Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mustang Kena Blocka wersja Gymkhana

-SILNIK: Ford Roush Yates 6,7 l V8, 845 KM - NAPĘD: 6-biegowa skrzynia Sadev SC90-24, napęd na 4 koła, hydrauliczny system hamulca ręcznego - ZAWIESZENIE: komponenty i geometria specjalnie opracowane przez ASD Motorsports - BODY: nadwozie Forda Mustang 1965 zaprojektowane przez RTR, Kena Blocka oraz Hoonigan RD, w pełni rurowe zawieszenie ASD Motorsports, klatka bezpieczeństwa oraz słupki drzwi ASD Motorsports, panele obudowy z włókna węglowego RTR - FELGI: fifteen52 three-piece R40, 18” x 10.5” - OPONY: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, mieszanka na zamówienie Kena Blocka
by KantoS
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Italianiec
1 1

Ciekawe jak sobie radzi z RWD, bo wszystkie jego samochody są AWD

Odpowiedz
avatar luk
0 0

@Italianiec: Ten model ma 4x4 napęd. Generalnie nie źle się prezętuje ten Mustang.

Odpowiedz
avatar shaman
0 0

@luk: Chyba źle zrozumiałeś Italiańca ;) Jemu chodziło o to, jak Ken Block radzi sobie w samochodzie, który ma RWD.

Odpowiedz
avatar Ezra
0 0

@shaman: Prawda :D Ale wygodniej z FWD na 4x4 przejść niż z RWD. Potwierdzone info :D

Odpowiedz
avatar Ezra
0 0

@Ezra: A poza tym Ken jeździł też Subaru Impreza WRX STI a z tego co mi wiadomo to jest 4x4!

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@Italianiec: Prawie wszystkie jego samochody były z AWD - swego czasu, gdy regularnie oglądałem popisówki Blocka, znalazłem sporo filmików, na których jeździł Fordem Escortem MkII. Chyba nawet miał jeden taki w swojej kolekcji (po pewnych modyfikacjach).

Odpowiedz
Udostępnij