Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Tak dla przypomnienia

by cax
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
7 7

dodałbym tam jeszcze ze lewy pas służy do wyprzedzania a nie do ciaglej jazdy nim blokujac innych

Odpowiedz
avatar vaptorx
0 0

@bobas83: zakała mojego miasta... w sumie to może bardziej duuużej wsi. Jak za kilometr ma skręcać z lewego to będzie jechał lewym pasem ile się da.

Odpowiedz
avatar dikej
-1 1

jak zjedziesz do prawej strony dając mi odpowiednie pole obserwacji, to zniknę nim zdążysz zauważyć że jade Ci na zdeżaku.

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 2

Jak nie dojeżdżać do zderzaka, to nie trzeba się wychylać, ani ktoś przed nami nie musi specjalnie zjeżdżać do prawej, bo wszystko elegancko widać. Łatwiej też śledzić co się dzieje, znaleźć lukę i zawczasu zwiększyć prędkość. Mamy też czas na reakcję jak coś się dzieje z pojazdem poprzednika (wybiegnie mu łoś, coś się dzieje z ładunkiem, coś omija, rozjeżdża, gubi koło i inne cuda).

Odpowiedz
avatar dikej
0 0

@Alchemik: w trasie jak najbardziej jedzie się z 10m za kimś, to można wyczuć lukę, przyśpieszyć i zwinnie szybko wyprzedzić. ale jak w mieście na 2 pasmówce ktoś wyprzedza lewym pasem jadąc 2km szybciej niż ktoś na prawym i jeszcze czeka aż odjedzie na 30m, nim wróci na swój pas, to wybacz, ale siedząc innym na zderzaku bd kilometr przed nim, nim on skończy wyprzedzać. a jeśli siedząc na zderzaku patrzysz na światła jadącego przed Tobą to gratuluje, bo od tego są oczy i koncentracja, by wypatrzeć zagrożenie przed nim

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 0

Na zapaleńców siedzących na samym zderzaku najskuteczniej i najmniej niebezpieczne jest zacząć jechać bawiąc się pedałem przyspieszenia 3km/h szybciej 3km/h wolniej, przyspieszając i hamując silnikiem. Bardzo szybko nudzi się takiemu zapaleńcowi utrzymywanie małej odległości.

Odpowiedz
Udostępnij