Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Test Renault Laguna Coupe

Test Renault Laguna Coupe, auta przez niektórych uważanego za biedniejszą wersję Aston Martina. Zobacz co o tym myślimy.
by jazdyprobne
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar vaptorx
0 0

Moim zdaniem ten system 4 skrętnych kół to już wymysł który ma być chwytliwy dla kupujących a zarazem dochodowy dla renałulta :P Wiadomo kiedyś się spsuje i wtedy $ trzeba na taki system trochę wyłożyć...

Odpowiedz
avatar wojtasmaj5
0 0

@vaptorx: raczej nie, jak coś się zepsuje to zapewne wystarczy zablokować ten układ i będzie normalne zawieszenie ;)

Odpowiedz
avatar vaptorx
1 1

@wojtasmaj5: Tak jak z kołem dwu masowym? Psuje się to wywalamy i wstawiamy zwykłe bo ździchu mówił że się da i będzie taniej. Albo wstawianiem oporników zamiast poduszek... Jak coś jest, ale się zepsuło i tego nie naprawisz tylko zablokujesz czy usuniesz a reszta była przystosowana do tego żeby to działało to coś będzie nie tak... mimo że będzie to jeździło ;)

Odpowiedz
avatar MarekVtec
0 0

@vaptorx: nie przesadzaj preludy miały to montowane 30 lat temu i jak w czwartym genie przeszli z mechanicznego który się nie psuł na elektroniczny to zaczęło dość często padać a jak padło to jedyna nie dogodność to brak skrętnych kół i tyle nic na tym nie cierpi porównanie tego do opornika zamiast poduszki jest bezsensowne bo to nie zwiększy szans na przeżycie działając czy nie.

Odpowiedz
avatar vaptorx
0 0

@MarekVtec: Dobra to zamiast oporników wycinanie DPF albo zatykanie EGR... niby nic tam nie szkodzi ale jednak coś przez to nie funkcjonuje jak powinno i wychodzi potem...

Odpowiedz
Udostępnij