@sosnasss: Kolega ma H22A5 które wychodziło na rynek europejski w budzie VTi BB6 2WS i BB8 4WS. Seryjnie ma 200 koni, a tu są lekkie mody. A seryjne wersje różnią się mocą ze względu na rynki zbytu. W Japonii mają paliwo i większej liczbie oktanów, to taka mała ciekawostka.
Właśnie wiem, że na inne rynki zbytu były inne moce, ale chodzi tylko o paliwo? Skoro zrobili kilka wersji mocy to zmienili to elektroniką, osprzętem czy częściami w silniku? Najwięcej u nas jest chyba H22A5 chociaż ostatnio trafiłem na A8, ale 2WS.
@sosnasss: z IV generacji mają 185 koni, z V generacji i jdm IV mają po 200, mają ostrzejsze mapy ze względu na knock sensor. 220 miały wersje Vti-S TypeS i Type SH, miały ostrzejsze wałki, ale większa moc nie była odczuwalna, bo ścinał ją ATTS. jeszcze w ATR'e wychodził H22A7 217 konny, który miał ostrzejsze wałki, większe zawory, polerowane kanały głowy, większy dolot i wydech.
co do prezentowanej pralki to ładna, tylko pomaluj dokładkę w kolor budy bo wygląda jak koza. ale glebę ma, tylko normalną a nie stance...
a co do paliwa to oktany, to przeciwstukowa substancja. normalne auto będzie wolniejsze na 98 niz na 95, bo 95 jest bardziej wybuchowa. 98 i vp100 sa przeznaczone do podkręconych aut, które są na takich paliwach strojone od podstaw. dzięki temu mogą mieć większy współczynnik kompresji, późniejsze zapłony, bo paliwo jest mniej podatne na spalanie stukowe, co za tym idzie można z nich więcej mocy wycisnąć. ale samo paliwo więcej mocy nie da, wręcz przeciwnie.
Ładna pralka bez zbędnego zglebienia za to motorownia poczciwa co w niej dłubałeś ?
Odpowiedz@Tech: pudło, ten silnik seryjnie miał 185 koni @MarekVtec: dolot, wydech + strojenie i 210 sie zrobiło, do tego skróciłem skrzynie itd..
Odpowiedz@bednarson: A no faktycznie 185. Pomyliłem z A8 :P
OdpowiedzTakie pytanie do hondziarzy jaka jest różnica między seryjnymi wersjami 185/200/220 KM? Inna mapa czy inne części w silniku??
Odpowiedz@sosnasss: Kolega ma H22A5 które wychodziło na rynek europejski w budzie VTi BB6 2WS i BB8 4WS. Seryjnie ma 200 koni, a tu są lekkie mody. A seryjne wersje różnią się mocą ze względu na rynki zbytu. W Japonii mają paliwo i większej liczbie oktanów, to taka mała ciekawostka.
OdpowiedzWłaśnie wiem, że na inne rynki zbytu były inne moce, ale chodzi tylko o paliwo? Skoro zrobili kilka wersji mocy to zmienili to elektroniką, osprzętem czy częściami w silniku? Najwięcej u nas jest chyba H22A5 chociaż ostatnio trafiłem na A8, ale 2WS.
Odpowiedz@sosnasss: powiedziałbym, że różnią się osprzętem, a co za tym idzie też komputerem
Odpowiedz@sosnasss: z IV generacji mają 185 koni, z V generacji i jdm IV mają po 200, mają ostrzejsze mapy ze względu na knock sensor. 220 miały wersje Vti-S TypeS i Type SH, miały ostrzejsze wałki, ale większa moc nie była odczuwalna, bo ścinał ją ATTS. jeszcze w ATR'e wychodził H22A7 217 konny, który miał ostrzejsze wałki, większe zawory, polerowane kanały głowy, większy dolot i wydech. co do prezentowanej pralki to ładna, tylko pomaluj dokładkę w kolor budy bo wygląda jak koza. ale glebę ma, tylko normalną a nie stance... a co do paliwa to oktany, to przeciwstukowa substancja. normalne auto będzie wolniejsze na 98 niz na 95, bo 95 jest bardziej wybuchowa. 98 i vp100 sa przeznaczone do podkręconych aut, które są na takich paliwach strojone od podstaw. dzięki temu mogą mieć większy współczynnik kompresji, późniejsze zapłony, bo paliwo jest mniej podatne na spalanie stukowe, co za tym idzie można z nich więcej mocy wycisnąć. ale samo paliwo więcej mocy nie da, wręcz przeciwnie.
Odpowiedz