Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Vołovina z LS1

W US dostępne są gotowe zestawy pod swap LS1 dla serii 7/9xx.
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar CamaroFanBoy
0 0

Dat LS <3 Chcę taki dolot :( Szkoda, że u mnie się nie zmieści bez wywalenia połowy rzeczy :(

Odpowiedz
avatar polak
1 1

To jest wbrew pozorom dosyć prosta operacja. Sam robiłem kiedyś swapa chevroletowskiego 5.7 do 240, fakt, że gaźnikowego, całą operację można machnąć w weekend o ile się oczywiście do niej wcześniej przygotuje i ma kolektor, łapy i parę innych drobiazgów. Volvo z serii 200 i 700 są świetne do swapów bo mają mocną budę, wielką komorę silnikową, szeroki tunel i cholernie mocne mosty i skrzynie M90. Przeniesienie napędu przyjmie 500-700 koni bez żadnego problemu.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@polak: "wielką komore" hehehe nom komicznie w mojej 940 wygląda to R6, jakby do poloneza silnik od kosiarki dać :D

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2014 o 11:18

avatar polak
0 0

@twilightsparkle: Komicznie jak komicznie, ale przynajmniej nie trzeba pół samochodu rozbierać i mieć ręki zginanej w pięciu miejscach, żeby się do silnika dobrać. Twoje R6 to pewnie ropniak, a nie B630, więc grzebanie przy nim to zupełna betka. Chyba tylko wymiana jednej ze świec żarowych była mało wygodna o ile pamiętam. Za to pamiętam wymianę paska rozrządu z rolką prowadzącą i pompą wody. 15 minut roboty wliczając w to przerwę na piwo. Genialny samochód.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2014 o 13:59

avatar barrtek213
0 0

@polak: @twilightsparkle: Najlepsze jest to, że jest jedno takie v8 które podchodzi do skrzyń volvo bez zabawy z dzwonem:)

Odpowiedz
avatar polak
0 0

@barrtek213: Jeśli masz na myśli roverowskie V8, to owszem, pasuje, ale i tak lepiej skrzynię zmienić - bo warto do niego zastosować inne sprzęgło i koło zamachowe, oryginalne jest sporo za ciężkie. A swapa robi się chyba głównie po to, żeby samochód zap***lał, a nie jeździł jak W124 z dieslem :)

Odpowiedz
avatar barrtek213
0 0

@polak: o roverze nie wiedziałem, ale v8 z audi podchodzą pod skrzynie z diesla.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@barrtek213: Masz na myśli 4.2 V8 z choćby D2jki? 420KM w lodówce hehe :D Ale elektryka chyba gorsza by była do zrobienia jak w LS1.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2014 o 14:22

avatar polak
0 0

@twilightsparkle: Żeby mieć 420 KM w tym aucie, to nie trzeba swapa robić - seryjny redblock pozwoli i 500 wyciągnąć bez większej rzeźby. V8 to albo po to, żeby mieć zajebisty dźwięk - wtedy nie ma po co się pchać w graty z Audi, bo najprostszy small block na flowmasterach 40 albo glasspackach brzemiem zabije każdy europejski samochód, albo żeby jechać konkretnie z mocą typu 1000KM albo i wyżej - ale to tym bardziej się nie rusza silników Audi :)

Odpowiedz
avatar polak
-1 1

@barrtek213: Dobrze zrobiony i działający swap zawsze warto pochwalić, choć akurat w tym wypadku raczej sprawdza się to, o czym pisałem. Kiepskie brzmienie w gruncie rzeczy... Rzuć okiem na wersję taką, o jakiej ja pisałem. http://www.youtube.com/watch?v=5dz_vcNFaZY Na żywo taki zestaw urywa łeb przy samej dupie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 listopada 2014 o 15:56

Udostępnij