z nierdzewki-Intercooler Forge- Filtr stożkowy plus dolot 3"-Łączniki silikonowe FMIC Performance-MBC ProPerfekt-BOV ProPerfekt Typ I-Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)-Układ wydechowy:-Turbo KKK K16-Custom DP 2,78"-kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym-Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"-Tłumik końcowy CustomUkład chłodzenia:-Nowa chłodnica BEHR-Nowa pompa wody, termostat-Płyn chłodniczy G12+- Chłodnica Oleju Ori UnoTurboUkład napędowy:-Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)-Przegląd, nowe uszczelniacze-Sprzęgło 215mm z PGT-Olej Valvoline DuraBlend 75W90-Nowe przeguby MetelliZawieszenie:-Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo-Rozpórka tylnych kielichów Wiechers- Rozpórka przednia Sparco- Klatka Bezpieczeństwa-Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm-Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.-Felgi 15" Fiat Croma- Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce ProfilerUkład hamulcowy:-Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)-Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane-Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT-Przewody Ferodo-Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1- Korektor Siły HamowaniaWnętrze:-OEM Look UT Mk I-Gałka zmiany biegów OMP- Kierownica Momo- Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge& EGT Greddy- Fotele kubełkowe Mirco-Pasy szelkowe 4ro punktowe SabeltBody Kit :-W trakcieFabryczna Moc i Moment:105 KM @ 5750RPM146Nm @ 3200RPMSTAGE 1144 Km @ 4600RPM230Nm @ 2988RPMSTAGE2:256KM 311NmMasa 800KgHamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4ucWięcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocketPozdrawiam AdrianStay Tuned!
by Abarth
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar ZordBoi
1 1

Tyle KM na 800kg? Potrafi to skręcać? :D

Odpowiedz
avatar TomekVI
0 0

ładny stosunek masy do mocy

Odpowiedz
avatar Arcin14
3 3

Jakby zamiast tego Uno, bylo tu jakieś BMW, czy Honda to by bylo od razu mnóstwo zainteresowanych tym projektem ! czy ten portal kręci się tylko koło tych marek ? A tak pozatem to super Projekt, pokaż kiedyś, jak to jeżdzi po drodze ;D.

Odpowiedz
avatar Mesjasz
1 3

@Arcin14: Masz z tym jakiś problem? Auto przede wszystkim ma się podobać właścicielowi, a nie innym, a spójrzmy prawdzie w oczy. Uno jednak wyglądem nie zachwyca...

Odpowiedz
avatar Longer161
1 1

@Mesjasz: Dobrze prawisz, ja tam nikomu nie narzucam żeby moje Tipo się komuś podobało, ważne, żę mi się podoba.

Odpowiedz
Udostępnij