Niewielu z was zapewne wiedziało o takim modelu Hondy. "Ile zaworów ma Twój motocykl? 16? 20 jeśli masz R1? Cóż, Honda NR750 miała ich 32, a wszystkie były wykonane z tytanu. I nawet to nie jest najbardziej zaskakujące, bowiem motoryzacja motocyklowa przyzwyczaiła nas do tego, że tłoki mają okrągły kształt, jednak tutaj są one owalne. Mało tego, do każdego z nich przyczepione są po dwa korbowody. A do tego osiem świec pracujących w silniku V4." Nie był to najszybszy motocykl w tamtym okresie natomiast swoją zaawansowaną technologią potrafi zadziwić również dziś.
Wszystko fajnie tylko szkoda że brzmi jak kosiarka :/
Wiesz może czy te modele były bardzo awaryjne? Bo jak widać stopień skomplikowania układu dość duży ale pytanie czy to wgl było opłacalne i coś dawało :]
Ten model powstał w ok.200 egzemplarzach i w momencie sprzedaży kosztował więcej niż S-klasa ;-) Także o ewentualne koszty eksploatacji bym się nie pytał :-P Dziś jest warty ok 1 mln złotych ;-)
@asterlock: Ja się dowiedziałem o tym od mojego nauczyciela, który uczy nas przedmiotu o nazwie: "Diagnozowanie zespołów w pojazdach samochodowych". Omawialiśmy akurat temat o rodzajach silników i pokazał nam tą maszynę :D
Wszystko fajnie tylko szkoda że brzmi jak kosiarka :/ Wiesz może czy te modele były bardzo awaryjne? Bo jak widać stopień skomplikowania układu dość duży ale pytanie czy to wgl było opłacalne i coś dawało :]
OdpowiedzTen model powstał w ok.200 egzemplarzach i w momencie sprzedaży kosztował więcej niż S-klasa ;-) Także o ewentualne koszty eksploatacji bym się nie pytał :-P Dziś jest warty ok 1 mln złotych ;-)
Odpowiedz@DMstudiomotors: A no chyba że tak :D fajną rzecz znalazłeś pierwszy raz go na oczy widzę
Odpowiedz@asterlock: Ja się dowiedziałem o tym od mojego nauczyciela, który uczy nas przedmiotu o nazwie: "Diagnozowanie zespołów w pojazdach samochodowych". Omawialiśmy akurat temat o rodzajach silników i pokazał nam tą maszynę :D
OdpowiedzDźwięk przypomina mi wankla :)
Odpowiedz